Skocz do zawartości

Zdjęcie

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150


89 odpowiedzi na ten temat

#21 Share casexpmx

casexpmx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko pomorskie
  • Zainteresowania:Wszystko co jeździ;)

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:08

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Filtry oleje są łatwo dostępne.Olej do skrzyni to tylko i wyłącznie Akcela hy-tran ,silnik ja jeżdżę na na fuchs-u całe niemcy na tym jeżdżą wiec to dobry olej.a filtry to juz zamienniki np;Donaldson

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Dzisiaj, 11:23
  •  

#22 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:21

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Na części ma bez orkowy, ale chcę na całość przejść
120 i 135 to to samo jak i 150 i 170.Różnica tylko w ustawieniu pomp wtryskowych.Nic więcej.
No ale 135 przerobić na 150 to już nie to samo.Tego bym nie radził, lepiej 150 kupić i spokój.
Konkretnie spalanie w pługu pod rzepak obroty do 1800 spalanie 14,6l/ha
Pod pszenicę obroty do 2000 obr 14l/ha
Sam byłem w szoku, ziemie średnie pod rzepak, pod pszenicę trochę mocniejsze,trochę gliny z 2 ha, 13 godzin orki, 20 hektarów zaorane i 30 km zrobione, wlane 280 litrów.
Mierzone.
Inne uprawy nie zbyt dokładnie mierzone, to ponad 20 l/h może 22l/h, ale uprawa kompaktorem 6m jakieś 4,5-6 ha/h.
Crosem pod siew, czyli orka, też jakieś 14 l/ha.
Transport to raczej mniej spala niż NH 105km.

Oleję i filtry do skrzyni tylko w serwisie kupuję, olej ponad 400 może 440 teraz za 20l, główny filtr 300zł.
Silnik w zwykłym sklepie, filtr za 30 zł, olej Mobil Delvac chyba do 20 zł, może z 15.

#23 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:23

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

Filtry oleje są łatwo dostępne.Olej do skrzyni to tylko i wyłącznie Akcela hy-tran ,silnik ja jeżdżę na na fuchs-u całe niemcy na tym jeżdżą wiec to dobry olej.a filtry to juz zamienniki np;Donaldson


fusch mam w mf-ie,dobry olej,a na oleju nie ma co oszczedzac.
cos mysle ze bez porownania na zywo nie wyjdzie jaki model najlepiej wziac,bo mx135 niby mniejszy a moze wystarczy,a mx150 masywniejszy,silniejszy,moze tak mocno nie dostanie po garach co zaowocuje bezawaryjna praca....oczywiscie bez popadania w skrajnosc:)Ceny praktycznie te same,co ciekawe,za granica,pow 120tys netto chodza zadbane egzemplarze...w PL nizsze ceny...czyli i za granica te modele sa cenione.nh tm to blizniaczy model prawda?

#24 Share casexpmx

casexpmx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko pomorskie
  • Zainteresowania:Wszystko co jeździ;)

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:32

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

fusch mam w mf-ie,dobry olej,a na oleju nie ma co oszczedzac.
cos mysle ze bez porownania na zywo nie wyjdzie jaki model najlepiej wziac,bo mx135 niby mniejszy a moze wystarczy,a mx150 masywniejszy,silniejszy,moze tak mocno nie dostanie po garach co zaowocuje bezawaryjna praca....oczywiscie bez popadania w skrajnosc:)Ceny praktycznie te same,co ciekawe,za granica,pow 120tys netto chodza zadbane egzemplarze...w PL nizsze ceny...czyli i za granica te modele sa cenione.nh tm to blizniaczy model prawda?


NH tm to brat case mxm.Za granicą jest dużo ciągników jest spółek usługowych a nie prywatnych rolników,więc te droższe sa prywatnych rolników i są bardzie zadbane tak jak mówisz.nie wiem jakim areałem dysponujesz więc cieżko mi powiedzieć jaki ciągnik powinieneś wybrać ale ja zawsze stawiał bym na ten co będzie miał zapas mocy z biegiem czasu do większego można kupić większą maszyne

#25 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:39

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Dużo jest ich z robionymi skrzyniami. Tam przeważnie pada 3 półbieg.On nawet ładniej, płynniej się przełancza, nie szarpie tak.
Oczywiście tego handlarze nie mówią, ale zdarza się. Wymieniają przeważnie tylko tarczki. Ale nie zrażaj się tym.Może to i lepiej.

Sam wiedziałem z pół roku temu o 2 takich, w Niemczech na serwisie, z przebiegiem niby do 10 tyś.
Jednego miał kuzyn brać, ale zetora nie sprzedał, albo coś innego mu wyszło.
120 to trochę drogi bo to są do 2002 roku robione i przeważnie koło 80- 95 kosztują.

Jak chcesz dobry ciągnik to na stronę zachodnią Polski musisz pojechać poszukać.

#26 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:46

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

Na części ma bez orkowy, ale chcę na całość przejść
120 i 135 to to samo jak i 150 i 170.Różnica tylko w ustawieniu pomp wtryskowych.Nic więcej.
No ale 135 przerobić na 150 to już nie to samo.Tego bym nie radził, lepiej 150 kupić i spokój.
Konkretnie spalanie w pługu pod rzepak obroty do 1800 spalanie 14,6l/ha
Pod pszenicę obroty do 2000 obr 14l/ha
Sam byłem w szoku, ziemie średnie pod rzepak, pod pszenicę trochę mocniejsze,trochę gliny z 2 ha, 13 godzin orki, 20 hektarów zaorane i 30 km zrobione, wlane 280 litrów.
Mierzone.
Inne uprawy nie zbyt dokładnie mierzone, to ponad 20 l/h może 22l/h, ale uprawa kompaktorem 6m jakieś 4,5-6 ha/h.
Crosem pod siew, czyli orka, też jakieś 14 l/ha.
Transport to raczej mniej spala niż NH 105km.

Oleję i filtry do skrzyni tylko w serwisie kupuję, olej ponad 400 może 440 teraz za 20l, główny filtr 300zł.
Silnik w zwykłym sklepie, filtr za 30 zł, olej Mobil Delvac chyba do 20 zł, może z 15.



wg wykonanej pracy te spalenie nie jest jakies kosmiczne,oczywiscie o ile ma sie odpowiedni sprzet do ciagnika zapiety...bo inaczej raczej bezsens:)
wlasnie....22l\h przy wydajnosci ok 5 ha\h daje super wynik...oczywiscie z dobra maszyna..

jaki masz dokaldniej plug do niego i jak Ci sie sprawuje,bo mysle ze u ciebie ziemie podobne jak u nas...troszke gliny,generalnie wiecej ciezszych niz lzejszych ziem

Dużo jest ich z robionymi skrzyniami. Tam przeważnie pada 3 półbieg.On nawet ładniej, płynniej się przełancza, nie szarpie tak.
Oczywiście tego handlarze nie mówią, ale zdarza się. Wymieniają przeważnie tylko tarczki. Ale nie zrażaj się tym.Może to i lepiej.

Sam wiedziałem z pół roku temu o 2 takich, w Niemczech na serwisie, z przebiegiem niby do 10 tyś.
Jednego miał kuzyn brać, ale zetora nie sprzedał, albo coś innego mu wyszło.
120 to trochę drogi bo to są do 2002 roku robione i przeważnie koło 80- 95 kosztują.

Jak chcesz dobry ciągnik to na stronę zachodnią Polski musisz pojechać poszukać.


tak,umnie na mazurach nic nie znajde,ewentualnie ogladne.choc w ktoryms temacie czytalem,ze mozna w sumie zlecic sprowadzenie interesujacego nas modelu firmie,komisowi....ktos z Was robil taka praktyke,czy kupywaliscie to co na placu odrazu bylo?
czyli max PLN to tak 100tys brutto za takiego mx135 lub mx150? i to powienen bys w niezlym stanie chyba,jak sadzicie?

#27 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:52

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 kverneland LB Vario 85, na kołki, dość stary ale super. Jeden handlarz mi go polecił, że ma go tylko dla siebie, i go nie sprzeda.Dokładnie taki,ale ja dałem 14,2tyś. 3 lata temu w styczniu, chciał 18, praktycznie nowe części robocze, ale trochę wyrobiony na Vario przy ramie,i przy obrocie był spawany, wzmacniany, dwa dni robiłem przy nim i kupiłem 6 lemieszy. http://otomoto.pl/kv...ne-A235291.html

#28 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 31 styczeń 2013 - 22:57

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

kverneland LB Vario 85, na kołki, dość stary ale super. Jeden handlarz mi go polecił, że ma go tylko dla siebie, i go nie sprzeda.Dokładnie taki,ale ja dałem 14,2tyś. 3 lata temu w styczniu, chciał 18, praktycznie nowe części robocze, ale trochę wyrobiony na Vario przy ramie,i przy obrocie był spawany, wzmacniany, dwa dni robiłem przy nim i kupiłem 6 lemieszy. http://otomoto.pl/kv...ne-A235291.html


Kawal pluga.....w tej samej wsi,jd6930P z kv 4x50 ma miejscami niezle problemy.....wiec 5 skibowy obracany chyba za duzo jak na 150kucy..i nasze ziemie

#29 Share doman57

doman57

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łosice

Napisany 01 luty 2013 - 16:51

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 a ja powiem moze tak odnoscie ciagnika Ze swojego doswiadczenia wiem, ze ciezko znalezc uzywanego Case mx w zadowalajacym stanie, to dobre ciagniki i nikt ich sie szybko nie pozbywa, ja sam posiadając mniejsze od Waszych wyzej wypowiadajac sie uzytkownikow gospodartwo docelowo szukalem MX 110-120, uwazalem ze 135 to dla mnie za duzy, ale akurat trafil sie taki ladny, zadbany, wieckupiłem Tak samo Tobie radze, czy kupisz 135 czy 150 to wielkiej roznicy nie bedzie, ale jak zamiast jakiejs dobrej sztuki sprowadzisz sobie szrota do domu, bo musiał byc akurat ten, chociaz byl inny w super stanie to nie rokuje zbyt dobrze Przepraszam za moze troche chaotyczna wypowiedz, mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi

#30 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 01 luty 2013 - 18:18

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Tak,masz zdecydwanie racje,bo najgorsze co moze byc to ,,napalic sie,,:)lepiej jechac w kilku,a kazdy co innego zauwazy,i popatrzy na sprzet chlodnym okiem.
Szukac w komisach,czy szukac firmy sprowadzajacej maszyny na zamowienie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Dzisiaj, 11:23
  •  

#31 Share doman57

doman57

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łosice

Napisany 01 luty 2013 - 19:59

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 moim zdaniem przede wszystkim samemu w necie, i u firm sprowadzajacych (najlepiej jak masz po jakichs znajomosciach), do komisow tez mozesz zajrzec Pamietaj o tez o oponach, bo kupic na lysych nie trudno, a zmiana bardzo podnosi cene ciagnika

#32 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 24 luty 2013 - 10:16

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Witam.
Jestem wlasnie po wycieczce po Polsce w poszukiwaniu ciagnika.
Generalnie same mx150 ogladalem,i co zauwazylem.
Rozne rozmiary kol: jedne maja 540/65 r 30 i 650/65 r 42 oraz 540/65 r28 i 650/65 r38
niektore maja tuz,,,niektore nie.....a na tuzie mi zalezy,wiec samemu dorobic?czy szukac ewentualnie oryginalu?
Biegi ciezko chodzily we wszystkich>) widzialem jeden przycisk,jakby radar poslizgi...mozliwe ze one maja automatycznie dolaczany przodek?

#33 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 24 luty 2013 - 11:01

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Radary mieli, a gdzie był ten przycisk a automatu. On ma 2 stopnie włączanie przodu, Jeden non stop włączony, a drugi wyłącza się przód jak podniesiesz podnośnik, lub przekroczysz 15km/h

#34 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 24 luty 2013 - 11:40

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Ten przycisk byl umiejscowiony bardziej z tylu.na zielonym tle kolo,i skosne linie do okola.-przypominalo wlasnie ukazane kolo z poslizgiem

#35 Share Ziel

Ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2013 - 21:03

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

Witam.
Jestem wlasnie po wycieczce po Polsce w poszukiwaniu ciagnika.
Generalnie same mx150 ogladalem,i co zauwazylem.
Rozne rozmiary kol: jedne maja 540/65 r 30 i 650/65 r 42 oraz 540/65 r28 i 650/65 r38
niektore maja tuz,,,niektore nie.....a na tuzie mi zalezy,wiec samemu dorobic?czy szukac ewentualnie oryginalu?
Biegi ciezko chodzily we wszystkich>) widzialem jeden przycisk,jakby radar poslizgi...mozliwe ze one maja automatycznie dolaczany przodek?


W żadnym mx nie chodzą za lekko biegi. Ciężko tzn. jak? Jak trzeba sie zaprzec to ciężko a jak nie to standard.
Trzeba wyczuć wtedy będą ci lekko wchodziły:) z 3 na 4 półbieg masz taki mały przycisk w drążku z przodu przytrzymujesz go przed zmianą bółbiegu i ci z 3 na 4 nie szarpnie :) Przedni włącza sie jak chamujesz. Z boku masz przełącznik na auto i na stałe no i neutralny.
Przy większych prędkościach jak masz na stałe to komp rozłącza go. To przy jakich prędkosciach ma rozłączyc można ustawić ale to ciężko zrobić.
Ja kupiłem mx 135 zadbany z polski od rolnika w tym roku. Autentycznym przepieg troche ponad 7tyś. Autentyczny bo ma wszystkie zmiany olejów serwis robił. Może sie wydawać niska cena jak na ten przepieg i rocznik 99 ale koleś potrzebował pilnie kasy, wiecie o czym mówie.
Dałem za niego coś koło 100tyś brutto

#36 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 25 luty 2013 - 22:16

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Ten przycisk to nie jest do automatu napędu.
Kiedyś czytałem o nim, i nie jestem pewny do końca, ale to jest coś związane z podnośnikiem i dolnym zaczepem. Tam pisało że jak go dłużej się przytrzyma, to ramiona się trochę podniosą-opadną, ale to było związane z dolnym zaczepem, umożliwiało-ułatwiało zapięcie przyczepy na dolny zaczep.
Ja go trzymałem i nic się nie działo.
Ale nie jestem pewny czy mój nie miał radaru, bo wyświetla mi błąd związany z radarem, a radaru nie mam.
Radar znajduję się miedzy skrzynią a akumulatorami, takie pudełko 15x15cm.

100 tyś to raczej mało nie dałeś.
Ja dwa lata temu dałem za 150 z 2001 r, 8200 godzin z książką serwisową, łyse opony, ale nowe koła bliźniacze, 84 netto i vatu 2 tyś. A mogłem za 75 brutto kupić.

#37 Share Ziel

Ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2013 - 22:30

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Mylimy przyciski :) Jeden jest od mechanizmu różnicowego (włączany auto i przełącznik na stale włączony który odbija po puszczeniu) później jest przedni napęd (włączany na stałe i auto) Później jest ten przycisk o którym mówisz i sam nie wiem do czego służy. To się pewnie w kompie ustawia do czego ma służyć kombinacją 3 przycisków i stacyjki co jest cholernie trudne :)

Edit:
Mam angielską instrukcje to postaram się sprawdzić i dojść do tego po co ten przycisk.

Edit 2:
W instrukcji przeczytałem do czego to służy.

Napisane jest że gdy ciągnik pracuje w ciężkich pracach ma większe opory na kołach i silnik bardziej po garach dostaje. Napisali też że traci 30% mocy
Jeśli włączysz tym przyciskiem to coś to ciągnik zamiast jechać sztywno bez żadnego poślizgu, utrzymuje poślizg kół na poziomie od 9% do 15% zmniejszając przy tym opory spadek mocy i spalanie. Na wyświetlaczu przed kierownicą są takie strzałki które pokazują poślizg kół jak na żółte wejdzie to należy to włączyć. Najlepiej to na auto mieć to ustawione.

Edytowany przez Ziel, 25 luty 2013 - 23:09.


#38 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 25 luty 2013 - 23:03

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Ja na górze na środku mam dwa przyciski, pierwszy blokada a drugi napęd 2 pozycyjny, a ten 3, takie niby kółko mam z tyłu, całkiem osobno, za rączką do WOM 540-1000.

#39 Share Ziel

Ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2013 - 23:11

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Ja mam 3 przyciski Blokada, napęd i ten trakcyjny co opisałem wyżej. za gałką od Prędkości WOM nic nie mam.

W instrukcji niema tego przycisku co opisałeś.
Mam instrukcje od MX 100 110 120 135

Już wiem o co ci chodzi. ty masz tam przycisk a ja mam to na linkę. Podnosisz ramiona do góry przytrzymujesz przycisk w moim przypadku podnoszę ramiona do góry na maxa i pociągam linkę, wtedy dolny zaczep/hak się odczepi i opuszczając ramiona opada na ziemie. Ja mam dodatkowo hydraulicznie wysówaną całą szynę z hakiem. Więc odczepiasz, ramionami ustawisz wysokość podjeżdżasz pod np. rozrzutnik i podnosisz hak do góry wtedy rozrzutnik zahaczysz na hak bez wychodzenia z ciągnika. Potem ramiona max do góry i sam zaczep sie zaczepi. W moim przypadku muszę hydraulicznie hak do tyłu wsunąć dopiero wtedy podnoszę ramiona automatycznie blokując zaczep.

Edytowany przez Ziel, 25 luty 2013 - 23:43.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150 Dzisiaj, 11:23
  •  

#40 Share Mycek5120

Mycek5120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 26 luty 2013 - 10:04

Roznice pomiedzy Case MX135 a MX150

Ja na górze na środku mam dwa przyciski, pierwszy blokada a drugi napęd 2 pozycyjny, a ten 3, takie niby kółko mam z tyłu, całkiem osobno, za rączką do WOM 540-1000.




Ja ma takie same klawisze i ten za raczką od obrotów wom "klawisz z kółkiem jest od załaczania amortyzacji tylniego tuza


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case mx 135 150