Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z założeniem pasków Renault 120,14


3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share PanJoker

PanJoker

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 marzec 2013 - 20:02

Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Koledzy potrzebna mi pilna porada. Otóż w moim ciągniczku sfajczyły się paski od alternatora i mam problem bo nie mam pojęcia jak je wymienić. A to z tego względu że ciągnik jest z przednim WOM-em. I nie wiem w jaki sposób go rozkręcić bo prawdopodobnie chyba trzeba przesunąć chłodnice aczkolwiek tez nie wiem jak to zrobić. Bo chłodnica sie rusza ale przesunąć się nie chce. Prawdopodobnie jakoś jest mocowana chyba od spodu ale tego dokładnie nie wiem.

Najbardziej interesuje mnie jak to rozebrać ten napęd od womu żeby przełożyć paski z resztą może sobie jakoś rade.

Aa i może ktoś wie jaka długośc pasków potrzebna?? NIe mam ani sprężarki ani klimy więc pasek pewnie najkrótszy z możliwych jeżeli chodzi o rozmiar. Mam 1400 ale nie wiem czy nie za długi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Dzisiaj, 10:03
  •  

#2 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3931 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 17 marzec 2013 - 09:57

Problem z założeniem pasków Renault 120,14 a nie przejdzie pasek pomiedzy smiglem a chlodnica?
tuz powinien byc przykrecony z przodu na min. 2 srubach i do ramy

Polska B

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Dzisiaj, 10:03
  •  

#3 Share PanJoker

PanJoker

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 marzec 2013 - 19:59

Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Temat już może pójść do zamknięcia, dzisiaj to zrobiłem.

A jeżeli chodzi o rozwiązanie tego problemu to musiałem zdjąć przednią maskę, wylać płyn, wykręcić i wyjąc chłodnice. Potem musiałem rozkręcić sprzęgło od przedniego WOM-u. I dopiero potem jakoś udało mi się przecisnąć tam paski pod tym. Ogólnie rzecz biorąc wymiana pasków zajęła mi ok 5-6 godzin. A dlaczego tak długo?? Bo próbowałem rozkręcić to jakoś bez wyjmowania chłodnicy i kombinowałem, jednak nie da się tego zrobić inaczej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Dzisiaj, 10:03
  •  

#4 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 676 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 19 kwiecień 2013 - 20:48

Problem z założeniem pasków Renault 120,14 Odświeżam temat. U znajomego w 120.14 ślizga się sprzęgło, zgaszony ciągnik (na biegu) zjeżdża powoli z górki, mógłby ktoś opisać jak krok po kroku rozebrać ciągnik, na co zwrócić uwagę przy naprawie sprzęgła? Jak potem ustawić sprzęgło? Tarcza kosztuje ok. 600 zł, co jeszcze trzeba wymieniać? Korzystał ktoś z tego katalogu na stronie Claasa? Widzę rysunki sprzęgła, a nie widać numerów kat. części i ich opisów?

Podobne tematy zalozeniem paskow renault 12014