Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sobek112    23

Wielton 12ton wersja long w pełnym wyposażeniem. Cena 62 netto.Dużo? Może ktoś zamawiał podobna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

Panie 12 Joskina i Fliegla mam poniżej 60tyś z tylnim automatycznym zaczepem, mediami na 2 przyczepe, zapasówką z koszem, plandeką, pomostem i nowymi oponami. Także Twoja oferta szału nie robi.


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobek112    23

Mógłbyś podesłać ofertę na przyczepę na pw. Miałbym jakieś porównanie i możliwość negocjacji.
Pozdrawiam

Edytowano przez sobek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

Nie podeślę Ci oferty bo mam je na papierze.

Tak jak pisałem wyżej. Joskin 16m3 Fliegl 15m3 (chociaż nie pasuje mi po przeliczeniu wymiarów, muszę dryndnąć do dilera i się dopytać), pomost, plandeka, tylni zaczep automatyczny z mediami na 2 przyczepe, nowe opony 385/22,5 zapasówka z koszem no i oczywiście oświetlenie.

Co nazywasz wynalazkiem?


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwiesz    3

zasław 12 long plandeka pomost i reszta standard  53000 - 54000 netto (u 3 dilerów podobnie) czy dobra cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

tandem 10t z plandeką, stelażem, pomostem i drabinką, zaczepem tylnym automatycznym i kołem zapasowym

ceny w zaleznosci od dealerów, bo u kilku pytałem

metal fach 42,5-45 netto

pronar 43!-48 netto

autotech (też dziesiątka, ale skrzynia long i z burtami takimi, ze spokojnie mozna załadowac 12-13 t, poza tym na nowych kołach) 50-53netto

 

Zeby mi wystarczyło funduszy, to bym brał tego autotecha, bo to przyczepa wręcz pancerna, ale chyba poprzestane na metal-fachu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

Ile kosztuje teraz metaltech db 10?

51 netto z plandeką i podestem.

Edytowano przez niepokorny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

nie wiem jak z jakoscia wykonania i wytrzymałoscia tych przyczep, ale za 30kzł brutto powinienes miec 6t od Marpola/Gomara (nadstawki juz w standardzie, hak z tyłu tez) jedynie za plandeke i koło zapasowe musiałbys dopłacic jakbyś chciał.

Może za całkiem nieduzo wiecej dałoby rade dorwac Metal Facha, ale to juz musiałbyś sie dobrze targowac z dealerem. MAm od nich tandema i jak narazie nie narzekam. W każdym razie od sugrowanej ceny katalogowej da sie duzo zejsc, jak dealerowi bedzie zalezało na sprtzedazy. Ja zapłąciłem za tego swojego z kołem zapasowym, nadstawkami, plandeką, stelażem, drabinką tyle, co w cenniku za zupełnego golasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Rozumiem, dzięki za info. Ciekawe jak Metal-fach wygląda z Pronarem. Czy będą mieć ceny zbliżone do siebie, czy któraś marka będzie tańsza. Ciekaw jestem jak Sipma wychodzi cenowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

POwiem tak- długo sie wahałem przed zakupem czy brac MF czy Pronar, wziałem MF (był pare tysięcy tańszy)- ot bardziej mi sie podobało wykonanie.

I żyłem tak sobie w nieświadomosci aż na skupie zboża latem spotkałem człowieka, ktory kupił dwie nowe pronarki.

Sypało z nich sie tak zboże, ze aż szczęka opadła.

JAk tylko ruszął to i z boku burt i na dole pod burtami ziarna leciało aż grubo. I to z obu.

Totalna masakra jakosc spasowania.

Po tym doświadczeniu utwirdziłem sie w przekonaniu, ze dobrze zrobiłem odrzucajac pronara.

Widac maja tak wysoki udział w  rynku, ze nie nadązja z produkcja i robią na odwal. Byle była sztuka.

 

ps

po wycene przyczep odezwij sie do Roltechu w Kielcach.

Oni maja dosc tanio i duzy wybór

M. in pronary, metal fachy i sipmy.

Rzecz jasna nie musisz tam kupowac, ale zadzwon i sie rozeznaj.

606730106. Z ta babką od nich kiedys gadałem i była pomocna.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

Przeciez nie mówie ze z każdej tak leci. Ja widziałem dwie w sierpniu, pod Młynami Szczepanki, bodajże 12 albo 14 tonówki  i mi to starczy, zeby wyrobić sobie opinię (przynajmniej na temat ich kontroli jakosci)

Ot zaręczam na cokolwiek chcesz, ze pisze prawdę. Z resztą nikt mnie tu jeszcze na bajkopisarstwie nie złapał, a postów juz mam sporo.

Teraz z perspektywy czasu żałuje, ze nieporobiłem zdjęc telefonem.

 

Ten właściciel przyczep sam był zdziwiony i mocno zdenerwowany, bo po drodze dobre 2-3 tony ziarna zgubił jak sie okazało.

Ot pierwszy raz jechał z nowymi przyczepami pewien, ze muszą być ok, więc nawet nie sprawdzał szczelnosci.

 

edit

Wczesniej wiosną w tym dsamym miejscu widziałem człowieka z jednym nowym metaltechem i nową pronarką, zapytałem o wrażenia i stwierdził, ze nie widzi różnicy.

Wiec jemu trafił sie dobry egzemplarz.

Nie mówie wiec, ze Pronar to badziew, pisze tylko, ze zdarza im sie wypuścic wyroby poskładane na odwal, ot byle szybciej i to mi sie nie podoba.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

Wożąc rzepak do Sobianka w lipcu to na skupie 80% nowych przyczep to były Pronarki, trochę Metaltechów, jakieś Wieltonki ale ogromna większość Pronar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
geo2    16

nie wiem jak daleko jechał, ale zgubić 2-3 tony ziarna, jeżeli to w ogóle prawda, to albo burta niedomknięta albo pokrzywiona. z resztą przecież taka ilość to musiało się już grubo walić przy załadunku i niby jak tego nie zauważyć? nie widzę zadnych szczelin gdzie mogłoby uciekać zboże w nowej 12t, a burty wydają sie być solidnie zrobione. w końcu wazy to 4,3 tony i chyba ze 200 kg ciezsza od wieltona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

Mam pronarki od 7 lat są wykonane perfekcyjnie nie sądzę by jakość wykonania tak spadła i dlaczego ją kupują Niemcy czyżby lubowali się w szajsie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Czy Zasław 14t, burty dzielone, plandeka, pomost, szeroki zaczep tył można wyrwać poniżej 61500 netto ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212
Dnia 12.10.2017 o 19:06, AleksanderX napisał:

Mam pronarki od 7 lat są wykonane perfekcyjnie nie sądzę by jakość wykonania tak spadła i dlaczego ją kupują Niemcy czyżby lubowali się w szajsie

 

Z tym perfekcyjnym wykonaniem to popłynąłeś. Już bez jaj, każdy wie, ile to warte i dlaczego ich cena jest taka a nie inna. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Metal tech, skorupa 10t  ts10 nastawy 300mm opony nowe 445 cena 65tys. Netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Także w Niemczech są mniej zamożni.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wl_master    9

ja mam akurat 2 pronarki 8 ton i jestem bardzo zadowolony ze szczelności bo uszczelka idzie tylko do rzepaku i to na jedną przyczepe. jakośc wykonania jest ok farba sie trzyma na burtach wiec jak się co kumu trafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez podnośnik123
      Witam, mam problem z podnósnikiem w ursusie c 385. Gdy podniose ramiona na maxa pompa podnośnika cały czas pracuje a wąż dochodzący do pompy jest mega napiety. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ??
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj