Skocz do zawartości

Zdjęcie

case 5140 Problemy ze skrzynią


26 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2013 - 17:52

case 5140 Problemy ze skrzynią Witam wszystkich kolegów, jestem tu nowy i proszę o troszkę wyrozumiałości :). Naprawiam Case 5140 , był problem z rewersem. Wymieniłem tarczki i oringi simeringi w koszach. Były uszkodzone, tzn spalone. po wymianie skrzynia odzyskała ciśnienia odpowiednie, ale problem pozostał, ciągnik zachowuje się jak by mu sprzęgło "ciągneło" jeździ, ale bardzo powoli. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
case 5140 Problemy ze skrzynią Dzisiaj, 19:59
  •  

#2 Share limousine

limousine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie

Napisany 18 marzec 2013 - 18:28

case 5140 Problemy ze skrzynią Może być coś z elektrozaworem. Te od rewersu są z tyłu pod kabiną.
Case 5140, NH T5060+MX T8, Zetor 7011, C330, Kramer 412

#3 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2013 - 18:42

case 5140 Problemy ze skrzynią Tak wiem, elektrozawory działaja po przełączaniu rewersu dzwignią w kabinie, cisnienie jest stałe 20bar. Tylko zastanawiam sie dlaczego na jednym z zegarów nie dzieje się nic pod kabina ogolnie jest ich bodajże 4; 2 od rewersu przód i tył, jeden obiegowy- stały i jeszcze jeden tak jakby od sprzęgła? bo nie rozpoławiałem go przy silnku tylko tylnym mostem odjezdzałem ale pewnie pozostaje zajzec od strony silnika, wydaje mi sie że tam moze byc jeszcze całe sprzegło hydrauliczne.

#4 Share 123wojtex

123wojtex

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolce Augustowa
  • Zainteresowania:Rolnictwo Itp...

Napisany 18 marzec 2013 - 19:51

case 5140 Problemy ze skrzynią A to się dzieję na każdym półbiegu?

#5 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 14:46

case 5140 Problemy ze skrzynią Tak na każdym półbiegu, teraz to potrzebuję serwisówki do tego modelu.

#6 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 19:33

case 5140 Problemy ze skrzynią Serwisowki raczej nie dostaniesz ale sprawdz
Cisnienie pompy smarujacej korek przy filtrze hydrauliki ok 4bar nie mniej jak 2 na goracym
Sprawdz jeszcze raz cisnienie wbloku zaworowym pod siedzeniem w kostce korki oznaczone rev i frv bodajże. Tu na obu 20bar z tym ze cisnienie pojawi sie na korku frv jak bdziesz mial nadany kierunek do przodu.


#7 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 20:42

case 5140 Problemy ze skrzynią Ciśnienia w bloku zaworowym 20bar, przód i tył. Ciśnienia w kasecie powershifta 1,2,3,4 tak że po 20bar, a dalej się ślizga. Sprawdze jutro to ciśnienie pompy smarującej, ale jakie ono ma znaczenie w hydraulice tj. w koszach sprzęgłowych i przyspieszaczy?

#8 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:15

case 5140 Problemy ze skrzynią Bo ta pompa podaje olej na pompe glowna i smarujaca i w tych ciagnikach czesto bywa padnieta, wyczysc i sprawdz dzialanie elektrozaworu jazdy, czesto tez lubi siasc tulej doprowadzajaca olej do kosza przod tyl

Moglby tez podwinac ci sie teflon na koszu z tym ze problem z jazda powinien byc w jedna strone

#9 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:22

case 5140 Problemy ze skrzynią Tuleja doprowadzajaca została wymieniona. Ale skoro ciśnienie jest odpowiednie na koszach to znaczy że pompa jest sprawna. Na prawdę jeszcze z czymś takim się nie spotkałem ;/ gdyby problem tkwił w rewersie tzn. w koszach to miały by spadki ciśnienia, a tutaj jest wszystko ok.

#10 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:28

case 5140 Problemy ze skrzynią Powiedz jeszcze czy masz cale uszczelki pod blokiem powershista i jazdy?

I czy gumki na elektrozaworach nie sklepane


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
case 5140 Problemy ze skrzynią Dzisiaj, 19:59
  •  

#11 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:41

case 5140 Problemy ze skrzynią Uszczelki dorabiane były nowe, a rozdzielacz powershiftu nie był odkręcany. A co do gumek to jak były by nie szczelne to były by spadki cisnienia.

Uszczelki dorabiane były nowe, a rozdzielacz powershiftu nie był odkręcany. A co do gumek to jak były by nie szczelne to były by spadki cisnienia.

A jeszcze jedno, a na powershifcie jakie powinno byc ciśnienie też 20bar jak na rewersie?

#12 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:45

case 5140 Problemy ze skrzynią A z czego dorobiles jesli mozna, co do spadkow cisnienia przez gumki zaworow jak nie chcesz tak sprawdzac to jednoczesnie podlacz zegary pod przod i tyl i patrz czy przy przypadkiem nie pojawia sie cisnienie na obu zegarach na raz.
Ale sprawdz czy prawidlowo dzialaja przelaczniki cisnienia te przy elektro zaworach tylko je jakby one siadaly to nie powinien nawet probowac ciagnac

Edytowany przez lukaszwojdak, 20 marzec 2013 - 21:47.


#13 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 21:52

case 5140 Problemy ze skrzynią Sprawdzając rewers odrazu były podłaczane 2 zegary i ciśnienia się nie blokują, uszczelke dorobiłem z materiału dostępnego w sklepach, zresztą tyle razy ta płyte sciagałem- tą pod siedzeniem że zauważyłbym czy cisnienie bokiem nie ucieka. Dziwny to jest przypadek, przychodzi mi do głowy myśl że olej nie ma odpowiedniej lepkości ale przed rozbieraniem wszystko działało- oprócz rewersu, na spalonych tarczkach cisnienie było znikome po remoncie jest 20bar a ciągnik dalej sie wlecze jakby miał dalej uszkodzone kosze od rewersu :/

#14 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:02

case 5140 Problemy ze skrzynią A co masz tam wlane? A powiedz czy zerkales na tlumik drgan skretnych i czy mozesz wykluczyc awarie mechaniczna np pekniety atak? Chociaz to tez mozesz sprawdzic bo przy zalaczonym przednim napedzie by ciagnal duzo lepiej, albo czy ktoras z tuleii laczacych wewnatrz nie ma scietycg frezow

Opisz dokladnie co sie dziej jak do przodu jak do tylu i jak na nazdym biegu

#15 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:03

case 5140 Problemy ze skrzynią NIe mam pojęcia bo ciągnik przyjechał z francji, Mechanizm różnicowy ok bo rozumiesz sprawa nabrała takiego obrotu że rozebrałem nawet tył ciągnika tzn cały podnosnik żeby obejrzec wszystkie możliwe "rurki" prowadzące cisnienia z płyty sterującej. Wszystko wyglada dobrze zegary wskazują że sprzęgła włączone a ciągnik za nic nie chce pracowac jak trzeba. Magia...

#16 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:28

case 5140 Problemy ze skrzynią Ale probuje cagnac do przodu i tylu?

#17 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:31

case 5140 Problemy ze skrzynią Tak, i do przodu i do tyłu jedzie tylko nie reaguje na zmiane biegów i półbiegów na każdym z nich tak samo się "toczy". A ile powinno wynosic cisnienie na powershifcie?

#18 Share lukaszwojdak

lukaszwojdak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:39

case 5140 Problemy ze skrzynią 20 bar i sprawdz czy do filtra dochodzi 4bary i czy nie spada na goracym. Ja bym zalal go swierzym olejem i zmienil filtr hyd i wstepny wyczyscil. Sprawdz miejsca ktore ,,lacza,, przod z tylem czyli gorny plaster, kup nowa uszczelke orginal ona nie jest droga, jak zdejmiesz dmuchnij w kanaly przod i tyl i zobacz czy stukaja, wymien gumki na cewkach tez grosze. Potem jak nie pomoże zrob to samo z polbiegami tzn z blokiem zaworowym polbiegow. A jak nie to juz cos musi byc nie tak zlorzone

#19 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2013 - 22:41

case 5140 Problemy ze skrzynią Dzięki za pomoc, jutro myśle że kolejny dzień przy nim spędze :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
case 5140 Problemy ze skrzynią Dzisiaj, 19:59
  •  

#20 Share lukasz0000

lukasz0000

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 21:08

case 5140 Problemy ze skrzynią Zero poprawy, już nie mam pomysłu na tego MAXXUM-ka...


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case 5140 problemy skrzynia