Zaloguj się, aby obserwować  
darek852

paliwo w kolektorze ssącym pronar

Polecane posty

darek852    0

witam mam taki problem mam pronara 1025aII i uszczelka z kolektora ssacego wycieka mi paliwo kolo nadmiaru.zkąd tam paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

nie domyka sie zawor ssacy i tlok pod wplywem kompresji wdmuch*je wtrysniete paliwo do kolektora

Edytowano przez dexterek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5579

a on czasami nie ma świecy płomieniowej w ssącym ? jeżeli ma to może elektrozawór ci nie zamyka dopływu paliwa do świecy i leci cały czas...


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

moze i ma w ssacym swiece ale nie byloby tak jak piszesz, bo paliwo zostaloby wessane razem z powietrzem do cylindra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5579

zgadza się, ale coś zawsze wycieknie jak się więcej uzbiera miałem kiedyś taki przypadek jak mi płomieniówka puszczała w końcu tak upiepszyło kolektor od środka ropą że właśnie na uszczelką się pocił...


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

a niech nam jeszcze @darek852 powie, czy zauwazyl jakies zaburzenia w pracy silnika, nierowna praca, jakies stuki w okolicach klawiatury, slabsze osiagi ciagnika...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5579

no dokładnie tak jak mówisz kolego tak to tylko można się domyślać ;)


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

przestawił ci się za zapłone... u mnie w pronaże tak samo było że ropa była w kolektoże ssącym. wystarczy ustawić zapłon ibędzie dobrze :D


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

zaplon sie przestawil? przeciez to nie wsk czy jawa. jak sie moze sam zaplon przestawic? w ogole zaplon sie nie przestawia tylko wtrysk, ale i tak, jak sie moze przestawic skoro pompa jest pedzona zebatka z walu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek852    0

do kolektora ssącego idą dwa przewody jeden od nadmiaru a drugi z kolektora nadciśnieniowego a ciągnik jak chodzi na biegu jałowym to chodzi troche nie równo wskazówka od obrotomierza tak sobie pracuje nie równo a świece ma żarowe

Edytowano przez darek852

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

u mnie się przestawił o jednego zemba i miałem w kolektorze ssącym paliwo...

każdy silnik może się przestawić na rozżądzie wystarczy że gdzieś przydusił silnik i wcisną sprzęgło i silnik nagle z bardzo wolnych obrotów weszedł na wysokie.

mógł się też przestawić przez odpalanie na zaciąg


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

@johenek: nie ma mozliwosco przestawienia sie wtrysku ani czasu otwarcia zaworow. skoro Tobie sie tak stalo, znaczy ze masz pewnie gumowy blok ktory sie rozlazi przy obciazeniach:) a co do zaciagania to moze tak sie stac tylko w silnikach ktore rozrzad maja na pasku (i ten pasek juz jest zeszmacony) czyli w osobowkach. w ciagniku sa kola zebate wiec nie ma ABSOLUTNIE ZADNEJ MOZLIWOSCI by sie samo przestawilo.

 

@darek852: zdejmuj maske i zajrzyj do klawiatury. napewno masz problem z ktoryms zaworem ssacym. ktorys sie nie domyka albo jest wypalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek852    0

dzieki już rozwiązałem problem fabrycznie zle mi nadmiar załozyli zamiast z jednego wtryska było połaczone 3 wtryskiwacze do kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
    • Przez mlody5674
      Witam chce kupić owijarkę samozaładowczą i mam dylemat która wybrać, słyszałem ze Sipma jest troszkę lepsza od pronra, ktoś miał doświadczenie z tymi owijarkami proszę o wasze opinie która wybrać żeby można było pracować bez awaryjnie, z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam !  
    • Przez Renault145
      witam, ktoś wie o co tu chodzi? od stycznia 2019 zwiększony został limit paliwa, ale ten limit bedzie obowiązywał tylko paliwo zakupione w 2019. faktury przed czyli wystawione w 2018 będą liczone po staremu. słyszał ktoś takie info?
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
    • Przez ReV
      Witam, 
      Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.
      Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.
      Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 
      Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.
      Przekaźniki też są 2 nowe.
      Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.
       
      Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj