Maro

MDW 527

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MDW527    0

Witam panowie szukam przekładni zwalniającej na bęben młocarni aby móc zejść bardziej z obrotów. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
accu    0

hej mam pytanie:

w trakcie przedsezonowego przeglądu zauważyłem ze wypadła jedna szpilka na wariatorze bębna. Czy może ktoś napisać jak bezpiecznie zdjąc ten wariator by nie dostać sprężyną po głowie? pytanie nr 2 jak wyregulować te szpilki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

te szpilki to przeklenstwo :( U mnie tez w sezpnie zawyczaj jedna lub 2 sie urywaja a na bebnie nie ma luzów . Regulacja  to wiedza tajemna tzn nikt nie wie jak to zrobic tylko snuje włąsne teorie.

 

CO do demontażu i montaży spreżyny to ja stosuje ciagnik z łądowaczem czołowym i do tego dwuteownik około 1,5m lub ceownik odpowiednio dobrany do średnicy spręzyny chyba 140mm. Tzn ciagnikiem ładowaczem sciskam ta sprezyne wyciagam 3 kolki i odpuszczam montaz to samo w odwrotnej kolejnosci.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

 

 Czy może ktoś napisać jak bezpiecznie zdjąc ten wariator by nie dostać sprężyną po głowie? 

Trzeba odkręcić śrubę centralną i wyjąć stożek zwany kłem . Wariator zejdzie w całości i nie trzeba go rozbierać przed zdjęciem. Po zdjęciu szpilki powinny dać się założyć od tyłu ale nie jestem pewny bo nie robiłem jeszcze tego. 

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

Nie ma to sensu bo wypadałoby nasmarowac tuleje  a bez zdjecia spreżyny tego nie zrobisz. i wyjecie wariatora z zacisnieta sprezyna nie jest łatwie bo pas utrudnia sprawe a jak pamietam pas zdejmowałem najpierw z koła odrzutnika


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Co prawda robiłem jak Ty, też zdejmowałem pas z koła odrzutnika bo miałem rozkręcone ale myślę ze pas można zdjąć bez dużego trudu. W wariatorze jest śruba blokująca i trzeba zrobić max. rozwarcie wariatora (max. obr młocarni) i wtedy wkręcić tą śrubę a następnie przestawić przełożenie na min. obr. młocarni. Śruba zablokuje nam wariator przed ściśnięciem na odrzutniku też nam się się koło rozejdzie i pas będzie luźny jak flak i będzie można go zdjąć. Jak nie będzie pasa to wariator młocarni  schodzi bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
accu    0

z dnia na dzień coraz bardziej uwielbiam tą maszynę;)) - taka dygresja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam..prosze o instrukcje obslugi do Mdw 527 moze byc po niemiecku.....nowy zakup inie wszystko jasne..np:do czego sluzy mala wajcha w podlodze przy siedzeniu a o kontrolkach i kompie nie wspomne..heheh
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mała wajcha to klapka podglądu podajnika kłosowego. Komp to w google wpisz nazwę "LH Agro 965" i będzie instrukcjia w PDF. A jak by co to pisz.

 

@accu mam 525 i tez jestem bardzo z niego zadowolony. Mogę powiedzieć "jak dobrze że nie kupiłem Bizona" bo nosiłem się z zamiarem kupna Rekorda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kako9561    8

Ponoć drukują instrukcje obslugi po polsku w Pankowie , ale coś dla mnie nie chce im się wydrukować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Witam

Poszukuję schematów elektrycznych z oryginalnej instrukcji do MDW 525 (moja wersja to akurat Volvo 170KM 1995rok bez hydro, ale z hydro też może być). Ogólnie sprawa wygląda tak, że to co drukują w Pankowie to jakaś porażka jest (tekst tłumaczony po części w translatorze oraz niepełne schematy). Oczywiście za udostępnienie materiałów zapłacę. Może ktoś ma namiary na osobę, która posiada takie coś? numer 726777347

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mam książkę niemiecko-francuską i są schematy ze starą wersją kompa i kabiny "kanciastej". Co masz nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Ja mam wersję kanciastą ale już z nowym kompem. Jednak akurat tutaj nie ma to znaczenia ponieważ mój problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki od razu wskakuje mi zarówno sygnał jak i znaczek awarii (duży STOP po prawej) i nie kręci wogóle. Po odłączeiu czujnika oleju stopu nie ma ale mimo to nie kręci i prawdopodobnie wina leży gdzieś pomiędzy (obstawiam albo ten moduł od sekwencji możliwości zapalenia maszyny albo jakiś przetarty przewód mostkujący "warunek" zapłonu). Stało to się zaraz po żniwach i nie gryzłem tematu aż do tej pory. Schematy, które zakupiłem w Pankowie są o d*pę rozbić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Miałem podobny problem, tylko mi świeciła się kontrolka że jest coś włączone (jedna z trzech dzwigni) i też nie można było odpalić, jedynie na krótko. Powodem była przepalona dioda w "Dioden kombination"- jedna z dwóch kostek podobnych do przekaźników, tylko nie wiem czy masz coś takiego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

Może ktos skołował instrukcje po PL do nowszych 525. JA w sumie dostałe mtaka z kombajnem tlumaczenei średnie ale da sie zrozumiec i schemty były ale zostałą na zime w kombajnie i myszki zrobiły mi z niej gniazdo :( Najgorsze te schematy elektryczne  a czasem sie przydaja :)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

nie maja dzwoniłem bo oficjalnie ten kombajn nie był w Pl sprzedawany mowa o MDW a CASE juz był. Ja dostałem instrukcje od poprzedniego własciciela juz czesciowow nadgryziona ale ostatnio to juz mocnij mi sie za nia wzieły :) 


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kako9561    8

Moim zdaniem będzie to samo w instrukcji do CASE czy MDW . To są takie same kombajny tylko innego koloru. A co do schematów instalacji elektrycznych to są identyczne w 525 czy 527

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

instrukcja jest jedna do 525/527 tak jak piszesz  bo ja ja mam tylko w fatalnym stanie i szukam nowego egzeplarza szczególnie chodzi oschematy. MDw nowesze modele i case to sa blizniaki rónia sie tylko silnikami.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

Może boja sie przez tel. bo mi powiedził ze nie maja spolszczonej. Dzwoniłęm pól godziny temu.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba    1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wz19    0

Panowie mam problem z moim fortschritt mdw 524. Nie mogę ściągnąć z wału odrzutnika (prawa strona) tego szerokiego koła pasowego, nakretke i śruby odkrecilem. Bilem dużym młotem i przecinak i nic nawet nie drgnie. Może ktoś to już sciagal i wie jak to zbić?

Już sciaglem, to bardzo proste trzeba połówkę tarczy ściągnąć z tym kołem pasowym i od tyłu śrubki odkręcić. Tylko teraz problem z tuleja, chyba będę ciał wzdłuż.

Edytowano przez wz19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj