Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#1141 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 17 sierpień 2013 - 05:09

Problem z odpalaniem. Jeden akumulator 12v zamiast 2x6v i rozrusznik szybkoobrotowy. Więcej nic nie trzeba, ani gorącej wody ani samostartu. Mam tak w t25 i nie ma problemu nawet przy -25st.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 08:03
  •  

#1142 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 17 sierpień 2013 - 20:10

Problem z odpalaniem. Wystarczą dobre dwie 6V I oryginalny rozrusznik jest dobry pod warunkiem że jest przeczyszczony i w pełni sprawny.A i układ ładowania też musi być w stanie dobrym.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#1143 Share U-R-S-U-Sc4011

U-R-S-U-Sc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 01 wrzesień 2013 - 11:54

Problem z odpalaniem. U mnie w 4011 po remoncie rozrząd był ustawiony na znaki i ciągnik bardzo źle odpalał,więc wzieliśmy mechanika który ustawił rozrząd licząc ząbki od jakiegoś punktu i powiedział że to ustawienie jest takie jak fabryczne :blink:

#1144 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 16 listopad 2013 - 20:40

Problem z odpalaniem.

U mnie w 4011 po remoncie rozrząd był ustawiony na znaki i ciągnik bardzo źle odpalał,więc wzieliśmy mechanika który ustawił rozrząd licząc ząbki od jakiegoś punktu i powiedział że to ustawienie jest takie jak fabryczne :blink:

Witaj kolego u mnie tez jest problem z ciezkim paleniem i mam zamiar rozebrac ciagnik i zobaczyc jak to jest złożone a nie wiesz ile tych zabków jest i od jakiego momentu, ale przestawiał tylko koło które napedza pompe czy pozostałe tez. Masz moze jakies foto?

#1145 Share simer

simer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2013 - 23:02

Problem z odpalaniem. Witam wszystkich problem z moją 60 tka polega na tym ze cięzko zapala na zimnym silniku,jak odpali mocno dymi az do momentu nagrzania poźniej dymienie trochę się zmniejsza.
Jakieś 3 miesiące temu zakładałem 4 nowe kompletne głowice (oryginał ursus),do tego 4 nowe konćówki wtryskiwaczy.Pompa wtryskowa dwukrotnie była sprawdzana na stole i wszystko jest sprawne.Ustawiłem równiez kąt wyprzedzenia zapłonu i wszystko na nic.Dzisiaj zmierzyłem kompresje i na wszystkich cylindrach jest w granicach 21 atm,nie wiem czy to duzo czy mało.Jedyne co moze byc nie tak to rozrząd,od poprzedniego własciciela wiem ze cos tam było dłubane.Ile trzeba zrobić obrotów wałem zeby znaki się zgrały?i moje drugie pytanie przy wymianie koncówek wtryskiwaczy na koncówce jest zaznaczona taka rysa,czy ona ma być jakoś ustawiona wzgledem całego wtryskiwacza? Po odpaleniu silnika,i pozostawieniu go na wolnych obrotach na kilka minut gdy przegazuję z nieszczelnosci komina z kolektorem kapie czarna niespalona ropa

Edytowany przez simer, 04 grudzień 2013 - 23:25.


#1146 Share Cooler2010

Cooler2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 05 grudzień 2013 - 06:46

Problem z odpalaniem. Nowy silnik ma 31-33 atm a do remontu poniżej 26 atm także szykuj się do remontu.

#1147 Share sebastian84

sebastian84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 402 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2013 - 08:18

Problem z odpalaniem. witam . na sam początek musisz wyciągnąć wtryski ponieważ te rysy na końcówkach muszą się zgadzac z rysami na wtryskach bo w innym wypadku paliwo nie trafia do komory sprężania i nie zostaje spalone dlatego ciężko pali i jest paliwo w kolektorze wydechowym , a co do sprężania to wykonaj próbę olei owom

#1148 Share simer

simer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 grudzień 2013 - 17:07

Problem z odpalaniem. Zrobiłem wtryskiwacze i problem z kapiącą ropą wydechem załatwiony.Ale pozostaje kwestia odpalania silnika na zimnym,chciałbym sprawdzić czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo,da radę ustawic rozrząd bez sugerowania się znakami na kołach zębatych?

#1149 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 06 grudzień 2013 - 19:49

Problem z odpalaniem. Simer mam pytanie do ciebie: jak odpalisz pierwszy raz to juz wszystko pozniej ładnie chodzi czy dalej jest proble z odpaleniem. U mnie to jest tak ze pierwsze odpalenie to masakra kreci kreci i tylko dymek pojdzie ale jak trosze starteru psikne to od razu za tyrkocze ładnie. Napisz jak rozwiążesz swój problem i co siedziało w silniku

