Polecane posty

tymek9301    0

Podobny problem mam w John Deere 6110 już od dłuższego czasu, mianowicie demontowałem górne ramiona z podnośnika do spawania, po założeniu podnośnik nie osiąga swojego max wysokości i tak np. pług ślizga po ziemi. Ustawienie potencjometru jest na max. Słyszałem że w tym przypadku trzeba skalibrować ponownie podnośnik. Pomoże mi to ktoś zrobić??

 

Druga sprawa, ma ktoś schemat elektryczny tego ciągnika, ponieważ WOM nie działa, tylko jak spiąłem na krótko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

bez komputerka nie zrobisz  tego

jest to dość proste u nas przy traktorach po każdej wymianie czujnika lub ramion zawsze kalibrują i jest ok

tylko znajdź serwis który zna się na tych starych traktorach bo pierwszy raz byli mistrzowie z serwisu przy jd 6800 i po całym dniu się poddali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymek9301    0

Jest w stanie mi ktoś podesłać namiary do serwisu który mi przeprowadzi kalibracje podnośnika?  Orientujecie się jaki jest koszt takiej przyjemności?

Mieszkam w okolicach Katowic w śląskim.

Edytowano przez tymek9301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Witam, posiadam serwisówkę z instalacją elektryczną, hydrauliczną i wszystkimi ustawieniami, kalibracjami, kodami błędów do modeli 6100-6900 i SE, ja za nią dałem 400zł jeśli ktoś byłby zainteresowany to za 200zł przekaże, jest w języku angielskim. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hydroplast    1

Witam.

Posiadam JD 6800 95r.

Mam ten sam problem co wszyscy koledzy na tym forum czyli podnośnik tył.

Ale mój problem leży jeszcze gdzie indziej a mianowicie nie mogę wejść w tryb diagnostyczny. Wkładam bezp. W pole f15 (chyba że powinno to być inne pole) i nic nie wyświetla ani dia ani nic. Odkręciłem pod schodkami hcu przeczyściłem styki na kostce przedzwoniłem kabel od f15 do hcu i wszystko jest ok. Rozebrałem hcu też wydaje się w porządku. A jak nie wejdę e tryb diagnostyczny to nie zrobię kalibracji podnośnika - może ktoś ma jakieś sugestie. Bedę wdzięczny. Pozd. Bartek 791777850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hydroplast    1

Myślę że rozwiaązałem sprawę podbijania podnośnika 2-3cm góra dół oraz to że jak teraz podniosę np agregat do góry i zgaszę ciągnik to stoi już drugi dzień jak zamurowany ani jednego cm nie opuści. Problem leżał w rozdzielaczu od podnośnika to ten co na nim jest silnik krokowy z kostką elek. na 4 piny. Z przodu i z tyłu rozdzielacza są zawory czyli w moim przypadku pomogło odkręcenie zaworu od strony kabiny wymiana uszczelnień na zaworze i odkręcenie tego zaworu tzw popuszczenie czy nie wkrecać go do końca tylko popuścić 5mm ten xawór jest na klucz 41. U mnie i u mojego znajomego pomogło a mieliśmy problem taki sam jak wszyscy na tym forum odnośnie podnośnika.

Ja mam jeszcze jeden problem a mianowice doszłem do tego ze wyświetla mi się dia i dalej bcu ale noe mogę w żaden sposób dostać się do hcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogi430    0

Witam

Odświeżam  temat. Panowie macie jakieś sposoby na regenerację ramion podnośnika ? Pacjent to Jeleń 6110 ma luzy na ramionach względem wałka poprzecznego na frezie. Koszt nowych ramion i wałka dosyć spory. A z tego co widzę jest to dosyć popularna przypadłość. Jakieś pomysły jak to dobrze zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karskr    1

Witam 

Mam podobny problem w John Deere 6210SE z 2002r przestał działać podnośnik a bardziej szczegółowo nie działa sterowanie w kabinie. Sterowanie podnośnika z błotnika działa ok podnosi i opuszcza. Śrubką awaryjnie w silniku krokowym również działa ok. Potencjometr wysokości sprawdzony ok, w kabinie potencjometr również działa ok. Przewody sprawdzone od potencjometru i silnika krokowego jest ok. Wyczyściłem styki pod kabiną bo były trochę zaśniedziałe. Napięcie do czujnika wysokości ramion dochodzi 5V do sterowania w kabinie również 5V. Został już chyba tyko sterownik podnośnika. Najdziwniejsze jest to że przestał działać podnośnik po zimie więc obstawiałem korozję w złączach ale to już mam wrażenie że wszędzie sprawdziłem. Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny dalej?

Pozdrawiam 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj