Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praktyki NH Płock

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share wojno33

wojno33

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 138 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 14:34

Praktyki NH Płock Witam, orientuje się ktoś z Was, czy w Płockiej fabryce New Hollanda jest możliwość odrobienia praktyk zawodowych, kierunek mechanika i budowa maszyn?
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Praktyki NH Płock Dzisiaj, 21:09
  •  

#2 Share jedrus

jedrus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 137 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 16:33

Praktyki NH Płock Jest jestem studentem IV roku Politechniki Warszawskiej na tym samym kierunku co Ty i na III roku mieliśmy z tym że jak byłem w innym zakładzie bo ilość miejsc jest ograniczona. Za to dostałem się za wyniki w nauce do nich na staż teraz zobaczymy co będzie.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share wojno33

wojno33

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 138 postów

Napisany 19 marzec 2013 - 22:41

Praktyki NH Płock A możesz powiedzieć ( napisać:P) Gdzie w tych okolicach można odbyć praktyki? Jestem na I roku i chciałbym gdzieś u nas wziąć, bo studiuję na UWM
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share jedrus

jedrus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 137 postów

Napisany 20 marzec 2013 - 10:00