Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki rodzaj słupicy w Kverneland?

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share gospodarny1992

gospodarny1992

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 272 postów

Napisany 15 luty 2013 - 13:41

Jaki rodzaj słupicy w Kverneland? Witam, mam zamiar kupić pług wspomnianej marki, i zastanawiam się czy wziąć na resorach 150S, czy 150B z ruchomą słupicą? Nie mam doświadczenia z resorami ich pracę znam z filmów, ale różnica cenowa jest na tyle niewielka że, wchodzi w grę tylko strona praktyczna...mam ziemię od 4A na glinie do 6, czy przy suchej ziemi zjawisko wypinania się jest powszechne? Podobno dodatkowe pióro na pierwszym korpusie rozwiązuję sprawię..

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Jaki rodzaj słupicy w Kverneland? Dzisiaj, 19:56
  •  

#2 Share Sylwekx25

Sylwekx25

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Zainteresowania:OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA

Napisany 15 luty 2013 - 14:31

Jaki rodzaj słupicy w Kverneland? Ja bym brał na resorze ale niech się wypowie użytkownik @ursusczesio on obeznany w kvernelandach

"Ziemia człowieka wydała i ziemia człowieka zje

#3 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 472 postów

Napisany 15 luty 2013 - 14:51

Jaki rodzaj słupicy w Kverneland? Resor ma niższy prześwit pod ramą wynoszący75cm, kołem ma 80 cm. Kołek też jest lżejszy.

#4 Share TheBociek1996

TheBociek1996

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 483 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 15 luty 2013 - 15:12

Jaki rodzaj słupicy w Kverneland? Tu nie chodzi o ziemię, tylko bardziej o to czy masz zakamienione pole i w jakim stopniu itp.

Wiem, że nic nie wiem.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#5 Share Sylwekx25

Sylwekx25

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Zainteresowania:OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA

Napisany 15 luty 2013 - 15:28