wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaco512    997

Może być jedno i drugie.. odkręć rozrusznik, obejrzyj wieniec, czasem wystarczy tylko obrócenie wieńca, bendix przy okazji sprawdzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

na początek to warto sprawdzić połączenia, chociażby przy słabym minusie może tak się dziać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

U mnie jest ten sam problem po wymianie elektromagnesu. Nie załapuje za za każdym razem.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus2    0

Wczoraj miałem to samo musiałem dobić wieniec i podspawać, oszlifować przez okienko rozrusznika szybkoobrotowego. Taka szybka naprawa bez rozpoławiania


TS100
7211, C360, C360 3p
Bizon Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

To samo i nie to samo , bo czym innym jest "przepuszczanie " bendixu ,a czym innym zgrzyt po wieńcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4111
7 godzin temu, darus2 napisał:

Wczoraj miałem to samo musiałem dobić wieniec i podspawać, oszlifować przez okienko rozrusznika szybkoobrotowego. Taka szybka naprawa bez rozpoławiania

Szybkoobrotowe tak mają, ja tego nie chcę nawet za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 minuty temu, Desperado napisał:

ja tego nie chcę nawet za darmo.

a jak by kto dorzucił pinć złotych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4111

Też nie, mam nowy 24V szybko obrotowy, wszystko nowe, wieniec nowy, a ta piz*a po zębach, o tak się bawić nie będziemy i leży w garażu. Za 900zł kupiłem zwykły i jest ok. U mnie Panie to musi palić na dotyk, bo jak nie to nawet woda ognista mi nie smakuje.    :P

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr_m76    0

Panowie mam taki problem w c360. Otóż po naprawie sprężarki (było demontowane koło zębate napędu pompy w pokrywie rozrządu), silnik nie chce odpalić. Koło założone na znaki 0. Dodam, że początek wtrysku wychodzi że jest na około 7 do 8 cm za wcześnie. Nie wiem co jest przyczyną tego. Próbowałem pompę już obracać na fasolkach w jedną i drugą stronę ale dalej nie odpala. Koła rozrządu nie były ruszane, ale zauważyłem że znaki na nich nie pasują tak jak powinny. Jakieś pomysły?

20221210_120810[1].jpg

20221210_120856.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Pytanie czemu przed demontażem nie ustawiłeś na znaki i nie sprawdziłeś jak do siebie wszystkie pasują... już wtedy było na pewno inaczej ustawione, a wystarczyło sprawdzić i jak coś kombinowane oznaczyć po swojemu, a teraz co nie trzeba było pompą kręcić skoro wcześniej było dobrze tylko właśnie odkręcić przewód od pierwszego cylindra i sprawdzać kiedy następuje wtrysk i o tyle co ząb przestawiać na tym kole pompy względem pośredniego aż wtrysk nastąpi kiedy powinien być i byś ustawił jak było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Niech ustawi rozrząd na nowo,bo tak nigdy nie ustawi prawidłowo faz rorządu.Ten rozrząd jest bajecznie prosty,wystarczy górne koło pośrednie ściągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak pozostałych nie ruszał tylko to jedno od pompy to jaki sens mu resztę ruszać, jeszcze bardziej się pogubi jak na tamtych zacznie przestawiać jak teraz z jednym kłopot aby ustawić bo tu ze znakami jest coś nie tak.

Ja bym ustawił to jedno jak powinno być a jak już odpali może sobie oczywiście sprawdzić cały czy wszystko ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Może i tak być temu najprościej ustawić sobie prawidłowo wał na znaki z koła zamachowego i wtedy ustawić prawidłowo to koło od pompy 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jaki problem policzyć zęby od znaku? Takim zgadywaniem będzie się bujał i nie ma pewności czy dobrze ustawione,koło od pompy wtrys jest oryginalne nie wiem jak reszta ale po zębach widać że nieźle już wyklepany.Wał korbowy ustawia się klinem do góry,resztę kół do znaku.Jak ma taka rozbieżność w kącie wtrysku jest przestawiony o 2 ząbki.Gdyby zaznaczył markerem nie było by problemu,ja bym się nie bawił zgadywanki tylko ustawił od nowa,mam pewność składam i ciagnik gotowy.

 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

No ustawia się klinem do góry jak się ustawia wszystko od podstaw, jak stosuje się nowe koła oczywiście mogą być i stare o ile znaki sa prawidłowo nabite i o ile nikt jakichś innych nie ponabijał nieznajomego pochodzenia bo jak wiadomo są tacy co znaczą po swojemu, temu zanim rozebrał powinien ustawić wszystko na znaki i zobaczyć jak to wygląda ale przepadło. I mi cały czas chodzi aby ustawił wał na znaki z koła zamachowego jak do początku wtrysku czyli pierwszy przed GMP i wtedy ustawi to koło od pompy aby wtrysk następował wtedy kiedy trzeba. W tym przypadku tłoki nie będą o nic biły bo reszta kół nie ruszana i nic innego się nie zmieniło po prostu ma o kilka zębów źle ustawione koło od pompy nic więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylu93    8

Panowie czy zapieczone pierścienie tłokowe mogą mieć wpływ na to że traktor nie chce odpalić na zimnym tylko musi długo kręcić? Zestawy naprawcze mają zrobione 500 mtg ale ciągnik się zagotowal i pierścienie zapieklo.  Do tej pory palił za jednym obrotem. Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinv600    0

Witam potrzebuje porady zregenerowałem pompę paliwa    I podczas dłuższego postoju  ciężko  odpala na zimnym silniku Jak już odpali    Jest  Ok. Wcześniej przy starej pompie nie było tego problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koloas    4

Sprawdz czy trzyma zawór zwrotny. Przy pompowaniu pompką ręczną powinno być słychac działający zawore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Mieliśmy tak samo, po regeneracji pompy wtryskowej trzeba było kręcić ciągnik z pół minuty żebyś zagadal, coś tam mechanik i pompiarz próbowali regulować, kombinować, nic to nie dało. Przywieźli drugą pompę, założyli, było ok. 

Przez półtora roku, bo po tym czasie pompa znów trafiła na regenerację, tacy fachowcy teraz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ustaw kąt wyprzedzenia wtrysku, możesz go trochę przyśpieszyć. Jak to nie pomoże to wina naprawy pompy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj