wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

sbchp250    0

Oto co mi odpisał Pan z MakroSerwis z Koszalina:

 

"Zużyty wieniec koła zamachowego, lub zębatka rozrusznika. Polecam wymienić komplet - wieniec, bendix i automat, który również powinien włączyć rozrusznik, pomimo trudności z zazębieniem. Jeżeli tego nie robi, oznacza to zanieczyszczenie i zatarcie prowadnicy styku, lub wypalenie samych styków."

 

Co o tym myslicie ??

W koncu wyjdzie na to ze kupie cały rozrusznik... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1

to ze cyka to wina elektrowłacznika jub zanieczyszczonych klem na akumulatorach. a to ze zgrzyta to wina wieńca, bo gdyby to była wina bendiksu to nic nie dawało by przekręcenie koła zamachowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sbchp250    0

Dzieki za odpowiedzi... Teraz musze rozeznac co jest czym...

Moze ma ktos jakis opis rozrusznika ?? Gdzie jest np. automat, elektrowlacznik (czasami nie jest to jedno i to samo?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Tak elektrowłącznik,automat itd. to jest to samo.Do tego dochodzi jeden kabel od akumulatora taki gruby.A już coś tam zacząłeś robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sbchp250    0

Dzieki za odpowiedz.

 

Dzis pojechalem na farme... Sporo razy odpalałem... i dzis działał za kazdym razem poprawnie... Wiec nic nie ruszalem ;)

Na szczescie dos rzadko sie zdarza... ale jak juz sie zdarzy ze nie chce właczyc sie rozrusznik... to tak cykam kilka min.

 

To zgrzytanie u mnie to prawdopodobnie od wieńca.

 

Nie wiem czy to na razie ruszac... musial bym specjaliste raczej do wienca sprowadzac. Z automatem poradzil bym sobie sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

To jeśli chcesz wiedzieć czy to wieniec to wykręć rozrusznik i masz.Ja tak zrobiłem jak w C-330 miałem podobne objawy i się okazało że to jednak automat i przy okazji wymieniłem od razu szczotki od rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Z tym cykaniem to u mnie też tak było w 3p ,aż kiedyś mi sie nudziło i wyczyściłem papierem ściernym kluczyk od stacyjki i póżniej palił jak trzeba . U ciebie może jest to samo ? A jak ci nie chce załapac to weż śrubokręta i połącz nim te dwie śruby przy rozruszniku (tylko wyłącz bieg) to spowoduje rozruch silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    2

z tym zgrzytaniem to mam tak samo, u mnie są powyłamywane zeby wieńca na kole zamachowym, gdy zgrzyta to wychodze z ciągnika łapie za pasek klinowy przekręcam troche by załapało te zeby, wracam do ciągnika i odpalam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

pierwszy problem to napewno elektromagnez koszt około 50 zł. drugi problem to wieniec na kole zamachowym albo bendiks w rozruszniku jedno albo drugie ma wytarte ząbki ale chlibym się ku wieńcowi koszt praktycznie zrowy tyko trzeba rozpółowić ciągnik podgrzać palnikiem wieniec zbić go i obrucić drugim bokiem i pozamiatane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel261073    0

samostart przez 2 sekundy w gardziel filtra , ale po sciance, nawet przy lejacych wtryskach silnik zapala równo, jeśli przesadzimy z samostartem silnik ''zagrechota'' lub nawet ''postawi się'' i trzeba czekac aż specyfik odparuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

A moja c-360 ma taki problem z odpalaniem, jak jest chłodniej, zaskakuje od razu, ale po 2 sekundach gaśnie, i tak 5-8 razy aż w końcu zacznie chodzić, paliwo czyste bardzo dobrej jakości, filtry czyste. Czy przyczyną mogą być wtryski czy też może pompa się kończy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Jak ci tak zapala i gaśnie to pompa jest na wykonczeniu Moje 60dziesiątki palą od strzału bez wody czy płynu jeśli tylko bateria nie padnie to podchodzę i odpalam bez świec i innych wynalazków a c 330 tak jak piszą koledzy w spore mrozy przelewam ją a jak małe mrozki swice podgrzewam i odpał


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roborolnik    5

silnik świerzo po remoncie(by mial dobra kompresje i wtryski), pompa paliwowa po regeneracji(porzadnej), nowe tulejki w rozruszniku, dobra instalacja, dobre aku wraz z ładowaniem oraz kompetentny kierowca i ciagnik odpali w kazdy mroz ;)

trudno jednak spełnic wszystkie warunki hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko ładnie, pięknie kolego @roborolnik, z tym że jak masz silnik zalany superolem to możesz zapomnieć o odpaleniu C-360 przy -20°C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
jak wasze ursusy odpalaja jak jest mróz bo mój przy mrozie do min 15 C jest ok tzn no odpalam go na ''kopciucha'' jak u wy rozwiązujecie ten problem?

 

Moją 60tke odpalam normalnie pali mi letko leje goraco wode i musi zapalić zresztą mam akumulatory 192 to bez problemu pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

witam wszystkich. nie mogłem znaleźć nic w innych tematach wiec zakładam nowy. A wiec mam problem z odpaleniem ursusa C-360 3p ostatniej zimy było zero problemów bo pól wsi zaciągaliśmy jak był ostry mróz, lecz teraz przy mrozach -1 st ciągnik nie odpala. Dymi na biało ale nic nawet na jeden tłok nie łapie. Aż w końcu akku pada jak się długo kreci. Tata podejrzewa że to wtryski może ktoś miał taki problem i może wie ile kosztują końcówki wtrysku. i jeszcze myślał ze to może pompka zasilająca. Jak się nią pompuje to coś stuka dźwięcznie i cicho jakby w pompie wtryskowej.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dymi na biało jak praktycznie każdy Diesel zimny na mrozie.

Wtryski może i tak. Ale może i kiepska kompresja bo w cylindrach nie wytwarza sie odpowiednie ciśnienie do zapalenia sie mieszanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Bialy dym to slaba kompresja ale jak jest zimno to to normalne ze taki dym leci. Bardzo mozliwe ze cos z ukladem paliwowym. Moze wtryskiwacze zuzyte, albo pompa wtryskowa na dobiciu i nie odpowiedniego cisnienia. A pompka zasilajaca to raczej nie bo tyle co na rozruch starczy paliwa w przewodach i w pompie. A wczesniej jak chodzil to rowno pracowal, nie zapowietrzal sie?


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej10    2

A ja czepił bym się czego innego. Jakiej jakości było paliwo, ON OG czy jakiś ruski syf? Może nazbierało się wody i zamarzła w pompie/wtryskach. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

silnik na pewno nie zużyty bo ma dopiero 5500mth od nowości wiec tego nie obstawiam. filtr paliwa został wymieniony na nowy i ciągnik był odpalony za pomocą C-330 na zaciąg. czyli co dać wtryski do sprawdzenia? mam znajomego na warsztacie wiec nie problem ;) bo ostatnio je robił taki stary dziadek tzn zakładał nowe końcówki i ustawiał ale u nas w domu wiec jest taka możliwość ze już mogły się zj**.. ;/


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

5500mth ma C-360, pewna powaga i piszesz ze od nowosci ma ty. Ja radze sprawdzic klawiaturke,bo moze byc rozregulowana , a sroboj zalac wrzatku do chlodnicy i niech postoi 5 minut zeby ciagnik sie nagrzal, i daj samostartu po filtrze powietrza.Musi odpalic a jak nie to ja juz nie wiem.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

on jest na płynie od nowości ale trzeba będzie ze samostartem spróbować. no ma tyle od nowości ale nie u nas bo była kupiona od sąsiada starszego takiego i na pewno nie był żyłowany. a z zaworami to powiem tacie on zajmie się sprawdzeniem


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a wtryski możesz sam sprawdzić :wykręcasz je i zakładasz na przewody spowrotem (na zewnątrz ) i kręcisz silnikiem powinna być mgiełka jak w dezodorancie. A jak pali na ciepło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

jak juz jest raz odpalony i np tata jedzie po kiszonkę nakłada przez około 5 minut to ciągnik odpala bez problemu


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Popieram kolegę @mtracz, to może być słaba kompresja, czyli zużyty silnik. A jak ma 5500 mth to prawie na pewno jest zużyty (wiem prawie robi wielką różnicę ;)). Najlepiej byłoby jakbyś posprawdzał ciśnienie sprężania w cylindrach, wtedy byłoby wiadomo na 100%. Mój 3P wymagał remontu przy 4000 mth, i z tego co czytałem na AF to one mniej więcej tyle wytrzymują (około 5000 mth). Oczywiście są egzemplarze, które wytrzymują dużo więcej ale to rzadkość. Jeżeli masz znajomego mechanika to posprawdzaj wtryskiwacze i ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj