Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dymek89    1

Witam

Niestety muszę się zwrócić o pomoc. Po jakiś 30 minutach jazdy z przyczepą pojawiło się metaliczne stukanie w silniku. Po kolejnych ok 30 minutach nie nagły ale duży ubytek mocy- nie mógł się rozpędzić z pustą. Dnia następnego problem podobny od momentu złapania temperatury. W jakimś temacie znalazłem post, że to pompa siada. Proszę o potwierdzenie tego przypuszczenia bo moja jest po remoncie i mam na nią gwarancje. Dodam, że stukanie pojawiało się przy dodawaniu gazu i przy podjazdach pod górki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Pewnie na panewce chwycił i ją obróciło. Brak mocy jest wynikiem zacierania sie wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Proponuję zacząć od uszczelki pod głowicą


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Jak było coś grzebane przy pompie olejowej to może być z tą panewką jakiś problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

mojemu koledze się tak stało i uszczelka pod głowicą poszła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
speeeder    32

Sprawdż stan płynu w chłodnicy oraz czy nie ma oleju w chłodnicy a także stan oleju oraz jego kolor to jest podstawa do stwierdzenia uszczelki pod głowicą.

ale sądząc po objawach to tak jak koledzy sugerują powyżej z panewką, to pewnie silnik do kapitalki :[

Edytowano przez speeeder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Nie koniecznie do kapitalki. Wał na szlif i nowe panewki i dalej lata jak burza.

Jest jeszcze jedna opcja. Wał może być pęknięty wtedy objawy też są podobne.

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cola92    2

zależy też kiedy silnik miał remont ale tak jak kolega sugeruje może być wał pęknięty spotkałem się już z takimi przypadkami

Edytowano przez cola92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Też bardziekj obstawim wał. Poruszaj przednim kołem pasowym czy nie ma minimalnego luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak zagrzeję się dobrze ciągnik i zaczną się znowu jaja to go zgaś i po chwili odpal.Jak będziesz miał problemy z odpaleniem to tak jak sam pisałeś będzie to problem z pompą wtryskową a dokładnie zacierającą się głowica pompy.Miałem takiego 3p i właśnie problemem była pompa która po regeneracji przeszła z 300 motogodzin.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

zapal ciągnik i posłuchaj skąd te dźwięki się wydobywają bo wał jest mało prawdopodobny bo jak jest pęknięty to nie powinien spadać z mocy a jak są dobre panewki to na kole pasowym nic nie wyczujesz i nawet często bywa tak że nawet kontrolka od ciśnienia oleju się nie zapali bo tak te silniki są spasowane, u mnie jak pękł wał to było słychać raz głośne stuknięcie a po pewnym czasie dopiero pojawiły się oznaki bo zaczął wydawać taki metaliczny dźwięk bo tłok zaczął obcierać o cylinder, najczęściej pękają na pierwszym tłoku a temperaturę najczęściej łapie jak walnie uszczelka pod głowicą


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Najprawdopodobniej wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą pomiędzy 1 a 2 cylindrem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Gdyby to była uszczelka pod głowicą to na zimno też by nie miał mocy, a on przez pewien czas po odpaleniu pracuje normalnie. Dopiero jak się nagrzeje to jest stopniowy spadek mocy i słychać to stukanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po nagrzaniu i spadku mocy rozrusznik daje rade zakręcić silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Po nagrzaniu i spadku mocy rozrusznik daje rade zakręcić silnikiem?

Postaram się sprawdzić i odpowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil255    305

na wakacjach w 2011r.mialem dokladnie te same objawy,wina lezala po stronie pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Ludziom do nauki. Prawdopodobnie była to pompa zasilająca bo dziś jestem po dłuższej jeździe z ciężarem i jak narazie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

pewnie uszczelka pod głowica przedmuch na cylindrach miałem tak 4 razy az nową głowice kupiłem narazie 1 jest bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

pewnie uszczelka pod głowica przedmuch na cylindrach miałem tak 4 razy az nową głowice kupiłem narazie 1 jest bez problemu

Dzień dobry!!! Pobudka!!!

Przecież wyżej napisał że po naprawie pompy jest ok.

Ludzie czytajcie zanim coś napiszecie bo niedługo to będzie śmietnik a nie forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

koledzy, co może byc przyczyną że po raz kolejny, (juz chyba trzecia uszczelka w ostatnim czasie) leci olej spod pokrywy zaworów, od strony wydechu, ?

 

wszystko dobrze poskładane 2-3 tygodnie trzyma i znowu zaczyna lecieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj