Adan1

Przedni napęd massey ferguson 3060

Polecane posty

Adan1    0

Co zrobić jeśli przedni napęd się nie rozłącza.Nie jest to elektromagnes bo sprawdzałem .Prosze o szybką odpowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992mf    9

W seri 30xx przedni napęd jest załączony gdy niema napięcia na elektrozaworze, więc jeśli silnik jest wyłączony to przdni napęd jest włączony.

Myśle że nie daje napięcia na elektrozawór kidy naciśniesz przycisk żeby rozłączyć napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

A może po prostu nie wcisnąłeś hamulca i dlatego nie mozesz go rozłączyć... długo go masz ?

Przedni napęd ze względów bezpieczeństwa można wyłączyć po każdym odpaleniu dopiero po użyciu hamulca ( wciśnięcia pedałów), tak jak koledzy wyżej mówią jeśli nie dochodzi napiecie też się nie wyłącza.

Jeszcze może być wina małego ciśnienia że nie daje rady go rozłączyć pompa :)

Chyba że mimo użycia hamulca on się nie rozłącza to sprawdź kable, styki, może też być przy hamulcu czujnik walnięty i sygnału nie daje że już użyty, Ciekawe czy powyzej 14 km/h rozłączy.


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

na sam początek proponuję sprawdzić bezpiecznik czy się nie spalił, u mnie tak było, że bezpiecznik się przepalił i napęd cały czas był załączony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Bezpiecznik jest ale ogólnie od Autotronic'a a nie konkretnie od napędu więc i inne funkcje nie będą działały jak by co :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    114

jest od napędu w skrzynce bezpiecznikowej przy kierownicy, u mnie się przepalił i nie chciał rozłączać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

No jest jest ale to nie tylko napęd ale i cały autotronic :) on ma 25A i odpowiada za :

- przełączanie żółw/zając

- blokada

- wom i hamulec wom

- biegi pełzajace

- kontrolka niskiego ciśnienia skrzyni i czujniki podnośnika ( ciągniki z Autotronic'em)

- kontrola Speedshift

- wewnętrzne gniazda zasilające

- monitor w ciągniku ( zapewnie chodzi tu o Datatronic)

- zawieszenie pneumatyczne fotela

Dane wyciągnięte z instrukcji - konkretnie z opisu bezpieczników :) innego od 4WD nie znalazłem :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzioman18    67

mi w 3070 też przedni napęd sie nie rozłaczał, przyczyną były 2 pierścienie które znajdują sie na wałku który wchodzi w skrzynie biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adan1    0

Dzięki za odpowiedzi.Już doszłem to był autotronic pod podłoga jest padnęty. Mam pytanie gdzie można by go kupić.Prosiłbym o linki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Ał... :) Trochę dołożysz... a używka może by się znalazła :) Poszukaj na allegro czy innych takich cześci do MF i jak będą mieli cały ciagnik to i moduł autotronic też pewnie będzie :) Można kombinować na przekaźniki ale to już nie to i niebezpieczne ( widziałem 3690 tak zrobionego i chodził ale czy wszystko działało jak z komputerem to już nie wiem)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adan1    0

Może być używany ale prosiłbym o tani komputer jak możecie to podajcie numer katalogowy tego komputera mf 3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ja mam Na przekaznikach Mf 6120 dynashift i 3095 dynashift, jedyne co moze byc w tym nie bezpieczne to to ze jakbys przypadkowo sobie przelaczyl skrzynie na wolniejsza podczas jazdy, ale akurat w skrzyni dynashift to nie dotyczy, Jesli sie zdecydujesz na przekazniki to dojdzie CI tylko jeden przycisk ( zmiana zakresow zolw/zajac) i podczas hamowania nie bedize Ci sie zalaczal 4X4, druga sprawa blokada mechanizmu roznicowego nie bedzie Ci sie rozlaczac gdy np. podniesiesz podnosnik czy nacisniesz hamulec. Generalnie nie namawiam ani nie odradzam tego. Wybor nalezy do Ciebie. Mnie koszty przerobek wyniosly 800-900 zl od sztuki, a koszt naprawy moduly z tego co pisza to koszt okolo 2000zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

sprawdź najpierw czujnik prędkości jazdy... Nie wiem jak i kto sprawdzał Ci ten moduł ale mam nadzieje że wiesz że na cewce zaworu od przedniego napędu NIGDY nie pojawi się napięcie w czasie kiedy ciągnik stoi w miejscu. Nawet kiedy kontrolka sygnalizuje wyłączenie napędu, na postoju jest on zawsze włączony. To tak na wszelki wypadek gdybyś niepotrzebnie zaczął grzebać w instalacji... Z doświadczenia wiem że takie rzeczy powodują opiłki złapane przez koło talerzowe "mostkujące" czujnik.

Edytowano przez rafik256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Kolega wyżej wie co mówi bo mechanik z tego co czytałem :) Dużo ciekawych rzeczy na forum wniósł i cieszę się że znów się udziela :) A z tymi przkeaźnikami to dla jednego dobrze a dla drugiego nie :) Zrobisz sobie przełącznik np. na dźwigni ( każdy uważa ze najwygodniejsze miejsce) a potem niechcący cyk i... wiadomo co potem :) Najlepiej jak jest tak jak w orginale, dołożyć sie dołoży pieniędzy nie mało ale znów masz pare dobrych lat z głowy :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj