Zaloguj się, aby obserwować  
mtz1025AII

Pronar 1025 A II kłopot z kierowaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mtz1025AII    0

witam mam problem:

kupiłem nowego pronara 1025A II i i od nowości przy niskich obrotach silnika nie mogę kierować bardzo ciężko , w serwisie wymienili mi już pompę na nową i dalej to samo musze mieć 1400obr dopiero można w miarę lekko skręcić kołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

nowa pompa wcale nie oznacza ze jest sprawna:) mysle ze to caly czas problem z pompa wlasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilon    0

Miałem ten sam problem, właśnie wymieniają mi pompe na gwarancji. zobaczymy co z tego będzie. Masz jeszcze jakieś dodatkowe objawy? Np stukanie na biegu jałowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Jeśli wymienili pompe i robi to samo to orbitrol raczej tez nie chociaz moze byc . Chyba ze jest jakis wadnili. Sprawdz przewody mozliwe jest ze w ktorymś z nich jest załozony dławik i na małych obrotach poprostu za mało oleju przechodzi .


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

W nowych pompach nie ma się co za bardzo psuć, raczej jest za małej wydajności i trzeba wymienić na większej wydajności, tam siedzi NSZ jakaś tam, i najlepiej wymienić na NSZ największą jaka pasuje, u mnie też na wolnych obrotach jak bym chciał kręcić szybciej to po prostu się nie da, kręci się wolno i ciężko po prostu na tyle ile wydajność(przepływ) pompy pozwala i wiem że jedynym rozwiązaniem jest wymiana na większą, lecz jest jeszcze gwarancja i trzeba sie cieszyć tym co się ma.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

tylko że kiedy go oddałem do serwisu to wymienili mi pompę o przepływie 14l na 16l na minute. wiec juz większej na rynku nie ma. dodam jeszcze że wąż powrotu oleju z orbitrolu zasila jeszcze pompę wspomagania sprzęgła. czasem sie zdarza że moża pokierować lżej ale najczęściej przy zimnym oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

ojciec 3 lata temu uparl sie na 1222 A II. za 150netto. prcowal tylko z rozsiewacem nawozu przez 2 tyg i 3 razy byl serwis zmieniac pompe olejowa od hydrauliki. poza tym zapowietrzal sie uklad kierowniczy, ale to usuneli szybko. po tych 2och tygodniach oddalismy go w piz...u i wzielismy w tych samych pieniadzach 2005 JD6920S na pelnym wypasie i teraz jest najswietrzy spokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

a co do tego stukania na biegu jałowym to słyszysz stukanie w okolicy sprzęgła i skrzyni pośredniej i jak dodasz gazu to przestaje?

???

jeśli tak to pociesze cie że w moim MTzcie82 jest tak samo podejrzewam że to jest taka ich wada, u sumie jak sie zrobi troche ciepło to bede go rozbierał to napisze co było przyczyna tego stukania ale my to tak mamy od nowości a ciągnik ma juz 23lata:)

 

a nie wiesz co było przyczyna zapowietrzania sie układu kierowniczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Niemozliwe jest to ze w całej serii II pompa jest za słaba to cos innego musi byc . Moze być kilka przyczyn . a moze olej jest za gesty na samym poczatku i pompa tez ma ciezko go przepchnąć . Jest w nim osobny zbiornik do układu kierowniczego ? jesli tak to jak jest z filtrem jest przy wylocie czy wlocie ?


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

ja sie nie interesowalem tym w ogole... bylem wtedy na wojennej sciezce z ojcem, robilem swoje i nie zagladalem co serwis robi. a co do zapowietrzania to tez pompe zmieniali, jakas wadliwa byla, powietrze lapala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

a co do tego stukania na biegu jałowym to słyszysz stukanie w okolicy sprzęgła i skrzyni pośredniej i jak dodasz gazu to przestaje?

???

jeśli tak to pociesze cie że w moim MTzcie82 jest tak samo podejrzewam że to jest taka ich wada, u sumie jak sie zrobi troche ciepło to bede go rozbierał to napisze co było przyczyna tego stukania ale my to tak mamy od nowości a ciągnik ma juz 23lata:)

 

tak zbiornik jest zupełnie oddzielny olej jest bardzo rzadki wlasnie jak jest olej zimny to sie lżej kreci a jak sie rozgrzeje to sie robi ciezko.ale w talebi olejów jest podany własnie ten olej wiec nie wiem juz sam co robić?

Edytowano przez mtz1025AII

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

ja tak samo miałem w belarusie, też wymieniał mi serwis pompy dwa razy i nic nie pomagało....

Dopiero jak wymieniłem orbitrol na największy jaki pasuje jest spokuj i teraz to jednym palcem się kręci na wolnych obrotach bez różnicy czy na zimnym oleju czy na ciepłym ^^

ja na twoim miejscu wymienił bym orbitrol na największy jaki pasuje


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

ja tak samo miałem w belarusie, też wymieniał mi serwis pompy dwa razy i nic nie pomagało....

Dopiero jak wymieniłem orbitrol na największy jaki pasuje jest spokuj i teraz to jednym palcem się kręci na wolnych obrotach bez różnicy czy na zimnym oleju czy na ciepłym ^^

ja na twoim miejscu wymienił bym orbitrol na największy jaki pasuje

 

 

 

 

a mozesz mi powiedzieć jaki kupiłes orbitrol tzn jaki ma przepłwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wam coś puka to na 80% nie jest silnik tylko sprężarka w moim 1025a II właśnie sprężarka puka. A co do skręcania na wolnych obrotach to chodzi gdy w miejscu skręcacie czy pod czas jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

Jeśli wam coś puka to na 80% nie jest silnik tylko sprężarka w moim 1025a II właśnie sprężarka puka. A co do skręcania na wolnych obrotach to chodzi gdy w miejscu skręcacie czy pod czas jazdy?

 

 

 

 

w miejscu wlasnie cieżko podczas jady może byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

To prawdopodobnie jest zapowietrzony zresztą ja tak miałem teraz jest dobrze

 

 

 

no to powiedz mi co było przyczyna i jak go odpowietrzyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

To było jak ja go odbierałem u dealera zauważyliśmy że ciężko kręci i serwis to zrobił

 

 

 

 

 

mo ale nie jesteś w stanie powiedzieć co dokładnie zrobili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Siłowników dwu stronnego działania nie odpowietrza się, one odpowietrzają się same, nigdy nie jest tak żeby nie puścił grama oleju przez tłoczysko.

Dziesiątki razy rozbierałem do wymiany uszczelnień w JCB 3XC i nigdy nie odpowietrzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

kupiłem największy jaki był dostępny i pasował do mojego belarusa


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz1025AII    0

kupiłem największy jaki był dostępny i pasował do mojego belarusa

 

 

 

a możesz przesłać mi jakieś szczegółowe dane tego orbitrola?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Piotrass
      przymierzam sie do zakupu przyczepy Pronar t700 chcialbym poznac wasze szczere opinie na jej temat
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj