Zaloguj się, aby obserwować  
ymek994ziomek05

zetor power 95 problem ze sprzęgłem

Polecane posty

Witam , problem przedstawia się następująco : gdy odpalam ciągnik ciśnienie sprężarki zawsze bliskie jest zeru i czekam aż napompuje sprężarka , potem chcę ruszyć i jak ruszam zapala się czerwona kontrolka STOP i piszczy mi ciągle , wezwałem serwis skalibrowali mi centralkę no i przez jakiś czas był spokój jednak po jakimś czasie problem pojawił się na nowo . Teraz tak jakby znikły mi biegi tzn muszę wchodzić na wysokie obroty aby ruszył mi traktor . Problem kieruję do posiadaczy power'ów czy ktoś z was borykał się z podobnym problemem. Co to może być ? jakieś czujniki ? Dodam że , traktor użytkuję już jakieś 3 lata . Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18212    9

U mojego sąsiada kiedyś tak piszczał to musiał wymienić chyba jakiś filtr. U niego wtedy ten zetor miał zrobione coś około 500-600 mtg, Tyle że u niego biegi wszystkie póki co dobrze działały, ale co to był za filtr i czy to u ciebie jest podobna sytuacja to nie wiem. Napisałem bo może akurat coś ci to pomoże.

Ci co mają ten traktor na pewno ci pomogą;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAWID_W    0

Witam moze tez byc taka przyczyna ze 3 letnia powerka ma jeszcze stary komputer i moze bedziesz musial go wymienic,

wiem to spory koszt ok 4 tys ale kolega tez tak mial,przy zaladunki slomy caly czas mu szarpala nie umial tego opanowac,

postawil go do mechanika który naprawia tylko zetory i powiedzial ze to przyczyna starego komputera ze te stare tak robia, wymienił mu go i problem znikł.pozdrawiam ja mam powerke 105 i jak narazie idzie bezszwankowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7
Napisano (edytowany)

21- Ciśnienie włączające oleju w sprzęgle jezdnym do tyłu

opis usterki: Zawór P3 nie jest dokładnie otwarty. Czujnik PSR nie jest zwarty

naprawa: Kontrola (wymiana) zaworu P3. Kontrola (wymiana) czujnika PSR. Przerwany obwód zaworu P3.

Przerwany obwód zaworu PSR. Kontrola okablowania

uwagi: Jeżeli ciągnik może jechać do tyłu, usterka dotyczy czujnika PSR, ew jego obwodu

ewentualnie zle odczytałes kontrolki i masz bład 12 czyli niskie cisnienie w skrzyni biegów

 

wiecej na pv lub gg

Edytowano przez Piotrek1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj