Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praktyki NH Płock

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share wojno33

wojno33

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 138 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 14:34

Praktyki NH Płock Witam, orientuje się ktoś z Was, czy w Płockiej fabryce New Hollanda jest możliwość odrobienia praktyk zawodowych, kierunek mechanika i budowa maszyn?
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Praktyki NH Płock Dzisiaj, 12:10
  •  

#2 Share jedrus

jedrus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 131 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 16:33

Praktyki NH Płock Jest jestem studentem IV roku Politechniki Warszawskiej na tym samym kierunku co Ty i na III roku mieliśmy z tym że jak byłem w innym zakładzie bo ilość miejsc jest ograniczona. Za to dostałem się za wyniki w nauce do nich na staż teraz zobaczymy co będzie.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share wojno33

wojno33

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 138 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 22:41

Praktyki NH Płock A możesz powiedzieć ( napisać:P) Gdzie w tych okolicach można odbyć praktyki? Jestem na I roku i chciałbym gdzieś u nas wziąć, bo studiuję na UWM
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share jedrus

jedrus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 131 postów

Napisany 20 marzec 2013 - 10:00

Praktyki NH Płock Tzn jeśli chodzi o Płock to jeszcze może być Precizo - centrum obróbki precyzyjnej, Orlen Projekt. Ogólnie jeśli sam chcesz sobie łatwić praktyki to w moim przypadku mogły to być nawet warsztaty samochodowe, serwisy, dealerzy samochodowi itp. więc w Twoim pewnie będzie podobnie. Zasada jest taka że najpierw idziesz do miejsca praktyk i prosisz czy by Ci pozwolili. Potem idziesz do opiekuna od praktyk i mówisz co to za zakład, jaki ma kierunek działalności, jeśli opiekunowi pasuje a oni się zgodzili to uczelnia daje papierki do pozałatwiania i już. Jeśli sam sobie nie znajdziesz praktyk to powinna to zrobić uczelnia ale wtedy nie wiadomo gdzie się trafi.