Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1443 odpowiedzi na ten temat

#1401 Share stachu0007

stachu0007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 11 styczeń 2016 - 19:37

Problem z odpalaniem. a jak z dymem kiedy kręci? jaki ma kolor i jak dużo go jest? u mnie po regeneracji wszystkich głowic i regulacji zaworów to inny ciągnik nawet w ostatnie mrozy po 10-15 sekundach kręcenia na zimno bez świec czy startera potrafi zapalić. Ewentualnie nagraj filmik z odpalania i zarzucić linka to będzie łatwiej podpowiedzieć. napisz jeszcze w jakim stanie dałeś tę pompę,tj. z pompką paliwa i zaworem przelewowym? czy ewentualnie bez? czy jest jakaś różnica w odpalaniu i pracy silnika przed a po remoncie pompy i sprawdzeniu wtrysków? filtry paliwa nowe?

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ciągnik Ursus 11054, 110 KM AGROWIEC Autoryzowny Dealer PROMOCJA!!!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 147000.00 PLN
  • 16 lip 2017
Ursus 4512 (nie 4514, 3512, 5314, c 360)


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 36600.00 PLN
  • 15 lip 2017
Ciągnik Ursus C-330


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15600.00 PLN
  • 15 lip 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:40
  •  

#1402 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 11 styczeń 2016 - 21:38

Problem z odpalaniem.

filtry paliwa nowe pompa cała była oddana do regeneracji łącznie z zaworkiem i pompką paliwa. Dziś chciałem zmienić w niej olej zapaliłem żeby trochę się rozgrzał a korkiem zaczeło wyrzucać szary olej. wiec od razu zgasiłem ciągnik wypuściłem olej z misy i było go ok 15 litrów dodam że oczywiście był szary jak farba. Zupełnie nie wiem jak to sie stało bo ostatnio jeździłem nim dwa dni po zakupie potem spuściłem wode i do tej pory stał. Dodam że dziś zapaliłem go bez wody. Czuje ze czeka mnie kapitalny remont...



#1403 Share stachu0007

stachu0007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów

Napisany 11 styczeń 2016 - 22:58

Problem z odpalaniem. jak bagnetem wyleciał olej a właściwie mix oleju z wodą to możesz mieć przeżartą tuleję, bo osobiście u mnie tak padła. Takie skutki lania wody zamiast płynu. mth silnik miał niewiele po prostu korozja przez lata zrobiła swoje. ale wpływ dziury w tulei na odpalanie był znikomy zależy gdzie tuleja puściła

#1404 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 11 styczeń 2016 - 23:04

Problem z odpalaniem.

tak możesz mieć racje ale jezeli ściagnę głowice to napewno bedzie szlif nowa uszczelka i powinien wtedy palic na strzala:)



#1405 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 12 styczeń 2016 - 06:39

Problem z odpalaniem. Pozostaje się tylko modlić żeby blok nie był przemrożony.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#1406 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 12 styczeń 2016 - 08:20

Problem z odpalaniem.

No właśnie mam taką nadzieje ale gdzies czytałem że sa kleje do bloków tak ze i z tym raczej nie bedzie problemu



#1407 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 13 styczeń 2016 - 22:08

Problem z odpalaniem.

A po co szlif głowicy? Była głowica przegrzana? Jest gdzieś krzywa? Szlif robi się gdy zachodzi potrzeba gdy coś jest nie tak, a nie że o zrobię głowice i szlif odrazu .Co do twojego szarego oleju to gdzieś nawaliła ktoraś tuleja lub uszczelnienie na tuleji i poszła woda do oleju.Jeżeli się upierasz na te szlifowanie głowicy to zanieś do regeneracji dobrego zakładu,końcówki wtryksów zawsze się wymienia wszystkie  bo i tak zaraz któryś będzie nie prawidłowo rozyplał



#1408 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 28 styczeń 2016 - 23:26

Problem z odpalaniem.

robię ten remont. jeszcze nie wybiłem tulei pewnie jutro to zrobie ale teraz zastanawiam sie nad wałem. Jak myślicie czy jest sens wymieniać panewki wszystkie bez naprawy wału?? Chodzi mi o to czy jest sens założyć takie same czyli nominalne bo takie są ale po prostu nowe a nie te co są.



#1409 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 28 styczeń 2016 - 23:33

Problem z odpalaniem.

Trzeba zmierzyć wał czy czy da się założyć 0,00 czy trzeba robić szlif  i dopasowywać panewki na 0,25.Jakie było ciśnienie przed remontem



#1410 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 29 styczeń 2016 - 11:48

Problem z odpalaniem.

nie wiem jakie było bo ni ma zegara. Jedynie wiem że kontrolka od razu gasła jak sie go zapaliło, a jak sie go zgasiło to od razu sie nie wlaczala tylko dopiero po chwili. czyli jakies tam cisnienie trzyma. ale po prosstu chciałbym założyć panewki taki sam rozmiar jak są teraz tylko po prostu nowe bez szlifu wału i pytam czy to ma sens.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:40
  •  

#1411 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 29 styczeń 2016 - 15:43

Problem z odpalaniem.

To ci powiedziałem że najpierw się mierzy wał  a dopiero potem następuje decyzja czy wał nie jest wytarty  i można zakładać  panewki 0,00 czy wał klasyfikuję się na I szlif i dopasowanie na 0,25 ogólnie da założyć nominał tylko ci mówię po raz trzeci mierzy się wał.A ty chcesz zakładać panewki nominalne 0,00 w ciemno co to za remont


Edytowany przez Adi96, 29 styczeń 2016 - 15:48.


#1412 Share Borekk17

Borekk17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Uciechów

Napisany 30 styczeń 2016 - 17:39

Problem z odpalaniem.

ja bym wogóle wału nie ruszał  jak kontrolka gasła czyli jakieś ciśnienie było a wystarczy zeby na gorącym silniku miał 0,5bar

 

wymiania samych panewek z dobrych na nowe to rozwiązanie na krótką mete  bo stare sa ułożone do wału a jak założysz nowe to pomoże na krótki okres rok może dwa

 

 

 

 

 

 

wymianę samych panewek y to robi sie jak traktor na sprzedaż idzie zeby kupiec widział ze ma ciśnienie oleju albo jak ciągnik robi bardzo mało  bynajmniej ja tak uważam



#1413 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 31 styczeń 2016 - 19:10

Problem z odpalaniem.

A właśnie z twojej  odpowiedzi nasunęło mi się pytanie.Skoro wał nie jest wytarty i zachowuje jeszcze wymiary zakładamy panewki nominalne  to czemu ma zaraz tracić ciśnienie? Skoro panewki się docierają do wału a wał jest cholernie twardy Bo z teorii wynika że powinno być dobrze dużą role odgrywa dokręcenie panewek



#1414 Share Borekk17

Borekk17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Uciechów

Napisany 31 styczeń 2016 - 19:59

Problem z odpalaniem.

jesli wał nie ma rysek i ma nominalny wymiar bez odchyłek to śmiało zakładaj nowe panewki ale jak  ma ryski  to wtedy nowe panewki pomagają na krótki okres czasu



#1415 Share KonradBugaj

KonradBugaj

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 31 styczeń 2016 - 20:41

Problem z odpalaniem.

Witam. Panowie może ktoś podpowiedzieć coś w tej sprawie?

 

http://www.agrofoto....13#entry1718801



#1416 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 31 styczeń 2016 - 21:38

Problem z odpalaniem.

no właśnie wał nie ma rysek jest piękny normalnie jak nowy jak przetrałem go szmatką tylko panewki mają trochę rysy. ale znajomy mi mowil ze nie zaklada sie nowych panewek bez szlifu walu wiec dlatego zapytałem.



#1417 Share Borekk17

Borekk17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Uciechów

Napisany 31 styczeń 2016 - 21:42

Problem z odpalaniem.

teoretycznie  powinno nie powino sie zakladac nowych panewek na uzywany wal

 a w prakyce roznie bywa może być ze po roku bęzie gorzej jak na starych panewkach a może wytrzymać i 10 lat


Edytowany przez Borekk17, 31 styczeń 2016 - 21:47.


#1418 Share Sylu93

Sylu93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hmmm interesuje się głównie rolnictwem :P

Napisany 31 styczeń 2016 - 21:47

Problem z odpalaniem.

Nie będe chyba zmieniał panewek. Zrobie tylko góre bo ciśnienie raczej miał jak kontrolka gasła a nigdzie nie jest napisane ze ma być 5 atm wystarczy o,5:)



#1419 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 styczeń 2016 - 22:00

Problem z odpalaniem.

A co złego się stanie jak wymieni panewki bez szlifu walu?

Jak wał w idealnym stanie, to czego się bać.

Jak stare panewki mają ślady to wymienić.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:40
  •  

#1420 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 01 luty 2016 - 19:41

Problem z odpalaniem.

no właśnie wał nie ma rysek jest piękny normalnie jak nowy jak przetrałem go szmatką tylko panewki mają trochę rysy. ale znajomy mi mowil ze nie zaklada sie nowych panewek bez szlifu walu wiec dlatego zapytałem.

 

Znajomy dobrze mówił.

Jak robiłem górę założyłem nowe panewki na korby, później na rozgrzanym silniku nie było ciśnienia.Po roku wymiana wału.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360