#1150 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2013 - 20:32

Problem z odpalaniem. hektor2040 posprawdzałeś dokładnie cały układ paliwowy tak jak pisałem albo spróbuj najpierw ręczną pompką pod pompować i dopiero odpalać
simer 21 atmosfer to tylko remont ale sprawdź jeszcze zawory a co do rozrządu to nie ustawisz tak szybko na znaki bo z tego co mi się przypomina to 163 obroty od ustawienia rozrząd się zgrywa ale robisz w ten sposób że ustawiasz wał z klinem centralnie do góry i możesz sprawdzić to na kole zamachowym bierzesz liniał i środek koła pompy i środek koła pośredniego ma przechodzić przez znaki w zależności jakie masz koła jak stare to zero do zera i koło rozrządu środek koła przez środek koła pośredniego i przez znaki.Jak tak nie jest to zrób obrót wałem i sprawdź.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 08:03
  •  

#1151 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 06 grudzień 2013 - 21:59

Problem z odpalaniem. kolego a u mnie jak ciagnik stoi kilka dnie to w nadmiarze z 10 cm paliwo opadnie ale jak podpompuje pompka to nie ma różnicy? Jeszcze chce zapytać:
1. u mnie na kole zamachowym jest tylko 2 kreski wybite orginał i zaczyna sie przerwa na łapke sprzegła a paliwo mi zaczyna podawac jak jest koło tej drugiej kreski i konczy jakies 5-6 cm dlej na kole. Jak jest koniec tłoczenia paliwa to tłok znajduje się w samym górnym położeniu i jak mozesz napisz czy to jest dobrze ustawione, dodam ze jak odpali to mocny jest.
2. jakby przestawiony byłby rozrzad o jeden zabek nie na 0 to czy też byłby mocny czy nie.

Edytowany przez hektor2040, 06 grudzień 2013 - 22:11.


#1152 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2013 - 22:20

Problem z odpalaniem. http://www.google.pl...ved=0CC8Q9QEwAA tak wyglądają kreski na kole i jak mieścisz między dwoma na dole to jest dobrze a co do rozrządu to powiem ci że będzie chodził siłę będzie miał ale będzie się grzał jak będzie o ząbek za późny a jak o ząbek za wczesny to będą tłoki po zaworach walić.

#1153 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 06 grudzień 2013 - 22:41

Problem z odpalaniem. w tych dwóch kreskach ma zaczać podawać paliwo a zakonczyc kiedy

#1154 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2013 - 15:54

Problem z odpalaniem. Tak ma zacząć w tych dwóch kreskach a kończyć to nigdy nie sprawdzałem ale musi być w GMP a jeszcze jedno czy cofasz gaz do końca gasząc ciągnik i czy przy odpalaniu dając gazu czy słyszysz w pompie takie puknięcie.Jeżeli nie to pompa nie załącza dawki rozruchowej paliwa.

#1155 Share hektor2040

hektor2040

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 07 grudzień 2013 - 17:14

Problem z odpalaniem. jak gasze to do konca puszczam gaz a przy wciśnięciu gazu własnie nic nie słysze zadnego puknięcia. Co moze być ze nie załacza tej dawki

#1156 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2013 - 17:46

Problem z odpalaniem. To zwal cięgno od gazu z pompy i spróbuj ręcznie czy coś słychać jak nie to popuść górną śrubkę od blokady dźwigni gazu do momentu aż coś będzie słychać w pompie.Być może pompiarz tego nie ustawił.

#1157 Share bartonking

bartonking

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2014 - 20:39

Problem z odpalaniem. Witajcie! Koledzy, mam taki dylemat, bo przy wymianie końcówek wtryskiwaczy trzeba je odpowiednio ustawić i zgrać z rysą na wtryskiwaczu. Tutaj wszystko jasne, ale jak ustawić wtryskiwacz względem głowicy. Szukałem jakiegoś znaku, ale pusto chyba, że coś przeoczyłem. Czekam na odpowiedzi.

#1158 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2014 - 19:08

Problem z odpalaniem. Wtryskiwacz włożysz prawidłowo tylko w jednej pozycji. Dużego ruchu nie masz by go ustawić. Na głowicy przy otworze wtryskiwacza masz okrągłe zgrubienie, nad nim ma się znaleźć króciec wtryskiwacza który skręca się z przewodem wysokiego ciśnienia od pompy wtryskowej.
Innego punktu odniesienia nie kojarzę.

#1159 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2014 - 20:22

Problem z odpalaniem. Końcówki wtrysków mają kreskę do ustawiania względem wtryskiwacza ale jak to nie powiem bo wtryski zawszę zawożę do gościa i on zmienia końcówki i ustawi a mnie to interesuję żeby było dobrze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 08:03
  •  

#1160 Share radek199321

radek199321

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jastrząbka

Napisany 02 styczeń 2014 - 20:27

Problem z odpalaniem. wkładasz po prostu wtryskiwacze do głowicy i lekko je przykręcasz, potem przykręcasz przewody paliwowe wysokiego ciśnienia i dopiero je dokręcasz, mi zawsze tak dobrze się dopasowywały i nic nie ciekło a wtryskiwacze to aby były dobrze złożone i odpowiednio ustawione ciśnienie, a jak jest wsadzony to i tak nie ma różnicy bo powstaje przy rozpyleniu tylko mgiełka a paliwo i tak wiruje w komorze spalanie mieszając się z powietrzem

Edytowany przez radek199321, 02 styczeń 2014 - 20:32.

Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360