Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#1161 Share bartonking

bartonking

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2014 - 13:34

Problem z odpalaniem. Po ustawieniu ciśnienia wtryskiwaczy silnik odpala dużo lepiej, jednak jeszcze trochę brakuje mu do ideału. Dwa rozpylacze były OK, jeden lał i był nie szczelny, a drugi nie dość, że lał to na dodatek był od MF-4, więc potężna lipa. Kupiłem WZM i elegancko pylą i są szczelne. Nikomu nie polecam tych chińskich, bo to jest naprawdę syf straszny, kolega się na nich "przejechał".

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 18:19
  •  

#1162 Share radek199321

radek199321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jastrząbka

Napisany 05 styczeń 2014 - 21:42

Problem z odpalaniem. ustaw jeszcze dobrze kąt wyprzedzenia wtrysku to będzie lepiej palił, u mnie przy 8 letnich słabych akumulatorach pali na dotyk
Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

#1163 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 16 styczeń 2014 - 13:33

Problem z odpalaniem. Sprawdziłem dzisiaj w końcu początek tłoczenia paliwa i wyszło mi że jest lekko opóźniony tzn. zaczyna się podnosić w rurce troszkę za drugą kreseczką na kole zamachowym (jakieś 0,5 cm). Bawić się w przestawianie czy lepiej zostawić? Problemem jest ciężkie odpalanie na zimnym silniku, ale chyba taka zmiana (przyspieszenie zapłonu) niewiele pomoże? jak myślicie?
W instrukcji pisze że przy problemach z odpalaniem może być za wczesny wtrysk, a o wpływie opóźnionego na odpalanie nic nie piszą.

Edytowany przez mlody28, 16 styczeń 2014 - 13:34.


#1164 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2014 - 11:32

Problem z odpalaniem. A czy to taka duża zabawa poluzować pompę? Pomoże nie pomoże niech będzie w tolerancji fabrycznej.
Najpierw musisz mieć wszystko sprawdzone ustawione żeby móc szukać dalej.

#1165 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 11:50

Problem z odpalaniem. no duzo nie duzo zalezy jak dla kogo ;)
a napisz mi ktore musze przewody popuscic zeby to gladko poszlo?, bo jak wiadomo przewody wysokiego cisnienia, przewód od pompy do filtrów, przewód od pompki zasilajacej do filtrów to wszystko są bardzo sztywne elementy i rozumiem ze wszystko to muszą odkręcić, a przynajmniej poluzować?

wiem ze kiedys juz probowalem i popuscilem tylko sruby mocowania pompy i za cholere nie szla nia ruszyc w zadna strone.

#1166 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2014 - 12:25

Problem z odpalaniem. Dokładnie tak jak napisałeś. :)
Zaznacz sobie nawet markerem obecne ustawienie pompy względem silnika gdyby jednak się pogorszyło.

#1167 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 18:23

Problem z odpalaniem. Dobra jutro mam zamiar jeszcze wtryskiwacze wykręcić i dać do sprawdzenia, przy okazji jak już przewody będą poodkręcane to przestawię też lekko pompę. Na koniec sprawdzę luzy zaworowe i zobaczymy czy to coś pomoże.

A bardzo nie lubie grzebać przy tych przewodach z paliwem, bo przewaznie trzeba wymieniac podkladki na nowe a jak nie to zaraz cos gdzies cieknie

No cóż po wyjęciu wtryskiwaczy okazało się że dwa mają końcówki obrośnięte nagarem, a jeden cały był mokry od ropy i tylko jeden wyglądał w miarę ok. Myślę że daje to nadzieję na poprawę w rozruchu zimnego silnika po regenaracji wtryskiwaczy.

Edytowany przez mlody28, 18 styczeń 2014 - 11:02.


#1168 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 01 luty 2014 - 19:37

Problem z odpalaniem. Poradźcie co zrobić, bo założyłem wtryskiwacze po regulacji i czyszczeniu no i spod dwóch idzie dym ;) Można wtryskiwacz uderzyć/dobić młotkiem? nic im nie będzie?

Wcześniej wyjmując wtryskiwacze zauważyłem że pod dwoma są podkładki miedziane, stwierdziłem że spróbuje założyć je bez podkładek. O dziwo jeden pod którym była podkładka wcześniej siedzi ładnie nic nie dymi z kolei z drugiego pod którym nie było podkładki idzie dym...

No i jak z dokręcaniem tych śrub co to trzymają wtryski? raczej za mocno sie tego nie da dokręcić bo urwę gwint?

A jesli to nie pomoze to co? podkladki od MF 0,3 mm tak jak pisalo w ktoryms temacie? No i czy dac juz pod wszystkie czy tylko pod te ktore sprawiaja problemy?

#1169 Share radek199321

radek199321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jastrząbka

Napisany 01 luty 2014 - 21:32

Problem z odpalaniem. załóż pod wszystkie wtryski podkładki przeznaczone do niego a wtryski można dobijać młotkiem ale w główną obudowę i nakrętki dokręcaj z wyczuciem i jak będzie jeszcze dymił to spróbuj jeszcze je dobić i wtedy lekko dokręcić a dymienie powinno ustąpić
Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

#1170 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 01 luty 2014 - 21:49

Problem z odpalaniem. Ale do C-360 oficjalnie nie ma podkładek, jest gniazdo w ksztalcie stozka i ma sie uszczelnic bez podkładki, ale wiadomo wtryskiwacze i glowice maja ponad 30 lat, idealne nie są... gniazda wydaje mi sie ze wyczyscilem w miare dobrze, choc latwo nie było.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 18:19
  •  

#1171 Share radek199321

radek199321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jastrząbka

Napisany 01 luty 2014 - 22:16

Problem z odpalaniem. jak nie ma w każdym sklepie z częściami rolniczymi powiesz że chcesz podkładki pod wtryski do c360 i każdy ci je da, jeszcze nie widziałem w wsadzonych wtryskiwaczy bez podkładek
Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

#1172 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 01 luty 2014 - 23:29

Problem z odpalaniem. No to chyba mało widziałeś. W 60-tce ma nie być podkładek pod wtryskami, niektorzy wkladaja, ale podobno może to pogorszyć jakość rozpylania paliwa. U siebie jako ze mam problem z odpalaniem chcialbym uniknac podkladek jeszcze pogarszajacych sprawe no ale jak bez podkladek nie dam rady to nie bedzie wyjscia. Chyba ze tak jak pisza ztoczyc lekko stozek wtryskiwacza i wtedy dac podkladke.

Wpierw sprobuje jeszcze z tym lekkim dobiciem mlotkiem wtryskiwacza i dokreceniu ale narazie zepsulem gwint na jednej szpilce i musze wymienic.

#1173 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 02 luty 2014 - 09:08

Problem z odpalaniem. To wsadź wtryski bez podkładek to zobaczysz jak będą spaliny przez wtryskiwacz leciały...Ja mam nawet gdzieś filmik jak w 7 osób robili remont silnika...i nikt nie założył podkładki.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#1174 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2014 - 20:24

Problem z odpalaniem.

No to chyba mało widziałeś. W 60-tce ma nie być podkładek pod wtryskami, niektorzy wkladaja, ale podobno może to pogorszyć jakość rozpylania paliwa. U siebie jako ze mam problem z odpalaniem chcialbym uniknac podkladek jeszcze pogarszajacych sprawe no ale jak bez podkladek nie dam rady to nie bedzie wyjscia. Chyba ze tak jak pisza ztoczyc lekko stozek wtryskiwacza i wtedy dac podkladke.

Wpierw sprobuje jeszcze z tym lekkim dobiciem mlotkiem wtryskiwacza i dokreceniu ale narazie zepsulem gwint na jednej szpilce i musze wymienic.

A gdzie tak pisali. :D Źle osadzone gniazdo robi różnicę ale podkładka pod wtryskiem no chyba że więcej niż jedna. :wacko:

#1175 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 03 luty 2014 - 20:45

Problem z odpalaniem. No i weź tu człowieku szukaj pomocy w internecie... jeden fachowiec napisze ci że nie zakłada się ŻADNEJ podkładki, a jak spaliny uciekają to źle wyczyszczone gniazdo itp. a drugi napisze że bez podkładki się nie da... co śmieszniejsze w mojej 60-tce jak już pisałem pod dwoma wtryskami były podkładki a pod dwoma nie pewnie wczesniejszy "mechanik" nie mógł sie zdecydować ;). Znajomy tez mowil ze ma nie byc podkladek.

dajcie mi link do sklepu z taką podkładką pod wtryskiwacz do c-360

#1176 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 03 luty 2014 - 22:48

Problem z odpalaniem. W zetorach małej serii i 60-kach gdy były nowe nie było podkładek miedzianych. Tyle że świeże gniazdo zrobione przez maszynę i wtryskiwacz bez większego problemu dolegały super szczelnie. Po latach porobią się wżery od brudu i wilgoci którą trzyma i już nie uszczelni się to ustrojstwo za skarby świata.
https://www.google.p...95.aspx;600;401
Tu masz taki mały komplecik z podkładka. Sama podkładka ma grubość 0,5 milimetra i jeśli głowica jest zrobiona zgodnie z rysunkiem nic to nie zmienia..

Edytowany przez seweryn20, 03 luty 2014 - 22:51.

KPK Kumurun Team

#1177 Share traktor11

traktor11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Hrubieszów

Napisany 04 luty 2014 - 20:30

Problem z odpalaniem.

No i weź tu człowieku szukaj pomocy w internecie... jeden fachowiec napisze ci że nie zakłada się ŻADNEJ podkładki, a jak spaliny uciekają to źle wyczyszczone gniazdo itp. a drugi napisze że bez podkładki się nie da... co śmieszniejsze w mojej 60-tce jak już pisałem pod dwoma wtryskami były podkładki a pod dwoma nie pewnie wczesniejszy "mechanik" nie mógł sie zdecydować ;). Znajomy tez mowil ze ma nie byc podkladek.

dajcie mi link do sklepu z taką podkładką pod wtryskiwacz do c-360

Dodany obrazek Podkładka, uszczelka miedziana wtryskiwacza 9x22 (0.5mm) Dodany obrazekDokładny opis produktu Dodany obrazekDostępność: Dostępny Dodany obrazekOdp.indeksu: 9X22 (0.5MM)
0,60 zł Dodany obrazek

http://www.farmexper...ategoryID=19942

Powiem tak ; założyć wtrysk bez podkładki to tak jak jechać orać bez pługa :D
przede wszystkim gniazdo dobrze wyczyszczone i założone podkładki to podstawa
jest późna pora bo poszedłbym do garażu i spisał numer katalogowy tej podkładki ale jutro podam Ci ten numer katalogowi i pudziesz do pierwszego lepszego sklepu z częściami to po numerze tym dadzą ją ;)

#1178 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 07 luty 2014 - 20:21

Problem z odpalaniem. Ok ok dzięki już poskładałem, takie właśnie mi w sklepie dali podkładki jak wyżej, podobno od silników leylanda, tylko chciałem już po fakcie zapytać czy ma to znaczenie, którą stroną się je zakłada? ;)

Nic teraz nie dmucha, ale palić dalej pali ciężko na zimnym, choć spróbuje jeszcze jutro rano. Mam wrażenie że bez tych podkładek znacznie lepiej zaskoczył choć dmuchało spod dwóch wtrysków jak cholera. Wtedy było chyba koło 0 st, a wieczorem mrozy, nie chciał w ogóle zapalić, dmuchnąłem mu więc lekko do filtra ciepłym powietrzem i zapalił bardzo szybko i w momencie wszedł na obroty, ale moze to przypadek. A dzisiaj +10 st i nie mógł zapalić, coś tam próbował i gasł, dopiero za trzecim razem i powoli wkręcał się na obroty. Oczywiscie wszystko odpowietrzone, pompką ręczną nawet mu pompowałem przez startem ale nie musiałem bo opór był, zaraz przepuszczało na zaworze przelewowym. Jak już na zimnym odpali to potem pali "od szczała".

Zrobiłem takie podstawowe rzeczy, czyli wtryski sprawdzone, oczyszczone, ustawione ciśnienie na 160 (na niektórych było podobno niskie), zapłon był lekko opóźniony ustawiłem na zero, zawory wyregulowałem, kiedys jeszcze wymienilem zawór przelewowy w pompie no i chyba nic to nie dało w kwestii lepszego odpalania na zimno...

#1179 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 luty 2014 - 21:03

Problem z odpalaniem. A czy przy odpalaniu wydostaje się dym przez tłumik.Jak nie to sekcje na pompie padają.Jak idzie dym z tłumika to zawory na głowicach nie trzymają.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 18:19
  •  

#1180 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 07 luty 2014 - 22:11

Problem z odpalaniem. Wlasnie obserwowalem komin przy pierwszym odpalaniu po zalozeniu wtryskiwaczy i najpierw nie szlo nic bo musialy sie przewody odpowietrzyc a potem polecial bialy dym. Więc można by przypuszczać że to chyba jednak będzie wina słabej kompresji, bo z tłokami, zaworami nic chyba nie było robione 30 lat, tylko głowica była wymieniana z 5 lat temu (woda+mróz). Ale mtg nie ma wiele nabite.

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360