Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#1301 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 04 styczeń 2015 - 21:38

Problem z odpalaniem.

chodzi mi o krzywki w pompie

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:24
  •  

#1302 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2015 - 21:59

Problem z odpalaniem.

Co z tymi krzywkami?

Jaka pewność, że ustawienie pompy na środku będzie prawidłowe? To trzeba wyznaczyć.



#1303 Share benyk123

benyk123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna
  • Zainteresowania:Elektryka,elektronika i rolnictwo

Napisany 05 styczeń 2015 - 15:40

Problem z odpalaniem.

ok dziękuje za rady,dobrze że są osoby które dzielą się informacjami z innymi,

spróbuje ustawić zawory i zobaczymy co będzie! :)



#1304 Share szakallord

szakallord

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 15:50

Problem z odpalaniem.

Panowie może powtarzam tego posta to przepraszam ale opowiem wam moją wczorajsza historię od początku i proszę o jakiekolwiek instrukcję .

1. Ciagnik od 3 mies stal nie palony bo pompa nie podawała paliwa tzn przy orce w pewnym momencie brakowało mu paliwa ratowało go zeskoczeniem i pod pompowanie ręczna pompka.

ok. pompa do regeneracji przywiozłem na wymianę plomby na niej gość mówi wkładasz i ma grac

2. po 3 miesiącach tzn wczoraj pompa leżała zakladm odpowietrzam od poczatku filtry nowe rurki do wtrysków  wyciągam 1 wtrysk jest mgielka ok 

3. skręcam do kupy nie pali i tu moje watpliwosci moze zle zalozylem pompe rozbieram jednak racja o jeden ząbek przestawiłem kupuje nowy pierścionek zakladam od nowa teraz napewno ok ( z 3 osobami ) odpowietrzam i dalej nic kreci bialy dymek i tyle teraz moje pytanie 

 

Czy jak zle zlozylem pierwszy raz pompe nie po przestawialo jej bo teraz odkreciem rurki ok wtryskow i krecac nie ma cisnienia w pompie ?

 

Czy dlugo lezala nie zakrecona i w sekcjach cos sie podzialo ?

 



#1305 Share marian3p

marian3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 11 styczeń 2015 - 16:19

Problem z odpalaniem.

Ustaw przede wszystkim kąt wtrysku. A jeśli pompa leżała trzy miesiące i nie była zabezpieczona olejem lub ropą, to w pewnych warunkach mogło by dojść do korozji sekcji.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.


#1306 Share szakallord

szakallord

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 16:28

Problem z odpalaniem.

Kręcąc rozruchem pompa nie sika ropa tylko lekko leje sprawdzalem to bez rurek na pompie 

Dlaczego nie ma ciśnienia w pompie ???

 



#1307 Share piotr89

piotr89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisany 11 styczeń 2015 - 16:43

Problem z odpalaniem.

Jak można przestawić o jeden ząbek kiedy łącznik ma szeroki jeden ząb i nie można inaczej złożyć. Myślę że przyczyną może być niesprawny zaworek przelewowy na pompie wtryskowej



#1308 Share szakallord

szakallord

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:19

Problem z odpalaniem.

Jak można przestawić o jeden ząbek kiedy łącznik ma szeroki jeden ząb i nie można inaczej złożyć. Myślę że przyczyną może być niesprawny zaworek przelewowy na pompie wtryskowej

 Mozna........ włozyłem zapewne pod katem obrót pompy sprwaił ze zabek zaskoczyl na ten duzy zab i tam sie zaciol i pompa juz nie daje paliwa w okreslonym momencie . piszesz o tym zaworku powiem ci ze pompujac reczna pompka slychac jak przelewa po 20 sek pompowania do baku a pompka dalej chodzi bez jakiegokolwiek oporu



#1309 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7574 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:32

Problem z odpalaniem.

Odkręć pokrywkę pompy czy sekcje pracują.  Póki nie będzie sikało na króćcach szkoda kombinować z ustawianiem kąta wtrysku. 

Sprawdzaj na gazie danym na max.


KPK Kumurun Team

#1310 Share szakallord

szakallord

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:36

Problem z odpalaniem.

Odkręć pokrywkę pompy czy sekcje pracują.  Póki nie będzie sikało na króćcach szkoda kombinować z ustawianiem kąta wtrysku. 

Sprawdzaj na gazie danym na max.

Sprawdzę jutro dzięki za podpowiedź a zaworek zwroty do baku ma coś w tym że naprzykład jest zepsuty i przepuszcza i pompa nie robi ciśnienia i odrazu jest przelewana ropa do baku ??



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:24
  •  

#1311 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7574 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:42

Problem z odpalaniem.

Oczywiście. Masa ludzi mówi  "a tam ciśnienie nie potrzebne, bak jest wyżej paliwo i tak będzie" A guzik prawda. Ma być zaworek, ma być sprawny a niewielkie ciśnienie wciska paliwo w pustą po tłoczeniu sekcję. 

Doprowadź wszystko do porządku. Zaworek pompując ręczna pompka ma ładnie śpiewać, układ ma być idealnie odpowietrzony, pompka ma chodzić lekko, sekcje w pompie maja pracować w pełnym zakresie skoku jaki ma krzywka, paliwo ma na rozruszniku sikać z króćców aż pod sufit.  Jak tak będzie a nie zapali to pomyślimy dalej.


Edytowany przez seweryn20, 11 styczeń 2015 - 17:44.

KPK Kumurun Team

#1312 Share szakallord

szakallord

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 11 styczeń 2015 - 17:52

Problem z odpalaniem.

ok jutro zabiorę się do 12:00 bo mam drugą zmianę w pracy ale jak zdążę coś zrobić to napisze co mi się udało zdziałać .

 


Edytowany przez kris14, 11 styczeń 2015 - 20:18.
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń


#1313 Share adamc4011

adamc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2015 - 22:29

Problem z odpalaniem. Witam wszystkich mam problem z moim c4011 mianowicie tydzień temu zatarłem silnik na panelach, rozebrałem go i zrobiłem generalke (nowy wał Ostróda, panewki, nowe wtryski) dziś skończyłem go składać, spróbowałem go odpalić i okazało się ze nie pali. Jak kręcę rozrusznikiem to z korka na olej leci biały dym/para trudno powiedzieć co to jest, a z tłumika leci czarny dym. Rozrząd jest raczej dobrze ustawiony bo robił to ten sam gościu co 4 lata temu, luz na zaworze ssącym to 0.2mm na wydechowym 0.3mm, pompa podaje paliwo, chłodnica jest zalana płynem . Silnik był bardzo długo kręcony rozrusznikiem (baterie są dobre) ale nic nie załapał.
Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi co mam z nim zrobić z góry dziękuję

Edytowany przez adamc4011, 11 styczeń 2015 - 22:39.


#1314 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 12 styczeń 2015 - 08:33

Problem z odpalaniem.

Sprawdzić na początek czy  na pewno  dobrze  odpowietrzony  i  czy  kąt wtrysku prawidłowy.

biały  dym  z korka  na  olej  sugeruje że  coś co ma kontakt  z olejem ma  za  dużą  temperaturę , prawdopodobnie  na  panewkach,  albo na  sworzniach

Wał  lekko  sie  kręcił? 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#1315 Share adamc4011

adamc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2015 - 08:55

Problem z odpalaniem. Wał bez głowicy da się okręcić rękami a z głowicami rozrusznik kręci spokojnie
A kąt wtrysku też ustawiał mechanik przy ostatniej naprawie i podczas tego remontu pompa nie była wyjmowana


Przyczyną całego zamieszania były prawdopodobnie źle ustawione Zawory, bo są wyklepane i trzeba było je ustawić troszeczkę inaczej, a ta para z korka na olej to niedziałająca pompa olejowa. Jak silnik już odpalał to wkręciłem manometr w miejsce czujnika i okazało się ze nie ma ciśnienia oleju: 0 bar. Po odkreceniu misy olejowej na jej spodzie był jakiś seger, nie wiem z czego on się wziął. Po wymianie pompy moja c4011 chodzi jak igła

Edytowany przez adamc4011, 12 styczeń 2015 - 16:53.


#1316 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2015 - 23:06

Problem z odpalaniem.

Z korka to nie była para tylko wał łapał na panewkach.Przypaliło wał i panewki.



#1317 Share adamc4011

adamc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2015 - 07:56

Problem z odpalaniem. Nie wiem czy przypaliło czy nie ale po zmianie pompy olejowej ta para z korka już nie leci. Czy to normalne że zimny Silnik na wolnych obrotach ma 4.5 bar a jak się da gaz do oporu to jest 7.5 bar?

#1318 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2015 - 19:41

Problem z odpalaniem.

Albo zegar masz walnięty albo zawór przelewowy zacina się a powinno być 5 atmosfer.



#1319 Share Piotr778

Piotr778

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2015 - 20:40

Problem z odpalaniem. Dziwne na jednej pompie zero na drugiej 7.5.Może coś się przytkało w kanałach przez co pierwsza pompa nie mogła zassać(wygonić powietrza) a druga zassała ale przelew nie wyrabia przez ten zawał.Seger czy zawleczkę znalazłeś?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:24
  •  

#1320 Share Hubert21

Hubert21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 styczeń 2015 - 21:47

Problem z odpalaniem.

Waitam panowie mam takie pytanie czy jest możliwośc sprawdzenia czy jest dobrze ustawiony rozrząż w c 360 bez zdejmowania pokrywy bo mam taki problem miałem problemy z odpaleniem     c360 więc najpierw wziołem się za  wtryski założyłem nowe nie pomogło zdjołem pąpe wtryskową dałem do naprawy okazało się że jest wpożądku więc zdjołem głowice zawory były pozapadane ogólnie całe głowice zrobione od podstaw założyłem i nadal jest problem z odpaleniem jak postoi pare godzin bo jak już odpali to poki jest ciepły to ledwo palec położe na włączniku to już pali jaka może by tego przyczyna a i gdy zdjołem głowice to zauważyłem że na dwóch tłokach były odciśnięte zawory



Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360