Polecane posty

Witam mam problem, podczas rozbierania t25 nie zwrócilem uwagi na korbowody w którą strone powinny byc skierowane zamki korbowodów. Czy w strone pompy wtryskowej czy w strone wałka rozrządu.

 

 

 

Prosze o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wszystkie zamki tak samo czyli i główne i korbowe zamkiem do pompy, u mnie tak było.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

wlasnie wczoraj zakladalem korbowod bo seger wypadl i robote zrobil i zamki byly w strone pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hmmm a mi sie mocno wydaje że w strone wałka rozrządu zamkami a napisami na korbowodzie w strone rozrządu. Ja bynajmniej tak miałem założone. A głowne w strone wałka wyrównoważającego


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Potwierdzam na 100% w stronę pompy. Sam nie dawno robiłem swojego i fabrycznie nawet korby były (przynajmniej u mnie) poznaczone czerwoną farbą od strony pompy.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Robiłem może z 10 oryginalnych Władków i tylko jeden miał od pompy.Czyli wygląda że każdy składał jak mu pasowało z resztą nie ma to różnicy tak jak w c 360 też powinny być od rozrządu a parę też rozebrałem co były od pompy.Są to proste korbowody i nie powinno być różnicy jak są założone.W c 330 korbowód jest pod kontem i zakłada się skosem od pompy czyli zamkiem od rozrządu ale rozbierałem już 30 że były założone odwrotnie i nie wiem jak mu to się spasowało że śruba o blok nie haczyła no i niestety tylko wał i głowica została od tego silnika bo korbowód pękł i rozwalił blok tuleję tłok i miskę olejową.Też był po remoncie i gość był zdziwiony ze tak się stało ale jeszcze się zdziwił jak mu za remont przyszło zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja musze załozyc tak jak były bo nie bede tłoków przekładał teraz :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, mam takie pytanie, nie chcę zakładac nowego tematu. Robię remont silnika, był robiony szlif wału i teraz pytanie czy obojętnie jak założe korbowody ? chodzi mi w jakiej kolejność bo są oznaczone 1 i 2. I teraz nie wiem czy 1 ma być od strony koła zamachowego czy koła pasowego ?? i zamki mają być skierowane w stronę pompy wtryskowej ?? Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz Maciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,z zamkami panewek jest tak jak piszesz bo przed chwilą patrzyłem w książkę aby się upewnić bo dobrze nie pamiętałem bo dawno w tym już nie robiłem a korbowody 1 od kola pasowego a 2 od sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj