Skocz do zawartości

Zdjęcie

Naprawa Ursusa C-360 3p


87 odpowiedzi na ten temat

#41 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 19 marzec 2008 - 19:29

Naprawa Ursusa C-360 3p w 3p podkladki?tez raz mialem takiego mechanika co szukal podkladek[robil w firmie jako mechanik :( ] wiec nie ma co sie dziwic malorolnemu ze nie wie co mowi

buk, humor ,seks ,rokendrol.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa Ursusa C-360 3p Dzisiaj, 15:29
  •  

#42 Share jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 marzec 2008 - 17:15

Naprawa Ursusa C-360 3p no chłopaki w ursusie c 360 3p nie ma mokrych tulei sa tylko suche więc w tym ciągniku może być przyczyną uszczelka a najprędzej pęknięta lub krzywa głowica .

#43 Share jktuning

jktuning

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 22 marzec 2008 - 17:31

Naprawa Ursusa C-360 3p jak nie masz ciśnienia oleju to szlif wału (tylko po szlifie lubi pęknąć) nowa pompa zawór do sprawdzenia lub nowy i nie zapominać o wałku rozrządu tak samo jak wał!

#44 Share rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 23 marzec 2008 - 11:09

Naprawa Ursusa C-360 3p Jaki zawor do sprawdzenia?? Jesli mozna wiedziec <_< A waly lubia pekac nie tylko w tych silnikach :lol: Czasem walek rozrzadu jest dobry, wystarczy tylko szlif walu <_<

#45 Share zplw106

zplw106

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 22 maj 2009 - 14:26

Naprawa Ursusa C-360 3p na jakiej głębokości umieszcza się uszczelniacz wału korbowego (od strony koła pasowego)?

#46 Share adasko987

adasko987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów

Napisany 22 maj 2009 - 19:20

Naprawa Ursusa C-360 3p w 3p tuleje są suche więc nawet jak by poszła tuleja to nie powinno pójść do oleju ja stawiam na pęknięta głowicę

#47 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 25 maj 2009 - 09:24

Naprawa Ursusa C-360 3p tak jak piszą koledzy najprawdopodobniej wina głowicy
może ma skoliozę jest krzywa
to pasuje planować , uszczelkę dać nową
i powinno być

Opus meum est


#48 Share krzychusob

krzychusob

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 27 maj 2009 - 09:25

Naprawa Ursusa C-360 3p koledzy fachowce chciałem się zapytać sąsiadowi z zetora 7211 leci kolektorem olej tylko z jednego gara to może być pewnie uszczelka?
:P

#49 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 28 maj 2009 - 22:29

Naprawa Ursusa C-360 3p heh to bedą raczej pierścienie jak uszczelka
bo są zapieczone i wywalaja olej po tuleji

Opus meum est


#50 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 31 maj 2009 - 12:14

Naprawa Ursusa C-360 3p

w 3p podkladki?tez raz mialem takiego mechanika co szukal podkladek[robil w firmie jako mechanik :P ] wiec nie ma co sie dziwic malorolnemu ze nie wie co mowi

Sam nie wiesz co mówisz. Fabryka raczej nie zakładała podkładek, ale w niektórych egzemplarzach się zdarzały. Z doświadczenia wiem, że w większości silników AD3.152 UR zaniżona jest środkowa tuleja. Kolega @małorolny ma całkowitą rację, wysokość tulei reguluje się podkładkami miedzianymi. W tym silniku powinny być one ustawione na zero (równo z płaszczyzną bloku).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa Ursusa C-360 3p Dzisiaj, 15:29
  •  

#51 Share malorolny

malorolny

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE KROSNA

Napisany 31 maj 2009 - 15:38

Naprawa Ursusa C-360 3p Dzieki zaniżeniu środkowej tuleji istnieje duży popyt na uszczelki pod głowicę :P , niektórzy użytkownicy tych silników wymieniają ją co sezon , ale to są jednostkowe przypadki i nawet to nie zmieni mojego dobrego zdania na temat tego modelu silnika.

#52 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 31 maj 2009 - 17:10

Naprawa Ursusa C-360 3p No bo jeżeli mają takie zdanie na ten temat jak kolega @jacus to się nie dziwię, że wymieniają co sezon. A rozwiązanie problemu jest jak widać bardzo proste. Naprawiłem w ten sposób wiele silników. Miałem nawet przypadki, gdzie tuleja zaniżona była o ponad 0,5 mm, takiej różnicy nie da się zniwelować podkładką. Ale i na to jest sposób. Należy dorobić tuleję z szerszym kołnierzem i po problemie. Ja też mam bardzo dobre zdanie na temat tych silników. Jak na konstrukcję z lat 60 są bardzo udane.

#53 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 01 czerwiec 2009 - 15:01

Naprawa Ursusa C-360 3p nie jestem mechanikiem.ale remont robil mi facet ktory pracuje w firmie kadimot,ktora dziennie robi tyle remontow ile ty pewnie za rok,plac maja zawalony silnikami roznych maszyn rolniczych i budowlanych,robia nie tylko silniki perkinsa,roboty maja pelno z tego wnioskuje ze znaja sie na rzeczy
wiec jesli on twierdzil ze nie daje sie podkladek to sie nie daje.tuleje zostawia sie troche wyzej a nastepnie dociska glowica.oni wkladaja tuleje polsurowe a nastepnie obrabiaja w silniku

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#54 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 01 czerwiec 2009 - 20:03

Naprawa Ursusa C-360 3p Po pierwsze: nie jesteś mechanikiem. Po drugie: to że facet pracuje w takiej firmie nie oznacza, że wie co mówi. Po trzecie: to, że mają pełno roboty nie oznacza, że są dobrymi fachowcami. Po czwarte: jak wkładają tuleje nie obrobione to nie mają pojęcia o remoncie silnika 152.AD3 UR. Nie wiedzą jak wcisnąć nominalne tuleje, obawiają się że zostaną wciśnięte niewłaściwie i dlatego obrabiają na bloku. Dla mnie jest to zwykła amatorszczyzna. Ale to jest tylko moje zdanie, ja mogę się na tym nie znać.

#55 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 02 czerwiec 2009 - 14:41

Naprawa Ursusa C-360 3p to bardzo dziwne obrabianie tulei w silniku heheh
jezeli na jakimś zakładzie są ludzie co sie znaja to wcisna nominały na prasie bez problemu
co do podkładek to nie wiem bo nie rozbierałem silnika jeszcze
i predko nie rozbiore bo mi to niepotrzebne
:P

Opus meum est


#56 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 04 czerwiec 2009 - 10:30

Naprawa Ursusa C-360 3p nie bede zaprzeczal waszym slowom ze sie nieznacie ;)
jesli obrabiaja to widac maja sprzet do tego.wcisnac to[prawie]kazdy potrafi.a potem sa problemy a w 3p to jest szczegolnie wazne,jak kupowalem do zetora nietypowe tuleje[2 tyg je z czech sprowadzli] to po zalozeniu gosc od razu mowi ze pomierzyl i sa krzywe.oczywiscie to sa czesci mm ale jesli to potrafi zrobic to chyba jest fachowcem
.

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#57 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 04 czerwiec 2009 - 13:17

Naprawa Ursusa C-360 3p Jeśli się ma średnicomierz zegarowy, to każdy potrafi to zmierzyć, więc takim rewelacyjnym fachowcem to on nie jest. Natomiast nie każdy potrafi wcisnąć nominalne tuleje do silnika 152.AD3 UR. Wystarczy niedokładnie oczyścić otwór w bloku i tuleja odkształci się i nastąpi przyspieszone zużycie jej i współpracującego z nią tłoka. A wciskając tuleje nadwymiarowe można w dalszej obróbce zniwelować to odkształcenie. Dlatego napisałem, że jak ktoś nie potrafi wcisnąć nominałów to później obrabia je na bloku po wciśnięciu.

#58 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 04 czerwiec 2009 - 19:20

Naprawa Ursusa C-360 3p kiedys znajomy mówił że wkładał tuleje do ciekłego azotu
a blok grzał palnikami dwoma
i włożył tuleje bez rzadnego ale
wierze w to poza tym jego 3p
jest 3 lata po remoncie
ale od samego początku nawet przy docieraniu nie puszczał dymka
ale pieknie pracuje
pompa oryginał
ma 7500 mth obecnie

Opus meum est


#59 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 04 czerwiec 2009 - 22:00

Naprawa Ursusa C-360 3p a ja coś w to nie wierze skąd by wzioł ciekły azot nie wiem jaką temp ma taki azot ale zapewne bardzo niską i nie wiem czy te tulejki by to wytrzymały

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa Ursusa C-360 3p Dzisiaj, 15:29
  •  

#60 Share Stasiek84

Stasiek84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 05 czerwiec 2009 - 00:18

Naprawa Ursusa C-360 3p Tuleje wystarczy zmrozić w dobrej zamrażarce i wskakują bez większych problemów, robiliśmy tak jak pękła tulej w silniku w 3P i trzeba było wstawić nową, tuleje w silnikach bizonów też się dawało nabić po zmrożeniu beż tego jedna tulej została zniszczona bo niedowiarki w warsztacie twierdzili że mrożenie nic nie daje i jeśli weszła z zamrażalki to i bez tego zabiegu powinna dać się wbić.

Podobne tematy