Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przeróbka przyczepy D-50 D-46


81 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Mateusz95

Mateusz95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamocin

Napisany 27 styczeń 2013 - 18:26

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

ja na twoim miejscu bym poszukał przyczepy wywrotki z samą podłogą lub z bokami ale z przeznaczeniem na złom;p podloge mozesz sobie przedłużyć a boki dorobisz. raczej cie taniej wyjdzie jakbys mial kupowac hudraulike tylko bedziesz mial wiecej roboty...

Podaj konkretne model przyczepy jaki proponujesz

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Przyczepa sztywna IFA HL 6102


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe IFA
  • 15000.00 PLN
  • 29 gru 2016
Przyczepa wywrotka Brandys Panav 17.13


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe Brandys
  • 20000.00 PLN
  • 29 gru 2016
www.zychar.pl Producent burt do przyczep, akcesoria rolnicze


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Pozostałe przyczepy
  • PLN
  • 12 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Dzisiaj, 13:42
  •  

#42 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 27 styczeń 2013 - 18:32

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 I konkretne ogłoszenie. Na necie ciężko znaleźć coś w rozsądnej cenie. Sprzedający często wychodzi z założenia a dam więcej może ktoś da a jak nie to się spuści. prędzej znalazł by coś po starych kółkach czy gospodarstwach. czasem stoją takie za stodoła i gniją.
KPK Kumurun Team

#43 Share slowik1996

slowik1996

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 20:23

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 tu jest hl60 bez dokumentow ale z mozliwoscia rejestracji jako sam http://otomoto.pl/pr...tu-A237850.html , http://moto.allegro....2957594114.html
http://otomoto.pl/sa...ka-A262355.html

ceny tych nie przekraczaja 5tys wiec jest to mało

#44 Share Mateusz95

Mateusz95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamocin

Napisany 27 styczeń 2013 - 20:31

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Te przyczepy thk5 są słabe i mają delikatną ramę. A ta ostania polska to ma wąską pakę i trzeba podwiązywać burty.
A mi o takie przyczepy nie chodzi

#45 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 27 styczeń 2013 - 20:44

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Tak czytam i nie rozumiem :ph34r: niby dlaczego d 47 jest taka zła? dlaczego wywrot na jeden tłok to porażka?
Z wywrotek to mam tylko d55 to taka trochę większa siostra d47 i nie narzekam jakoś . D47 też używałem wiele razy i jest ok .

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#46 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 20:51

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 D 55 to dobre przyczepy... mamy 3 sztuki, po 8 t spokojnie można wozić i na tył kiprować, po drodze pieknie jadą bo to w końcu samochodwe przyczepy.... D 47 maja jednak inną rame dolnią i tu siedzi jej cały problem.

#47 Share Mateusz95

Mateusz95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamocin

Napisany 27 styczeń 2013 - 22:05

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

Tak czytam i nie rozumiem :ph34r: niby dlaczego d 47 jest taka zła? dlaczego wywrot na jeden tłok to porażka?
Z wywrotek to mam tylko d55 to taka trochę większa siostra d47 i nie narzekam jakoś . D47 też używałem wiele razy i jest ok .

A więc tak dlatego że d-47 ma jeden tłok bardzo mocno rama się nie przy kiprowaniu ciężkich rzeczy gnie. Dolna rama też nie jest najmocniejsza i dlatego przy opuszczaniu nie chce wchodzić w swoje miejsce. 3/4 przyczep co widzaiłem mialy już spawane cześci ramy i były całe krzywe. do d-55 nic nie mam nawet powiem że to chyba dobre przyczepy

#48 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 27 styczeń 2013 - 22:22

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Mój teściu ma D47 i chwali, bo wozi tylko zboże, kipruję na równej posadce i bardzo uważa.

Jakby powoził ziemie, żwir to zdanie by zmienił.
Ja nimi po 500 ton ziemi i żwiru rocznie woziłem, i tylko na bok kiprowałem. Raz zboże do tyłu kiprowałem na pryzmę zboża. Jedno koło wjechało na zboże, z drugi na beton. Zgiołem od razu.
Po drugie nie 4,5t tylko po 6 woziłem.
Ale zboże to sobie można wozić, bo jak otworzy się burtę to połowa ładunku zostaje.
D 55 niektóre mają ramę z ceownika walcowanego, a nie z giętego z blachy.

#49 Share romet737

romet737

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Radomska

Napisany 27 styczeń 2013 - 22:31

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Przyczepa D-47 ma ładowność 4,5 t i tyle to można śmiało kiprować bez obaw na wszystkie strony .No ale rzeczywistość jest inna i potem są skutki , jak się kipruje 6-7 t do tyłu.

#50 Share Mateusz95

Mateusz95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamocin

Napisany 27 styczeń 2013 - 22:45

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

Przyczepa D-47 ma ładowność 4,5 t i tyle to można śmiało kiprować bez obaw na wszystkie strony .No ale rzeczywistość jest inna i potem są skutki , jak się kipruje 6-7 t do tyłu.

Niekoniecznie. Wystarczy że nasypiesz z 2 tony żwiru albo piachu na sam przód albo na sam tył. I weź kipruj na prawa lub lewo i patrz co się dzieje z ramą :(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Dzisiaj, 13:42
  •  

#51 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 28 styczeń 2013 - 09:30

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

A więc tak dlatego że d-47 ma jeden tłok bardzo mocno rama się nie przy kiprowaniu ciężkich rzeczy gnie. Dolna rama też nie jest najmocniejsza i dlatego przy opuszczaniu nie chce wchodzić w swoje miejsce. 3/4 przyczep co widzaiłem mialy już spawane cześci ramy i były całe krzywe. do d-55 nic nie mam nawet powiem że to chyba dobre przyczepy

D55 też jest na jeden tłok i budowa jest w zasadzie taka sama jak d47 tylko masywniejsza jest rama i oś jest 40 cm dłuższa i ma 6 ton ładowności

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#52 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 styczeń 2013 - 09:55

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

Tak czytam i nie rozumiem :ph34r: niby dlaczego d 47 jest taka zła? dlaczego wywrot na jeden tłok to porażka?
Z wywrotek to mam tylko d55 to taka trochę większa siostra d47 i nie narzekam jakoś . D47 też używałem wiele razy i jest ok .

Co do d-47 to pisałem kiedyś że zadbana i nieprzeciążona (4,5 ładunku) wytrzyma lata.
Niestety Ci co tutaj tak narzekają na te przyczepy to po prostu je niszczyli przeciążając, gnąc osie i łamiąc burty.
2 sztuki d-47 na kołach 825 woziły po 6 ton zboża, przyczepy od 1982 roku w jedych rękach, sprzedane w 2008 czy 2009 przy zakończeniu gospodarowania. Do dziś żałuję że jednej nie odkupiłem (kupowałem ziemię). Stan w dniu sprzedaży - jak nowe, oryginalne burty, podłoga, zapasówka itp.

Niekoniecznie. Wystarczy że nasypiesz z 2 tony żwiru albo piachu na sam przód albo na sam tył. I weź kipruj na prawa lub lewo i patrz co się dzieje z ramą :(

i mandat za złe rozmieszczenie ładunku jak funkcjonariusz zajrzy na pakę. Poza tym trzeba być kretynem żeby nierównomiernie rozmieszczać ładunek.

Co do przyczep 6 ton, to jest sporo d50, d55 i d633 (nowsza wersja d50 a często tańsza), 4siłowniki hamulcowe, ponoć mocny skręt a cenowo czasem tańsze niż d50.

Edytowany przez Nikita_Bennet, 28 styczeń 2013 - 09:57.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#53 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2013 - 10:48

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 tak samo jak mówi nikita ja mam dwie d47 i jedna d46 i ładnie kiprują a już na 4 budowę wożą piach i ładuję się do pełna i jakoś równo idą burty orginalne podłoga tak samo d46 chciałem przerabiać ale jak podliczyłem materiał to zrezygnowałem

#54 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 styczeń 2013 - 15:27

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Powozisz nią trochę po wertepach, parę wyjazdów w góry i załatwią w niej ramę na cacy cztery tony.
To szajs i niewypał. Kto dzisiaj robi przyczepy bez żadnego zapasu ładowności? Nikt. A D-47 taka jest. Zero jakiegokolwiek zapasu, gnije i gnie się od tego co nie powinno na przyczepie zrobić żadnego wrażenia. Sam fakt że najmniej 80% tych przyczep na rynku jest pogięte i połamane mówi sam za siebie. Żadna inna nie ma takiej ilości wraków.
KPK Kumurun Team

#55 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 28 styczeń 2013 - 15:40

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 a wszystko dzieki zimnogietym elementom ramy, oczywiscie mozna ja wzmocnik zamkajac glowny profil lub wspawujac ceownik, do tego kilka plaskownikow wzmacniajacych rame w ololicach silownika i jesli ktos chcialby targac droga do wymiany tylna belka
jak widac po postach z ta przyczepa jest roznie, mozna dolozyc burty i nic sie nie bedzie dzialo, a mozna polamac przy ladunku 3-4t

Polska B

 


#56 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 styczeń 2013 - 15:54

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 no po 6 ton ładunku to nie zapas jeżeli fabrycznie ma 4,5 jako rolnicza i 4 jako samochodówka?
Poza tym jedna z tych co używaliśmy latała za starem przez jakiś czas i wszystko się trzymało elegancko.
Nic nie przerabiane czy wzmacniane i zawór wywrotu nie przestawiony aby "lepiej podnosiło".
Sam woziłem nią ziemię jak szambo robiliśmy.

Tylko jak nawali się ponad 6 ton i ciąga ciągnikiem 80-100 konnym przez bruzdy bez redukcji to żadna tego nie wytrzyma.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#57 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 styczeń 2013 - 18:10

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Chuchasz i dmuchasz na swoje to się trzymają. Zacznij je eksploatować intensywnie nie zborze zraz w roku i parę innych ładunków którymi nie da się nawet przeładować to się rozlecą. Nie wytrzyma żadna z nich ładunku na który jest przewidziana. Niestety taki maja urok.
KPK Kumurun Team

#58 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 styczeń 2013 - 20:19

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 1. nie były moje tylko stryjka,
2. nikt na nie nie dmuchał a stały 24/7 pod chmurką a jedna latała za starem nawet,
3. pożyczało je kilka osób a o pożyczone nikt nie dba.

Przyczepa z założenia nie była mocną bo zrobiono ją do pewnej ładowności a że każdy przeładowywał to macie pogięte i powyrywane siłowniki.

No a mocowanie ładunku to dla mnie norma a dla innych (dla Ciebie chyba też) fikcja.
Powietm Ci ciekawostkę - ostatnio jeden gostek dostał 15 tysia zł kary za zle rozłożenie ładunku na lawecie w tirze, za duży nacisk na siodło za mały na trzy osie naczepy. Baran a nie kierowca.

Dla mnie miała kilka wad m.in wysoki załadunek/rozładunek ale nie wytrzymałość.


Jak dbasz tak masz.

Edytowany przez Nikita_Bennet, 28 styczeń 2013 - 20:21.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#59 Share Mateusz95

Mateusz95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamocin

Napisany 28 styczeń 2013 - 20:19

Przeróbka przyczepy D-50 D-46

Chuchasz i dmuchasz na swoje to się trzymają. Zacznij je eksploatować intensywnie nie zborze zraz w roku i parę innych ładunków którymi nie da się nawet przeładować to się rozlecą. Nie wytrzyma żadna z nich ładunku na który jest przewidziana. Niestety taki maja urok.

Dokładnie :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przeróbka przyczepy D-50 D-46 Dzisiaj, 13:42
  •  

#60 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 styczeń 2013 - 20:40

Przeróbka przyczepy D-50 D-46 To wytłumacz fakt że najmniej 80% przyczep na rynku wytrzymuje spokojnie przeładowanie 20-30 procentowe a D-47 ma problem ze swoją dopuszczalną. Nie jest to kwestia dbania tylko kiepskiej konstrukcji. Przyczepu nie wytrzymują jazdy po nierównych placach budowy z ładunkiem 4.5 tony, jazda nią w góry po 4 tony drzewa to może kilka miesięcy bez pęknięć i zagięć. Jak wytłumaczysz fakt że to praktycznie jedyna przyczepa na rynku której zdarzają się takie usterki specjalnie się nawet do tego nie przykładając? jak wytłumaczysz to że kupienie prostej i nie spawanej graniczy praktycznie z cudem?
Za autem może po asfalcie i będzie latała bez większych problemów. Od stania pod chmurka 24/7 też im nic nie będzie.
Ale do roboty to się one nie nadają. Przynajmniej nie do takiej w jakiej radzi sobie i to z większymi ładunkami większość przyczep bez śladu pęknięcia czy skrzywienia. Do roboty do jakiej jest stworzony zestaw ciągnik i przyczepa. To fakty niestety.

Edytowany przez seweryn20, 28 styczeń 2013 - 20:41.

KPK Kumurun Team

Podobne tematy przerobka przyczepy