Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wał ugniatająco-kruszący


18 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ktos

ktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2006 - 17:55

Wał ugniatająco-kruszący Planuję za niedługo kupić wał uprawowy. Służył będzie do uprawy gleby po orce, przed broną wirnikową. Myślę o Cambridge 3,0m. Nie wiem którą firmę wybrać - Expom (cena:( ), POM Brodnica, a może Agro-Factory?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wał ugniatająco-kruszący Dzisiaj, 18:29
  •  

#2 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 26 październik 2006 - 20:50

Wał ugniatająco-kruszący ale to ma być wał ciągany czy pchany przed ciągnikiem???

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#3 Share ktos

ktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2006 - 21:20

Wał ugniatająco-kruszący Wał zawieszany, na razie ciagniony poźniej pchany :); czyżby nikt nie chciał podzielić sie uwagami na ww. temat ?

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Wał ugniatająco-kruszący Dzisiaj, 18:29
  •  

#4 Share ktos

ktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2006 - 19:17

Wał ugniatająco-kruszący Interesuje mnie przede wszystkim czym rózni sie wał Expom od POM Brodnica - wał 3 metrowy, 1- cześciowy, Cambridge, że cena jest o raz tyle wyższa?

#5 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 05 listopad 2006 - 13:39

Wał ugniatająco-kruszący a z jakim ciągnikiem ma to chodzić??bo mi się wydaje żę bliźniaki na szerokość zestawu plus jakiś wał między koła to lepsze rozwiązanie...

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#6 Share luk2782

luk2782

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 664 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borszyn k. Góry
  • Zainteresowania:Kazda porażka jest nawozem sukcesu!

Napisany 05 listopad 2006 - 14:39

Wał ugniatająco-kruszący krusząco ugniatajacy? ale ugniatajacy powieżchniowo nie wgłębnie. Cambrige był by dobry. rozumiem ze masz gleby średnie do cięzkich. nie wiem jaki masz traktor ale z tego co zrozumiałem to pewnie planujesz zakup jakiego z przednim TUZ. mozna jeszcze pomyslec o samym Crosskill a traktor na blizniaki wrzucic poprawia sie własciwosci trakcyjne i zmniejszy sie zużycie paliwa. osobiscie wybrał bym Expom robia wały dłuzej i wydaje mnie sie ze lepiej
Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)
szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

#7 Share kserkses

kserkses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 652 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2006 - 14:41

Wał ugniatająco-kruszący przed broną wirnikową to nie lepiej Campbella ? brona i tak pokruszy, a campbell lepiej wgniata podglebie i to co było przyorane np. obornik, poplon, rżysko, słomę itp.
<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

#8 Share Grześ

Grześ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa Wielkopolska(PRA)

Napisany 07 listopad 2006 - 18:35

Wał ugniatająco-kruszący Już gdzieś wczesniej pisałem Campbell + Crosskill za pługiem i możesz jechać samym siewnikiem siat tylko założyć za kołami od ciągnika jakieś spólchniacze. Widziałem jak było zrobione po takim agregacie i sam zastanawiam się nad kupnem takiego. Za używkę 3m Kvernenlanda taki handlarz chce 8 koła.
The Truth Is Out There

#9 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 07 listopad 2006 - 18:45

Wał ugniatająco-kruszący a jak nawóz wymieszasz????

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#10 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2006 - 23:12

Wał ugniatająco-kruszący ja stosuję po orce cambel z włóką i (zdjęcie na Agrofoto)i po takim zestaeie można siać a nawóz wysiewam pod skibę sprzyja to rozwojowi systemu korzeniowego roślin ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wał ugniatająco-kruszący Dzisiaj, 18:29
  •  

#11 Share ktos

ktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 listopad 2006 - 20:32

Wał ugniatająco-kruszący Już wiem że kupię Campbella, ale wiele pól mam krótkich i dlatego wał zaczepiany do pluga odpada, idelany byłby tez z przodu na ramieniu obrotowym, ale na razie nie mam takiego ciągnika, więc chyba bedzie Campbell 3 metrowy, po orce  przejade nim osobno, a poźniej to już siew (agr. upr-siewny), a kiedyś moooże będzie coś z przednim podnośnikiem

#12 Share ansu

ansu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 946 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LSW

Napisany 26 listopad 2006 - 20:21

Wał ugniatająco-kruszący Mam na oku używany pół-zawieszany podwójny wał cambella plus kolczatka dwie sekcje składane w długość do transportu o szerokość roboczej ~ 3m waga 1700kg
-, kiedy można by stosować czy tylko po orce, jakie zastosowanie?
-, czy ktoś ma coś takiego, jakie wrażenia?
-, czym to ciągnąć, jaka masa i moc ciągnika potrzebna?
-, ile można za cos takiego dać?

#13 Share tomek

tomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 26 listopad 2006 - 20:27

Wał ugniatająco-kruszący mi dziadek mówił że im większy (wyższy)wał tym mniejsza moc potrzebna do pociągnięcia

#14 Share Marcin

Marcin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2007 - 07:08

Wał ugniatająco-kruszący Wie ktoś moze jak sie nazywa ten typ pierścieni i jakie jest ich główne przeznaczenie???
http://www.allegro.p...zstaw_6_2m.html

#15 Share Vektor

Vektor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury <3
  • Zainteresowania:Rolnictwo, informatyka, mechanika.

Napisany 09 maj 2007 - 14:38

Wał ugniatająco-kruszący Ja posiadam od 3 lat wał Cambridge z Expomu szerokość robocza to 3 metry waga 1130kg używam go do wałowania po siewie zbóż c-360 daje z nim rade tylko nie podniesie go dlatego ciągam go MTZ
:)

#16 Share Balzak

Balzak

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2858 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Oka

Napisany 09 maj 2007 - 14:43

Wał ugniatająco-kruszący Jak wał to tylko ze Expomu chyba jest to firma dominująca w wałach na rynku polskim, cena moze nie rewelacyjna ale za jakośc trzeba płacić. polecałbym bym jakiś zebaty wał napewno sprawdzi sie, ja zebatym wałuje po siewie i efekt jest super.

pozdrawiam Balzka

Doradca Żywieniowy w firmie paszowej 


#17 Share Marcin

Marcin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2007 - 07:03

Wał ugniatająco-kruszący Ponawiam pytanie i proszę o odpowiedź. Wie ktoś jak się nazywa ten typ pierścieni i jakie jest ich główne przeznaczenie????
http://www.allegro.p...zstaw_6_2m.html

#18 Share MarekG

MarekG

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ze śląska

Napisany 07 listopad 2007 - 00:25

Wał ugniatająco-kruszący Co sądzicie o wale uprawowym z włóką ROLLEX lub REXIUS firmy VADERSTAD. Posiada ktoś taki wał? Bo zamierzam kupić włóke, a po co kukować samą włóke jak można troche dołożyć i mieć 2 maszyny w jednej. A może jakaś inna firma ma coś podobnego do zaoferowania?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wał ugniatająco-kruszący Dzisiaj, 18:29
  •  

#19 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 08 listopad 2007 - 19:21

Wał ugniatająco-kruszący Orientuje sie ktos ile moze kosztowac 1 kolo do walu Cambrige?

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Prace pożniwne: jak wykonywać je skutecznie i szybko? zobacz »