febru36

Czy po numerze silnika dowiemy się który rok produkcji?

Polecane posty

febru36    0
Napisano (edytowany)

Witam. Jak w tytule. Silnik nie ma tabliczki znamionowej,nie wiem czy to jest s-4001,s-4002, czy s-4003. O osprzętach rózniących te silniki czytałem,tak że o filtrach oleju proszę nie pisać. Czy te silniki miały wybijany numer typu na bloku,czy tylko numer seryjny? Pozdrawiam. Noi czy któreś z cyfr numeru seryjnego oznaczają rok produkcji?

Edytowano przez febru36

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

w większości silników tak jest kodowane ze cyfra oznacza rok produkcji,

Jak jest w przypadku twojego silnika to nie wiem, ale u ciebie tez tak powinno być.

 

Kupując ciągnik 10 letni podałem nr silnika i panowie z serwisu podali nam dokładnie datę produkcji i kompletację w jakiej wyjechał z fabryki


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na kadłubach tych silników są nadlewy z datownikiem kiedy je odlano.

Na bloku miały wybity typ oraz numer fabryczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki13051    4

szukaj na prawo od miarki u dołu tam powinno być taki odcisk tabliczki i będzie dokładny rok produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
febru36    0

Mam zamiar oglądać taką c-360 która na 99% jest składakiem z lewymi papierami (niema podobno żadnej tabliczki znamionowej,ani na silniku ani na obudowie). Przód taki jak w c-4011 tylko z jednym drążkiem. Pytanie z innej beczki ;Jakie papiery potrzebne są do zarejestrowania w dziale komunikacji (dowód rejestracyjny,umowa kupna lub faktura,stare tablice rej) i jeszcze jakieś świadectwo homologacji? czy to już nie jest wymagane? Jeśli ktos "przerabiał ostatnio taki temat to proszę o odpowiedź. Jak było po wojnie to też bardzo bym prosił nie pisać bo mniej więcej wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Równie dobrze może to być C - 355, nr. silnika i typ jest nabity na bloku pod 4-tą głowicą nad rozrusznikiem, choć akurat typu może nie być nabite, ale nr. musi tam być, po numerach też nie bardzo dojdzie, bo silniki po naprawach w zakładach naprawczych wychodziły i z numerami typu 15/******** lub 17/******** to nie były kolejne nr. produkcji, ale podaj nam tu te numery silnika i ciągnika {ten znajduje się na tylnym moście z prawej strony, jak jest pokrywa do taśmy ręcznego hamulca} to mniej więcej mógł by określić wiek według naszych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Mam zamiar oglądać taką c-360 która na 99% jest składakiem z lewymi papierami (niema podobno żadnej tabliczki znamionowej,ani na silniku ani na obudowie). Przód taki jak w c-4011 tylko z jednym drążkiem. Pytanie z innej beczki ;Jakie papiery potrzebne są do zarejestrowania w dziale komunikacji (dowód rejestracyjny,umowa kupna lub faktura,stare tablice rej) i jeszcze jakieś świadectwo homologacji? czy to już nie jest wymagane? Jeśli ktos "przerabiał ostatnio taki temat to proszę o odpowiedź. Jak było po wojnie to też bardzo bym prosił nie pisać bo mniej więcej wiem.

 

W dziale ursus jest temat o rejestracji ciągnika :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
febru36    0

Podaję numery silnika 17T 21621/83, numer podwozia 182448.-proszę o określenie roku produkcji,tabliczek znamionowych brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
febru36    0

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi. Proszę o zamkniecie tematu. Sorry dla "znawców" że nie zapytałem o moc silnika czy inne banialuki które mozna wyczytac w wikipedii. dno,dno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Spokojnie, akurat nie zauważyłem wcześniej, że już podałeś te numery. Na pewno nie jest to C-360, jest to C-355 rocznik oczywiście dokładnie sam nie określę, bo liczyłem też na pomoc kolegów, którzy mają taki ciągnik o zbliżonych numerach podwozia, ale po tych numerach które podałeś, to obstawiam jakiś 1974 - 1975 rok produkcji, numerami silnika się nie sugeruj, to jest to co pisałem w poprzednim poście, typu silnika założę się, że koło niego nie było. Na 100% nie jest to oryginalna C - 360 , a te zaczęli produkować od 1976 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro potrzebna pomoc kolegów to dla przykładu mój C 355, rocznik 1975 ma nr podwozia 186814.

Zatem ten Twój z pewnością nie jest młodszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MG555    0

Proszę o pomoc w ustaleniu roku produkcji URSUS C-360 nr. nadwozia 499954

,  numer silnika 469854

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na pewno ten silnik nie od tego ciągnika, stary jak świat z tymi numerami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj