Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sane Titan 190


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawelmaster

pawelmaster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2013 - 18:18

Sane Titan 190 Witam :)
Jestem nowy na forum i kłaniam się nisko wszystkim użytkownikom.Nie wiem jeszcze,czy jest temat,gdzie nowi mogą się przywitać.Mam nadzieję,że uzyskam na forum dużo ciekawych i ważnych informacji,a także pomogę innym jak tylko będę mógł.
Wracając do tematu,potrzebuję informacji jakie rozpylacze sa dedykowane dla wtrysków Same Titan 190.
Gdyby ktoś posiadał jeszcze w formacie PDF bądź innym katalog części i ksiązkę napraw/serwisową wyżej wymienionej maszyny będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sane Titan 190 Dzisiaj, 09:24
  •  

#2 Share Piotrek1985

Piotrek1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 07 luty 2013 - 19:35

Sane Titan 190 http://www.trattore.it
tutaj masz katalog czesci
tylko sobie zmień jezyk na pl (PLK)

#3 Share pawelmaster

pawelmaster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2013 - 20:48

Sane Titan 190

http://www.trattore.it
tutaj masz katalog czesci
tylko sobie zmień jezyk na pl (PLK)

Dzięki.Przydałaby się jeszcze książka napraw :)

#4 Share Piotrek1985

Piotrek1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 07 luty 2013 - 21:53

Sane Titan 190 to już większy problem
możesz spróbować skontaktować sie z polskim przedstawicielstwem SDF w Jackowe kolo Lublina.Ewentualnie szukać trzeba po ogloszeniach
np allegro lub ebay

#5 Share elku87

elku87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 08 luty 2013 - 19:02

Sane Titan 190 boze po 5latach znalazlem katalo czesci do lambo
Pomogłem kliknij zieloną strzałkę :)

#6 Share OskarBos

OskarBos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 23 wrzesień 2015 - 18:20

Sane Titan 190

wie ktos moze na jakiej zasadzie dziala wlaczanie napedu przedniego w ciagnikach same titan? tarczki dostaja olej i ciagnie czy sciska je silownik? mam problem z ciagnikiem bo naped przestal dzialac. jak przednie kolo w gorze na lewarku to ciagnie ale w polu juz nie chce



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sane Titan 190 Dzisiaj, 09:24
  •  

#7 Share OskarBos

OskarBos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 24 wrzesień 2015 - 05:05

Sane Titan 190 Witam. Mam problem z same titan 160. Naped przedni ciagnie tylko jak kolo jest lewwarkiem podniesione. W polu nie ciagnie wxale.

#8 Share piotr1994

piotr1994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wierzbica

Napisany 13 grudzień 2015 - 19:19

Sane Titan 190

chce kup[ic same tytan 190 ale chciałbym zasiegnąc troszke informaci na temat tego ciagnika prosze o pomoc



#9 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 16 grudzień 2015 - 15:53

Sane Titan 190

Witam. Mam problem z same titan 160. Naped przedni ciagnie tylko jak kolo jest lewwarkiem podniesione. W polu nie ciagnie wxale.

 

Na zgaszonym silniku podnosiłeś koło i kręciłeś czy na odpalonym?

Może przekaźnik się skleił i cały czas daje prąd na cewke.



#10 Share OskarBos

OskarBos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 18 grudzień 2015 - 23:12

Sane Titan 190 Witam. Normalnie wlacza i wylacza na odpalonym ale bardzo slabo ciagnie. Olej daje . Ale jsk dmucham powietrzem to ucieka bardzo szybko.
Jakby cos sie rozszczelnilo i przez to bardzo slabo sciska tarczki
Jakby cos sie rozdzczelnilo i bardzo slabo sciskal tarczki

#11 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2015 - 18:43

Sane Titan 190

hmmm ale nie wiem czy to olej właśnie nie rozłącza sprzegła a sprężyna zaciska...



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sane Titan 190 Dzisiaj, 09:24
  •  

#12 Share OskarBos

OskarBos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 22 grudzień 2015 - 12:01

Sane Titan 190

B98DCBFB1F133A62D850D33F51356E0A.png


tak to wyglada, nie widze tam sprezyny




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy same titan 190