Zaloguj się, aby obserwować  
szyszak007

płyn czy ropa w oleju

Polecane posty

szyszak007    0

Czy ktos mi morze powiedzieć po czym mozna odruznic rope w oleju silnikowym czy to moze jest płyn.Troche miałem przeciek w chłodnicy i nie wim co dostalo sie do oleju :'(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Ropy to raczej nie odróżnisz, jak dobry olej to trochę wody czy płynu też nie zauważysz. Wodę ( nie wiem czy każdy płyn też ), można jak ciągnik ostygnie poluzować korek spustowy i sprawdzić co wycieka ( woda przeważnie się oddziela i jako cięższa będzie na spodzie ), na rozgrzanym to olej powinien robic się szary, a jak wody dużo to prawie biały. Dodam że jak wody dużo to w chłodzie olej robi się bardzo gęsty.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Jak będzie woda w oleju,czy płyn to po wyciągnięciu miarki poziomu oleju będzie naniej spjeniony olej.A codo ropy to oleju będzie pszybywać i będzie żadszy.

Ps.w jakim ciągniku masz taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Jak ci ropa idzie w olej to znaczy że ci wtryski leją,albo za pośrednictwem pompy paliwowej smarowanej centralnie(niewjem jak jest w MTZ czy tam jest pompa smarowana centralnie)pozdrawjam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Jeśli w MTZecie to może iść olej z hydrauliki przez pompę od orbitrola, sam tak miałem !!!!!!!!!!!!


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Mi jak poszedł płyn z chłodnicy a olej to olej zrobił sie taka szary a czym więcej płynu szło tym bardziej sie rozjasniał, przyczyna tego był pęknięty oring na tuleji prawdo podobnie ciągnik był przegrzany a w szystko mi sie to działo w Zetorze 8011


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

@Balzak - zobacz na datę postu na który odpowiadasz - nie wykopuj starych postów !!!


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

to moze warto by było te bardzo stare tematy usuwać. To juz by nikt ich nie wykopywał. ale oki sorki mój błąd następnym razem zwróce uwage na date

 

Ps. ale chyba w regulaminie nie mam mowy nic o takim zachowaniu

 

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek998    0
@Balzak - zobacz na datę postu na który odpowiadasz - nie wykopuj starych postów !!!

coś się go uczepił-nie masz co pisać ? przecież na każdy temat który jest na forum można odpowiadać no nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

dobra, dobra juz bez sprzeczek!!! Mam identyczny problem tylko ze w c-360. Byc moze to uszczelka pod glowica, ale na 90% to bedzie na tuleji;/ tez olej sie tobi szary (tylko u mnie nie zostal przegrzany), w sadzeniu pomodorow nagle zaczelo ubywac wody, patrzymy na miarke od oleju a tam ponad polowa poziomu na niej:)

 

edit:

niesty nawet dzsiejszy dzien zmusil nas ro zrobienia okazalo sie ze tulej przerdzwiala po 1300mth (fota jest w galerii)

spotkal sie ktos z czyms takim??


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj