Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-355 w Anglii i problem wału WOM


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share englander

englander

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:England
  • Zainteresowania:Ciągniki, maszyny rolnicze, rolnictwo i fotografii

Napisany 30 styczeń 2013 - 21:18

C-355 w Anglii i problem wału WOM Polska z Google Translate:

Witam,

Chciałbym pokazać mój 1972 Ursus C-355, które kupiłem w zeszłym roku. W Anglii mieliśmy C-350 (wersja eksportowa C-4011), który został zastąpiony przez C-355 w 1969 roku. Interetingly, kiedy C-360 przyjechał był również sprzedawany tutaj jako "C-355".

Mój ciągnik wyposażony jest w kabinę Duncan szkockiego zgodności z brytyjskich przepisów bezpieczeństwa.

Mam jednak problemu.WOM dążył przez poprzedniego właściciela. Kupiłem nowy wał z Polski (patrz zdjęcie). Z ciągnikami MF można po prostu wyjąć śruby mocujące wał i wyciągnąć go i zamienić go. Czy mogę zrobić to samo z C-355? Czy trzeba usunąć panele i dostać się do transmisji?

Dziękuję bardzo za pomoc.

Najlepsze życzenia z Anglii,

Chris


In original English:

Hi,

I would like to show you my 1972 Ursus C-355 which I bought last year. In England we had the C-350 (export version of C-4011) which was replaced by the C-355 in 1969. Interetingly, when the C-360 arrived it was also sold here as the 'C-355'.

My tractor is fitted with a Scottish Duncan cab to comply with UK safety regulations.
However, I have a problem.

The PTO shaft was bent by the previous owner. I have bought a new shaft from Poland (see picture). With MF tractors you can just remove the bolts securing the shaft and pull it out and swap it. Can I do the same with the C-355? Or do I need to remove panels and get inside the transmission?

Thank you very much for any help.

Best wishes from England,

Chris

Dodany obrazek

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Edytowany przez englander, 30 styczeń 2013 - 21:27.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-355 w Anglii i problem wału WOM Dzisiaj, 02:10
  •  

#2 Share grzesiu09091987

grzesiu09091987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2013 - 21:51

C-355 w Anglii i problem wału WOM Witam
Można to zrobić, tylko trzeba olej spuścić ze skrzynie biegów oraz odkręcić cały zaczep polowy z tyłu ciągnika.

#3 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 30 styczeń 2013 - 21:53

C-355 w Anglii i problem wału WOM Siema.Zdejmujesz zaczep dolny ze wspornikiem,i odkręcasz obudowę w której jest łożysko... i wyciągasz go :)
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#4 Share jakub16

jakub16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PKS
  • Zainteresowania:Nowoczesne ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 30 styczeń 2013 - 22:11

C-355 w Anglii i problem wału WOM First Drain the oil from the gearbox
Second Removing the lower hitch
3rd Remove the round cover
4th Replace with a new shaft
5th Apply silicone and screw the lid
6th Pour the oil into a box
I wish you nice work
Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-355 w Anglii i problem wału WOM Dzisiaj, 02:10
  •  

#5 Share mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1051 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borki Kosy Siedlec Mazowieckie

Napisany 30 styczeń 2013 - 22:27

C-355 w Anglii i problem wału WOM przy wymianie wałka nie wolno zapomnieć o włączeniu dzwigni załączania WOM do góry do samego końca, bo może spaść tuleja napędu pompy hydraulicznej, a tak będzie oparta na frezie napędu zalerznego WOM

when replacing the shaft do not forget to include the PTO switch lever up to the very end, because it can fall hydraulic pump drive sleeve, and it will be based on the milling cutter drive shaft subsidiary

Edytowany przez mariusz(ZDUN), 30 styczeń 2013 - 22:31.

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

#6 Share englander

englander

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:England
  • Zainteresowania:Ciągniki, maszyny rolnicze, rolnictwo i fotografii

Napisany 02 luty 2013 - 21:15

C-355 w Anglii i problem wału WOM Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi i pomoc! Dobrze jest wiedzieć, że to jest bardzo proste do zmiany. Dam ci znać, jak dostanę się!

Thank you very much for all of the replies and help! It is good to know it is quite straightforward to change. I will let you know how I get on!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-355 w Anglii i problem wału WOM Dzisiaj, 02:10
  •  

#7 Share karolr2

karolr2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1537 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2013 - 21:49

C-355 w Anglii i problem wału WOM A teraz Polska jakie ciągniki eksportuje oraz jakie auta produkujemy :)

Podobne tematy anglii walu