Zaloguj się, aby obserwować  
kordian87

MF 6140 problem z kontrąlkami pala sie nawet po wyłaczeniu zapłonu

Polecane posty

kordian87    0

Panowie mam problem z MF 6140 cały czas palą mi sie kontrolki od WOM, niskiego Cisnienia (17 bar) i ABCD przy czym u mnie jest tylko CD i co najlepsze one nie gasną nawet jak wyłącze zapłon :wacko: Dodam że oleju jest wystarczająca był wymieniany tak jak i filtry ... prosze o pomoc bo już zgupiałem ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

To jest coś z elektroniką . Nie wiem czy seria 61xx ma taki sam komputer jak 30/31xx ale wydaje mi się że sprawdzenie kabli i odpięcie i podpięcie komputera pewnie załatwiło by sprawę. Ale to tylko moje domysły i nie znam sie na seri 61xx więc nie wiem czy będzie to miało jakikolwiek skutek.

Edytowano przez Lukash3060

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bombel315    0

Tak to moduł. może tylko zwarcie ale jeżeli nie to koszt nowego ok 7tyś :( spróbuj wyciągnąc żółty bezpiecznik który jest przed chłodnicą nad światłami i odczekać 5 min jeżeli to nie pomoże to odłącz akumulator i też poczekaj. jeżeli nic to nie da to serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ludzie przestancie straszyc takimi kosztami 7 tys, Nie raz juz pisali na forum ze w siedlcach za 2000 tys je naprawiaja. A jezeli ktos lubi przerobki to proponuje na przekazniki zrobic i po klopocie. Ja mam tak zrobione w 3095 i 6120. Na poczatku do 3095 chcialem zamowic nowy jak sobie spawarka przez glupote zalatwilem czekalem 3 tygodnie i w koncu mi zadzwonili ze go juz sie nie dostanie (kosztowal by ponoc 5000zl jakos tak) A tak to dwa mam przerobione i wynioslo mnie to 1 tys od sztuki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kordian87    0

odłączenie akumulatora jak i wyjecie bezpiecznika nie pomaga . Ale gdy by moduł był walniety to chyba by WOM, przedni naped przebitka skrzyni nie działały a u mnie wszystko jest sprawne po za tymi wciaż palącymi sie kontrolkami ... . Jest możliwe że jest gdzieś zwarcie i daje cały czas prąd na te kontrolki ? jesli tak to gdzie go szukać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bombel315    0

Pod kabiną i stopkami z prawej strony znajduje się moduł i wszystkie kable, odkręć osłone i tam popatrz może coś tam się dzieje, jeżeli nic nie znajdziesz to zostaje chyba tylko ktoś kto z komputerem się podłączy i może jakiś błąd wykryje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ale wlasnie za nim zaczniesz wzywac kogos do sprawdzania to zrob tak jak CI wszyscy pisza:) przejrzy wszystkie bezpieczniki, popatrz jak tam przy module jest czy jakis kabelek sie nie uksyl albo gdzie masa nie poluzowala, i jeszcze wyciagni sobie panel z tymi kontrolkami bo tam tez byc moze cos sie stalo i dlatego Ci sie tak dzieje. No chyba ze cos w stajcyjce sie stalo przegladales ja???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kordian87    0

nie do stacyjki nie zaglądałem ale myślełem o tym ... mam nadzieje że znajde przyczyne i nie bd musiał wzywać serwisu bo nie minoł rok jak za remont rewersu i sprzegła zapłaciłem 8 tys .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Koledzy na jesieni kupiłem MF 6180 nie było dla niego miejsca nocował pod chmurka palił na dotyk po pewnym czasie po paru deszczach zaczeło wszystko wariować... Włączałem przedni napęd a właczyła sie blokada to ja chce ja wyłaczyć blokade i nic dalej świeci zadzwoniłem do znajomego od korbanków podłaczył laptopa do modułu i powiedział ze chyba zalany jest albo wilgotny to ja odkreciłem osłone modułu kable w błocie... kupiłem Kontakt spray wysuszyłem wszystko przeczysciłem i wszystko już działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez case135
      Witam:) Mam takie pytanko, czy wie ktoś co może być powodem nie działania nagrzewnicy w kabinie?? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz:)
    • Przez osio
      Otóż to jest taki dla mnie szkopuł. Ostatnio gdy włączałem wom wskaźnik obrotów normalnie wskazywał czy na 540 czy na 1000 (przełączanie jest mechanicznie ) a teraz gdy jest na 540 to dobrze wskazuje a gdy na 1000 przełączam to wałek kręci się szybciej ale kontrolka pali się od 540 i wskaźnik wskazuje też jak by było na 540. Dodam ,że ostatnio wymieniałem uszczelniacz od wałka bo się lało :lol:
      I mi się zdaję że podczas wymiany nic nie przestawiłem bo tam trzeba było wyjąć wałek i nabić inny uszczelniacz. Nie wiem być może to jakiś czujnik ale nie wiem gdzie on może się znajdować.
      Proszę o pomoc może ktoś wie coś na ten temat ;[
    • Przez mf6140omen
      witam mam taki problem z moim 6140 zapala mi sie czerwona lampka od hydrauliki w instrukcji jest zapisama pod numerem 7 oraz czerwony trojkat po lewo na poczatku myslalem ze to od stanu bo moze brakowalo 3-4 litrow ktore musialy gdzies sie zapodziac przy wymienianiu uszczelki odbioru mocy wom ale dolalem i to samo. mechanicy doradzili mi wymiane filtra oleju tak tez zrobilem , moj stary filter byl w srodku w idealnym stanie nie bylo prawie zadnych opilkow a spodziewalem sie ich sporo. teraz nie wiem co robic dodam ze wszystko dziala biegi wspomaganie podnosnik tur polbiegi wspomaganie a kontrolka nie zapala sie od razu tylko po jakims czasie przy srednim lub duzym obciazeniu ,czy jest moze jeszcze jakis filtr krory powinienem wymienic bo ktos mi mowil ze ten mf ma 2 filtry POMOCY!!!
    • Przez osio
      Otóż Moj Mf wogóle za dużo dymu nie puszcza ale przeważnie jak ma ciężko widać trochę że spaliny idą przez odmę. Ale nieraz widać jak dym idzie przez tłumnik. Wiadomo że silnik ma już tam jakieś przedmuchy tylko nie wiem czym to może być spowodowane???????? Proszę o odpowiedź
    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj