Zaloguj się, aby obserwować  
maniek321

john deere 6310

Polecane posty

maniek321    3

Czesc mam wielka prosbe gdyby ktos mogl mi pomoc, a wiec posiadam john deere 6310 chodzi pieknie nie nazekam gdy go kupilem nie bylo tego problemu a teraz jest jak jest panel pod kierownica i jest tam 1 rzad kontrolek, drugi jest 3 kontrolki STOP, SERWIS, I , na koncu wyswietlacz gdy go zapale i jade droga i mam zaluzmy 1500 1200 obrotow te trzy kontrolki co napisalem duzymi literami mrygaja mi z 10 sek a potem sie wylaczaja i po 4 godz znow migaja 10 sek i znikaja nie mam pojecia co to jest obszukalem google ale tematow jest masa ale odpowiedzi wcale moze ktos z was wie, ostatnio co w nim wymienilem to akumulator bo tamten byl slaby. Ja sie zastanawiam moze przez to ze wymienilem akumulator moze cos trzeba w nim zresetowac odlaczyc i podlaczyc jeszcze raz kabelek jakis. Narazie ciagnik chodzi ale te kntrolki przeszkadzaja i interesuja bo nie wiadomo o co biega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Przypomnij mi w środę na pocztę napisz to się w robocie przypytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Coś mi się kojarzy że jest to przypomnienie o serwisie ciągnika. Ile mtg na liczniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Raczej nie w tych modelach to może być wszystko nie jestem pewien czy te modele mają gniazdo pod komputer jak by się pod pioł pod niego to coś więcej wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek321    3

zetek nie ma sprawy przypomne ci dzieki:) w moim modelu nie ma wiescia pod komputerek szkoda, mth mam 6364 to jest 2001 rok produkcji :) 105 KM ale to wlasnie mnie interesuje czemu mi to swieci, kolega dobrze mowil o tym ze moga przypominac o serwisie ale tez mi sie wydaje ze tylko w tych nowych wersjach to sie dzieje

Edytowano przez maniek321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij oslone bezpiecznikow i miedzy jedna a druga grupa bezpiecznikow czyli w samym srodku skrzynki bezpiecznikowej jest wtyczka do podlaczania ale zeby odczytac ewentualne kody nie musisz sie podlaczac a zrobic to na wyswietlaczu ciagnika. W bezpiecznikach jest wolne miejsce na bezpiecznik do wejscia w sterowniki czyli odczytywania kodow lub dokonywania potrzebnych zmian typu zmiana wyswietacza z mil na km itp. Jak odczytasz kody i mi je podasz moze bedzie wiecej wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek321    3

deerepiotrek masz tez racje mozna tak zrobic ale musisz troszke poczekac bo teraz mam troche pracy a w weekendy moge zajac sie takimi sprawami ale naprawde dzieki za pomoc i czekam dalej na wasze odpowiedzi:)

Edytowano przez maniek321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

co moze byc przyczyną ze john deere 6310 cieżko odpala gdy jest troche mrozno -3 i mniej zeby złapał troche trzeba pokrecić rozrusznikiem a jak złapie to kreci tak około 400 obrotów przez okolo minute bez reakcji na połzenie pedału gazu mozna pulsacyjnie dodawac i ujmowac gazu a on nic az sam załapie to wtedy jest ok. miał ktos cos podobnego co mogłoby byc przyczyną jak odpali to potem żeleta moc ma oleju niebieże jedyny mankamet to to odpalanie w mrozy jak ciepło to dwa obroty i chodzi pozdrawiam i zycze słonca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

pewnie gdzies lewe powietrze zasysa popatrz przewody idace od filtrow moze cos luzne i trzeba ciut dokrecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jak myslisz pąpa wtryskowa i wtryski ? OK. bo ten brak reakcji na gaz mnie niepokoi jeszcze takiego zdazenia niemiałem dzis odpalałem i to samo a na dworze -2 jeszcze dzis wymienie wezyk i zobacze jutro rano róznice wyklucze bynajmniej lewe powietrze myslałem ze moze ktos miał juz takie awarje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

wezyki i obejmy wymienione wiec lewego powietrza niełapie a problem pozostał macie jakies sugestje :unsure: :wacko: :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek321    3

Kolego dobrze trafiles tutaj ja tez to mialem wszystko jest wina rozrusznik to samo mialem musialem dlugo grzac swieca zeby cos odpalil. przyczyna jest taka brak szczotek i tulejki, tam taka mala tulejeczka jest i ona ci sie juz sprasowala musisz go wyjac i zawiesc gdzies do mechanika on ci zrobi ale na 100% rozrusznik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

zeby to bylo cos z pompa to by wcale nie odaplil a jak odpala to pompa musi byc dobra jeszcze przekrec klucz i obczaj czy pompka paliwowa pompuje moze filtry zawalone i nie da rady przewalic sprawdziles wszyskie przewody nie te szmaciane ale i te rurkowe co wychodza od filtrow na caly silnik (ktorys moze byc luzny i wystarczy dokrecic ) wez klucz chyba 13 i probuj tylko delikatnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

pompka działa filtr wymieniony w grudniu no jeszcze te przewody sprawdze narazie dzieki jagby miał ktos jeszczcze jakies sugestje to prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

w moim swiec niema tylko podgrzewacz powietrza taka płytka spirala miedziana tylko na prąd w kolektorze powietrza i to tez działa ale myslałem nad zainstalowanim swiecy płomieniowej moze to lepiej by funkcjonowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Problem jest w tym,że zimny silnik nie może prawidłowo spalac paliwa. Dlatego musisz dłużej kręcić i potem nie reaguje na ruchy gazem. Dopiero gdy tłoki się troszke rozgrzeją zaczyna prawidłowo chodzić. Jest nie prawidłowy proces spalania. Przyczyna może być już troche niższe ciśnienei z racji zużycia silnika. Lejące wtryskiwacze, zbyt niskie, źle ustawione ciśnienie otwarcia dyszy wtryskiwacza w końcu sama pompa. Ewentualnie ten typ tak ma. Jeszcze jedno wązny jest dobry akumulator i rozrusznik. Wszystkie niby kręcą ale jeśli nie będzie dobrego uderzenia to też rozruch gorszy. Sprubuj go na jakimś urządzeniu rozruchowym lub pożądnej baterii odpalić tak aby dobry prąd miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

dziekuje za podpowiedzi jak wspomniałem rozrusznik i aku nowe ale jak sobie podumam jak kiedys musiałem go odpalic było -13 i po kilkukrotnych próbach nieudanego rozruchu podłoczyłem prostownik i poszłem na kawe a gdy ja wypiłem zostało w czajniku troche wody zagotowałem ja ponownie i wrzątkiem polałem pompe i wtedy zaskoczył wiec chyba wychodzi na to ze to pompa bo wtryski jagby co to by na biało a on ciemny dym daje a oleju niebierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ciemy dym masz p[onieważ przy długim kręceniu paliwo podawane do cylindrów nie spala się. Gdy zacznie się spalać jest go w nadmiarze i stąd ciemny dym. Poprostu sadza.

Nowy aku nie znaczy dobry. Szczególnie te tańsze często gęsto nie trzymają parametrów. Sam taki miałem. Polewanie goroncą wodą pompy bardzo pomaga. Cieplejsza ropa łatwiej się rozpyla i zapala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

niewiem na 100% ale odkreciłem ten zaworek odcinający przy pompie wtryskowej oczywiscie działa tylko tłoczek wypada ale go wciąga wiec oczysciłem gniazdo bo troche było drobin rozciągnełem spreżynke by na zgaszonym bardziej dociskała po dwóch dniach przy -5 podeszłem podgrzałem 40 sek. i po dwóch obrotach zapalił odziwo równo na wszystkie gary wiec chyba to była cała przyczyna bo ta gumka na tłoczku troche twardawa a na mrozie moze traci elastycznosc i puszcza nieraz daleko sie szuka a tu za płotem

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jednak to nie to postał dwa dni i jest to samo wyciagam wtryski i jade sprawdzic do mechanika puki mnie krew nie zaleje potem zobaczymy a sprawdzane były jesienią i wtedy jeden był wątpliwy ale powiedział ze w ostatecznosci moze byc ale wiadomo to dzisiejsze paliwo zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj