Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Prawdopodobną przyczyną jest listwa, która rozgałęzia zasilanie świateł na prawy i lewy błotnik, oraz gniazdo przyczepy. Możliwe że poluzowały się w niej śruby i nie łączy zasilanie świateł na błotniku i w gnieździe. Ja proponuję zacząć właśnie od tego. A tak przy okazji to trochę nie w tym temacie zadałeś pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Dołączam się do tematu i go odnawiam bo mam podobny problem.

Licznik mtg zatrzymał się na bodajże 2543 mtg a będzie miał koło 8000.

Rozkręcałem nawet ten licznik i niby wszystko ok. Później zajrzałem do czujnika i patrze że kabelki luźne więc trzeba dokręcić, więc dokręciłem i jedna z śróbek (miedzianych) urwała się, efektem tego jest obrotościomierz wskazujący max. 1000 obr/min

Już dałem sobie z tym spokój bo chciałem cały czujnik wymienić ale jak słyszałem czasami można kilka razy wymieniać bez rezultatu, a teraz szukam innego wyjścia.

Osobny układ mierzący czas przeprowanych godzin, coś w rodzaju stopera. Ile czasu będzie włączony, tyle będzie wskazywał, gdzie 1 pełna godzina=1mtg.

Tylko nie wiem od czego zacząć... i nie wiem czy to będzie wykonalne bo potrzebna będzie już pamięc.

Może na szrotach poszukam i się popytam o liczniki elektryczne, ale czy będą mieli w ogóle takie części?

Sa takie zegarki uniwersalne do wszelakiego zastosowania antywstrzasowe,mogą być montowane nawet na zewnątrz.Liczą pełne godziny.Montowałem ich w ciągnikach w ursusach typu 902 bo te liczniki na linke są dość awaryjne i ciągle po wymianie stan licznika był od nowa :-) Teraz jest spokój.Jakbyś był zainteresowany albo ktokolwiek to dam namiary lyb prześle zdjęcie jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Odgrzewam temat.

W Zetorze 7745 zatrzymał się licznik motogodzin jak również nie działa obrotościomierz. Kostka do Zegara jest podpięta. Przy czujniku obrotów mam urwany żółty kabel. Czy to właśnie jego wina, że cały zegar nie działa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

A na jakiej podstawie miałby działać. Nie ma sygnału z nadajnika i nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

dobra ... nie ma sygnału i nie działa. Tylko dlaczego co niektórzy piszą, że zegar wskazuje im do 1000obr?? Czyli w jakimś stopniu działa.

 

Przeglądając temat zauważyłem, że ktoś wspomniał o bezpieczniku go tego zegara. Może wiesz gdzie jest jego dokładna lokalizacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Piszesz o urwanym przewodzie, wiec co może być pierwsza przyczyną, polutuj jakoś przewód i daj znać. Inne objawy inne przyczyny. Możesz spróbować tak na chwilę złączyć przewód jakąś szpilką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Jest źle.

Urwany bolec (biały kabel) zapewne od nabijania mth to nie jedyny problem. Środek wypełniony był kurzem.

 

1.Plastikowy trybik od nabijania mth wystał się w jednym miejscu i nie ciągnie (pełno brudu i stanął)

2. Frezy na tej osi na której jest osadzony ślimak od mth obrobione,

3. Cześć która wygląda jak krążek (przez nią przechodzi oś) nie kręci się razem z mechanizmem (również pełno zanieczyszczeń w spowodowało usterkę)

 

spróbuję oś i ten "krążek unieruchomić ze sobą i sprawdzić czy działa obrotościomierz a jak nie to innego wyjścia jak nowy nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bos124    0

Koledzy kupiłem zetora 7211 i mam popsutą prądniczkę , chcę kupić nową i mam pytanie

czy wszystkie prądniczki są identyczne bo w sklepie widziałem 3 różne zegary. Proszę o podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Musi mieć taki sam nr seryjny co wskaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bos124    0

czyli jeśli są 3 różne zegary to i 3 różne prądniczki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odczytaj na wskaźniku nr seryjny i kup prądniczkę o takim samym numerze. To takie trudne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

U mnie znów w zetorze 5011 zegar wariuje tzn wskazówka lata z boku do boku. Jaka może być przyczyna? Kable zmieniałem już kolejnością i ciągle jest tak samo :(


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamiana przewodów to nie jest naprawa. Mają być podłączone prawidłowo. Następnie należy sprawdzić czy z tachoprądniczki wychodzi prawidłowy sygnał. następnie należy zasymulować sygnał z tachoprądniczki i w ten sposób sprawdzić sam zegar. Oto cała procedura. Prawda, że proste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bos124    0
Napisano (edytowany)

Elektrotechnik nie rób łaski wszystkim odpowiadając i nie traktuj urzytkownikó forum jak idiotów

co to za kretyńskie podpowiedzi , piszesz w taki sposób że tylko ty rozumiesz co piszesz.To jest portal

dla osób którzy mogą czegoś nie wiedzieć lub się uczą i chcą by ktoś im pomógł.Człowieku zastanów się co piszesz

a najlepiej wcale nie pisz. Myślę ,że jest jescze kilko osób które podzielą moje zdanie i nie próbuj mnie w kolejnym poście obrażać mnie i innych.

Moderator za dyche!!!!!

 

 

Po pierwsze: post nie na temat. Po drugie: Obrażanie użytkowników. Czyli już powinieneś zarobić 2 pkt.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, to nie są kretyńskie odpowiedzi, co najwyżej Twoja taka jest. Zadał pytanie, więc rzeczowo odpowiedziałem. Właśnie w ten sposób się to sprawdza. Inaczej się nie da. Jeżeli ktoś nie wie o co w tym chodzi (Ty najwyraźniej nie wiesz, bo inaczej byś nie pisał) i nic z tego nie rozumie, to z naprawą i tak sobie nie poradzi. A jeżeli ktoś logicznie myśli i ma trochę pojęcia o elektrotechnice to ma gotową odpowiedź i wie co zrobić. Ja w swoich postach daję użytkownikom wędkę, a nie rybę. Żeby na przyszłość zapamiętali jak należy coś zrobić, bo najlepiej uczyć się na konkretnym przykładzie. I proponuję nie pisać więcej nie na temat, bo wszyscy wiemy czym to grozi. Jeżeli znasz lepszy i prostszy sposób zdiagnozowania problemu to się podziel. Wszyscy na tym skorzystamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Mimo iż nie na temat to się wypowiem, porada jest jak najbardziej na miejscu, jeżeli ktoś nie wie o co w niej chodzi to wiadomo iż sobie nie poradzi, Już nie raz miałem na gg pytania z forum jak podłączyć lampy halogenowe przy kabinie i temat stawał bo ktoś nie wie jak podłaczyć przekaźnik i na jakiej zasadzie on działa ale na siłę chce podłaczyć a później jego ciagnik i wieś jest sławna i pokazywana w tvn24/

Jeżeli ktoś nie ma pojęcia to niech się nie bierze za dłubanie w kablach bp konsekwencje bywają okrutne i kosztowne.

Na jesieni montowałem instalację w C-330 gdzie poprzednia po 3 tygodniach spłonęła - ktoś z rodziny montował żeby było taniej, szczęście w tym że zajęły sie przewody podczas jazdy a nie na postoju w stodole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj