mati00733

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

Polecane posty

baca22    0

Próbowałem już ale mi wyrzuca ze ty nie możesz odbierać wiadomości i nie wysle na priv. Jak możesz to spróbuj napisac do mnie i podac jakis inny kontakt:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Próbowałem już ale mi wyrzuca ze ty nie możesz odbierać wiadomości i nie wysle na priv. Jak możesz to spróbuj napisac do mnie i podac jakis inny kontakt:)

 

tez z jakiegos powodu nie moge napisac do Ciebie wiadomosci.napisz na mateusz_10@hotmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Dzieki chopaki za odpowiedz:)Narazie nie mam mozliwosci zrobienia zdjec....ale juz niedlugo:)mam jeszczce male pytnie.gdzie sie tam znajduje komp?w mf mam autotronic pod kabina schowany.a w mx150?

macie jakies namiary na ksiazki obslugi\napraw?

zauwazylem ze maja dosc szerokie opony,z tylu 650 r 38 lub r42...a jak to sie ma do orki?bo razem z ciagnikiem trzeba kupic plug....4 obrot lub 5 zagon..--ciezkie ziemie..

 

Jakbyś potrzebował jeszcze taką instrukcje napraw (1700str) do Mx to pisz na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

 

Jakbyś potrzebował jeszcze taką instrukcje napraw (1700str) do Mx to pisz na PW.

 

nie moge wyslac prywatnej wiadomosci.podaj mail,lub napisz do mnie na mateusz_10@hotmail.com. jestem zainteresowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Panowie od czego ten przycisk B) ?

i gdzie mam szukac bezpiecznikow,bo nawiew nie dziala:)

post-24335-0-27657800-1363705868_thumb.jpg

Edytowano przez mati00733

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zieluch111    0

bezpieczniki masz z przodu pod wyświetlaczem ściągasz plastik od strony drzwi na zatrzaski jest także lekko szarpnąć :)

ten przycisk to chyba jest do odbezpieczania hitcha o ile się nie mylę dajesz na podnośniku do góry wciskasz przełącznik i podnośnik idzie jeszcze lekko w gore i wtedy odbezpieczasz linka która jest z prawej strony fotela z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Ja czytałem w instrukcji to pisało że od hitcha, tak jak napisał @zieluch111.

Nie mam hitcha i kombinowałem coś i nic nie podnosiło. Dałem sobie spokój.

Z tego co wiem amortyzacja jest na stałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

no narazie nie ma co sensownego zaczepic by sprawdzic,za to testuje jak idzie po zaspach:) Boskoo:))

Co ciekawe,w dowodzie masa wlasna 7980kg....konedata 6400kg...coz za rozbieznosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jas39    0

jak sie lampka swieci to jest amortyzacja tuz do jazdy po drogach by nie bujało a jak dalwj przytrzymasz majac na max podnosnik to ci jeszcze troche sie ramiona podniosa by hitch odbezpieczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

odświeżam troche temat dla posiadaczy case mx 150

Interesowała by mnie informacja czy ten model posiada blokade mostów żeby wszsytkie koło pracowały jako ciągnące tak jak ma to deutz czy jest tylko blokada tylniego mostu a przód ciągnie w zależnośći które koło ma lżej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Z tego co wiem przód jest samoblokujący,tak jak w MTZ, ale niestety jak wytrą się tarcze to nie blokuje się, u mnie chyba tak jest, bo jeszcze nie widziałem żeby dwa ładnie ciągły, a w MTZ zawsze dwa ciągły a jak się skręciło to jedno. Tył elektrycznie na desce załanczany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Przedni most jest typu LSD czyli o zwiększonym oporze gdzie większa część momentu obrotowego przenosi sie na koło o większym oporze nawet podczas skrętu tak jest w większości zachodnich ciągników. Gdyby była blokada na sztywno to trochę cięzko było by zmienić kierunek jazdy. To u mnie dla odmiany jest na odwrót w Case ciągną oba koła, a w MTZ baardzo rzadką oba na raz idą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

spoko daje mi to do myślenia a czy posiadają coś takiego jak amortyzacja tylniego podnośnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

z tego co wiem to zdarzały się wersje z amortyzacją ale w młodszych rocznikach, standardowo to nie posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

a co powiesz na taki sprzęt wart uwagi ? mtg ma 9 tys wegług sprzedającego ale ja wiem że ma 11 bo widziałem go w niemczech na aukcji internetowe

http://otomoto.pl/ca...dt-A363503.html

Edytowano przez johny22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Na licznik to się nie patrz oby tylko miał te 11tys to będzie dobrze one potrafią 15tys mtg zrobić, w cenie do 100tys nie ma mowy aby miały poniżej 10tys, a jak maja to kręcone, silniki bardzo trwałe, skrzynie generalnie też acz kulturą nie grzeszą. Ogólnie takie typowe woły robocze o dość prostej budowie bez nadmiaru elektroniki, większość awarii samemu idzie naprawić, części do najdroższych nie nalezą. Odnośnie tego konkretnego modelu to musiałbyś na miejscu zobaczyć jak to wygląda rozgrzać trochę olej i sprawdzić czy się półbiegi nie ślizgają czy kierownica chodzi równie lekko jak na zimnym oleju, sprawdź EHR tzn podnies klapke po prawej stronie i powinno wyświetlać się 0 inne liczby świadczą o jakimś problemie. Na plus, że ma pneumatyke, zaczepy i dobre opony bo przeważnie za 70 parę tys są golutkie. Wydaje mi się że z ceny powinien jeszcze sporo zejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

Licznik mnie nie przeraża tak po prostu informacyjnie napisałem wiem na co je stać bo mam mechanika który mi własnie poleca case z seri MX i john deere z seri 7700 i z nim pojade go obejrzeć bo myslałem jeszcze żeby miał oś resorowana to dodatkowo trzeba liczyć kase ale wiadomo komfort jazdy jest dużo lepszy ale też potem trzeba się liczyć z tym że jak przyjdzie regeneracja to swoje koszta też bedą wiadomo jak to w zachodnich ciągnikach najbardziej mi zalezy żeby skrzynia była sprawna i jak wyżej pytałem o przedni napęd żeby siędobrze sprawował ehr będzie sprawny bo już z pługiem pracował ale sprawdzić zawsze trzeba a powiedz jak powinien pracować rewers ? reakcja jest natychmiastowa czy opoźniona ?

Cenę jego znam z niemiec wiem ile on tam dał wiec jest z czego się targować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Rewers działa przy prędkości 15km/h Podczas jazdy w przód przełączasz od razu rewers na jazdę w tył ciągnik wyhamuje i rusza do tyłu. Rewers powinien działać płynnie bez większego szarpnięcia ciągnikiem. Co do biegów na 100% będzie szarpał taka to już skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Rewers powinien z takim lekkim opóźnieniem działać jak przesuniesz dźwignie nawet jak stoi w miejscu. Z tego co słyszałem to ten rewers różnie działa u ludzi u jednych lubi szarpnąć u innych nie, u mnie nie szarpie ale jest dość agresywny. Resorowaną oś to bym sobie jednak odpuścił w takim roczniku, to jest dość skomplikowana sprawa i od strony mechanicznej bo jest tam co regenerować, a prędzej czy poźniej coś tam sie wyrobi to jeszcze całym tym cudem steruje komputer uwzględniając w tym elektrozawory, czujniki itd na hydraulice kończąc. Jak przy pługu idzie to skrzynia raczej sprawna bo widać się nie ślizga. Półbiegi szarpać będą szczególnie jak na pusto się jedzie w polu powinno łagodniej to wyglądać taki ich urok. W gałce od biegów masz przycisk, jeśli go przytrzymasz i zmienisz półbieg to zrobi to bardzo łagodnie pomocne przy zwalnianiu w transporcie - działa tylko na 4biegu możesz przy okazji sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

Widzę posiadasz szeroką wiedze na temat tego sprzętu na pewno się bardzo przyda to co napisałem i wielkie dzieki za tak obszerne info. A Twój jak się Tobie sprawuje i czy jak byś miał zamienić na coś innego to byś się skusił jeżeli tak to na co ?

 

Osobiście posiadam case 4240 XL na półbiegach i też łaśnie jest agresywny na nich jak na pusto jedziesz na polu już tego tak nie odczujesz tak jak mówisz mechanik mówił że jemu bardziej się podoba taki bardzije żwawy przeskok na półbiebu bo niby cs jak przerzucisz to trochę zwolni i dopiero przyśpiesza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Trafisz na w miare zadbany egzemplarz i bedziesz zadowolony:)Skrzynia ,,chamska,, ale taka ma byc:)Dzwiek niepowtarzalny:)W porownaniu do fendta 716 MX 150 jest bardziej masywny.Tylko staraj sie znalesc na kolach 42 i 30 cali.Ja mam 650/65 R38 i 540/65 R28 i przez to jest sporo mniejszy prześwit-moment zabuksujesz i wisisz:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

A często Ci się zdaża go tak zawiesić że potrzebna jest pomoc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość johny22   
Gość johny22

Przedni most jest typu LSD czyli o zwiększonym oporze gdzie większa część momentu obrotowego przenosi sie na koło o większym oporze nawet podczas skrętu tak jest w większości zachodnich ciągników. Gdyby była blokada na sztywno to trochę cięzko było by zmienić kierunek jazdy. To u mnie dla odmiany jest na odwrót w Case ciągną oba koła, a w MTZ baardzo rzadką oba na raz idą

w deutzu jest fajne rozwiązanie bo ma automat i jak koła skręcą wiecej jak 15 stopni to blokada mostów się rozłącza jak dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie i bardziej efektywne gdyż 4 koła ciągnące równo to jednak inna kultura pracy

Edytowano przez johny22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj