Polecane posty

gortad    51

Czym moze byc spowodowana nierowna praca silnika przy jezdzie po wybojach nierównosciach tak jakby traktor sam dodawał odrobine gazu . na wolnych obrotach tego nie ma dzieje sie to zarówno na gazie recznym jak i nożnym . w czasie postoju silnik chodzi idelanie zero jakiego kolwiek przerywania .


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk1993    0

A może masa się poluzowała, i któryś elektryczny element sterujący działa niepoprawnie?


powered by DEERE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Masz w nim CR ? Gaz jest na potencjometrze ? Kuzyn miał przetartą wiązkę gdzieś pod kabina w swoim 6920. Jak szarpali kabiną to sobie sam gazu dodawał :D, lecz jego awaria dotyczyła tylko gazu ręcznego


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Ręczny jest na zwykłym drązku. Nie wiem co to CR , jedno co nie chodzi z elektryki to Guziki od tuzu na tylnim blotniku. Czyli obstawiacie ze to cos z elektryka cos nie laczy poprostu .


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

od zawsze tak robił?


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Mam go od lipca z tego co pamietam to na poczatku tak nie bylo co do oleju to nie wydaje mi sie zeby to moglo byc to [ olej wymieniony na nowy oryginalny john deere guard ] na jakiej podstawie twierdzisz ze to ,, przytarcie ,,


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

posprawdzaj filtry paliwowe i powietrza wydmuchaj przeczysc badz wymien na nowe

  • Like 1

Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

gdyby byly to filtry to przerywał by caly czas a nie tylko na nierównosciach tak na logike co slabe te pomysly macie


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

Może noga Ci sie trzęscie z braku % jak podskakujesz na wybojach :) mowisz ze mamy kiepskie pomysły ,, trudno jest okreslic co to moze być , gdy sie widzi słyszy i czuje to łatwiej jest czegoś się doszukac .....


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Przecież jd to komfort i noga nie skacze, to nie t25 że mało łba nie pobijesz o dach. A gaz to na wajchę? Może luzy i brak precyzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Juz pisalem tak samo dzieje sie jak jade na noznym jak i na recznym [gaz na wajche]


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

A kabina na poduchach? Może poduchy wywalone i się rejda jak buja i ciąga wajchą sama.

 

A kabina na poduchach? Może poduchy wywalone i się rejda jak buja i ciąga wajchą sama.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1012    42

Też obstawiam, że po prostu kabina za bardzo buja się względem korpusu ciągnika ^^ może spróbuj dokręcić kabinę na dobry początek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Tak na poduszkach sie rusza bo sa juz wybite to moze byc to. Sprawdze :)


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

Czym moze byc spowodowana nierowna praca silnika przy jezdzie po wybojach nierównosciach tak jakby traktor sam dodawał o wspólnego drobine gazu . na wolnych obrotach tego nie ma dzieje sie to zarówno na gazie recznym jak i nożnym . w czasie postoju silnik chodzi idelanie zero jakiego kolwiek przerywania .

 

 

z tą kabiną dajcie sobie spokój w tym john deere gaz jest elektroniczny i kabina niema nic wspólnego są gdzieś przetarte przewody i stykają się z masą lub między sobą ciężka w lokalizacji usterka u mnie z podobną sytuacją tylko że u mnie gasł to walczyli prawie 7godzin i okazało się że przewód dotykał masy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ale jest wyżej napisane że ciągnik jest na pompie mechanicznej a nie na CR czyli pompa jest sterowana linkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Gortad mała prośba , jak zadajesz ludziom pytanie to , podaj konkrety a nie zdawkowe informacje , Niewinem czego oczekujesz , że ktoś ci powie co jest tego przyczyną . Podaj jaka pompa jest w twoim JD , prawdopodobnie jest to Stanadyne bądż Denso , wówczas może ktoś ci pomoże , a przede wszystkim jak pytasz o co kol wiek podawaj model ciągnika . A tak po za tym najprawdopodobniej pompa wtryskowa jest tego przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Panowie maciej1234 i wjanusz23 mowicie o szczególowym podaniu informacji które były juz podane we wczesniejszych postach. Czytacie ztawkowo temat a potem zarzuczcie mi ze nie podałem informacji nawet nie czytajac całego temamtu , zastanówcie sie co piszecie i po co ?!


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

ja bym zrobił krótkie cięgiełko do gazu i zamocował do bloku silnika ustawiając przykładowo 1400 obr. tak aby było jak najkrótsze i bez luzów wtedy jeśli będzie dobrze to problem tkwi i cięgłach od gazu bądź poduszkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Gortad małe sprostowanie , to nie ja proszę o pomoc tylko Tyyyyy. po drógie dopiero w trzecim poście łaskawie podajesz model ciągnika po trzecie podanie modelu ciągnika jeszcze wszystkiego nie wyjaśnia . Na przyszłośc jak prosisz o pomoc to podawaj konkrety , a nie zdawkowe informacje , wówczas może otrzymasz jakąś sensowną odpowiedż , a nie zarzucaj ludziom że nie czytają tematu .

 

Piszę to kolego Gortad nie dlatego aby kontrować twoje zapytania ,tylko po to aby każdy kto zadaje pytanie na forum , konstruował zapytanie w sposób jasny i czytelny dla czytającego , to że podajesz w trzeciej odpowiedzi łaskawie po długim ciągnięciu za język przez ludzi ,że masz JD taki a taki bez tego i tego , a wszystkie zapytania wyglądają jak byś próbował przetestować wiedzę forumowiczów w temacie co może być przyczyna wzrostu prędkości obrotowej silnika. To raczej ty zastanów się czego od ludzi oczekujesz zadając pytanie. :) i nie obrażaj się jak ktoś chce ci pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Widze ze ci siadło na ambicje a wystarczyło czytac ze zrozumieniem wszystkie posty i miałbys pełene informcje, ale skoro dla ciebie dojscie do 3 postu jest ciezkie to po co sie trudzisz z odpowiedziami . Ja na twoim miescu nie odpowiadałbym na taki temat i tyle . koniec tego wywodu jezeli nie masz pomysłów to nie pisz juz swoich przemyslen bo zbaczamy z temamtu. Będe wdzieczny. ;-]


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gortad    51

Winne okazały się podsuszki kabiny i sprerzynka przy pompie paliwowej. Dzięki za te dobre podpowiedzi.


PRIMUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LubieTosty
      witam mam 25lat szukam dorywczej pracy na gospodarstwie okolice Włoszczowy świętokrzyskie  posiadam prawo jazdy B, B+E, T mam duże doświadczenie prowadzeniu maszyn rolniczych prac dorywcza na codzien pracuje ale po pracy mogę przyjechać na gospodarstwo  pracuje po 8H
      proszę pisać w prywatnych wiadomościach lub na
      email Damianskoda2@gmail.com
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj