CrEAtivE82

Pronar 1025 a skrzynia biegów w praktyce?? jak to jest w praktyce

Polecane posty

PABLO555    27

Ja bym oddał pompę wtryskową do ustawienia i to powinno problem rozwiązać. pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler    16

andrzej-or@ mieliśmy podobnie w rasinie. Rozebraliśmy ile sie dało a w końcu zyszlo ze w jednym weżyku paliwowym był jakis paproch i blokowało dopływ paliwa. Wszystko było dobrze palił fajnie ale juz przy robocie nie miał mocy i strasznie sie dusił. Zobacz jak tam u CIebie z przewodami może to ten sam problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

jak chcesz się raz a dobrze pozbyć tego problemu:

Układ paliwowy do wykręcenia i przedmuchania.

pompa do regeneracji

koncówki wtrysku do wymiany.

dodatkowo zobaczy czy w dolocie nie masz oleju i czy wirnik nie jest luźny na turbinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

Panowie odświeżę trochę temat.

Stoję przed zakupem ciągnika i myślę o pronarze 1025A tylko czytam wszystkie komentarze i zastanawiam się jak to jest z tymi biegami w transporcie. Przyczepy jakie ciągam to max 10 ton i się zastanawiam czy przy takim obciążeniu też jest problem z ruszaniem ? I ile on faktycznie ma KM bo jedni podają 90 inni 95 a jeszcze inni 105?

Jeśli tak to może lepszym wyborem byłby Pronar 82tsa ? Jak sądzicie?

Edytowano przez Pawelek998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj