Zaloguj się, aby obserwować  
slawek261993

Od czego ten elektro - zawór ? 155.54

Polecane posty

Witam. Do czego służy ten elektro-zawór w pompie?? Czy to jest może jakieś wzmocnienie dawki przy rozruchu czy co?? Dołączam zdjecie :) Szukałem tematu związanego z tym ale nie znalazłem. Prosze o odpowiedz :) to nie pilne ale chciałbym wiedzieć :Ppost-14260-0-12901400-1359489830_thumb.jpg


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tak myslałem własnie. Kabel jest odciety od niego. I sie zastanawiam czemu go ktoś odcioł??? Jest taka możliwość ze mógł sie zacinać i dawał cały czas dużą dawke i ciagnik wiecej palił i dlatego został odcięty??


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Otwiera ciśnienie paliwa na świecę płomieniową.Przekręcasz kluczyk w prawo aż zgasną kontrolki,podgrzewasz 15 sekund,zaczynasz kręcić,naciskasz start i żaden mróz nie straszny.

 

Zaciąć raczej się nie powinien bo sprężyna cały czas go domyka a prąd elektromagnesem podciąga zaworek,chyba ,że cały czas prąd dochodził to mógł lać paliwo do kolektora.Podłącz kontrolakę do przewodu i naciskaj start,ale na takim przewodzie żebyś w kabinie widział bo kluczyk musi być daleko przekręcony.Na samym włączonym zapłonie start nie ma zasilania ze stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc :) tak spróboje jutro zrobić :) on i tak lekko pali w mrozy co nie jednego zdziwiło juz :) ale jak by miał jeszcze lżej palic to przeciez trzeba spróbować :)


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

ten elektozawór chyba zwiększa dawkę w czasie rozruchu bo ciągnik bez żadnego podgrzewania pali na dotyk po użyciu tego elektrozaworu u mnie też jest odłączony na pulpicie pod przyciskiem start ale jak podłączyłem prąd z wyjścia alternatora na chwilkę to przy -15 zapalił od kopa bez jakiegokolwiek podgrzewania mam 2 takie ciągniki i w jednym wystarczyło dotknąć prąd do elektrozaworu na ułamek sekundy i ciągnik podczas pierwszego uruchomienia nie ważne w jakim czasie za minutę za godzinę czy za miesiąc palił a w drugim najlepiej było przytrzymać podczas rozruchu bo nie zawsze zwiększał dawkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narazie nie bylo okazji sprobowac odpalic ale elektro-zawor juz podlaczylem :) mysle ze lada dzien sprobuje go odpalic przy uzyciu zwiekszenia dawki :) zobacze co bedzie :P


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj