Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1443 odpowiedzi na ten temat

#1121 Share oaxis3333

oaxis3333

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja ,RoślinnośĆ , ZwierzętA , elektronika , komputery , fotgrafie, ODPOCZYNEK z rodziną :)

Napisany 23 luty 2013 - 13:49

Problem z odpalaniem. U nas 360 pali zawsze bez żadnego grzania , kombinowania , męczenia rozrusznika a pozatym rozrusznik od tego jest że ma kręcic i tyle , niezależnie jak ma cięzko i ile jest kręcony ...... ważne jest ustawienie zaworów , dobra pompa wtryski jak i akumulator .... bez tego zawsze będą problemy ..... dobrze jest też łączyć na chwile światła , zgasić i odczekać z min i wtedy odpalać . Włączenie świateł pobudza akum

Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:12
  •  

#1122 Share luqasz17

luqasz17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wronowice/Łask

Napisany 20 marzec 2013 - 22:39

Problem z odpalaniem. Koledzy mam pytanie w tamtym roku robiłem pompę wtryski wymieniłem filtry paliwa ale moim zdaniem ciągnik ciężko odpala tj gdy kręcę rozrusznikiem to dopiero odpali z 3 lub 4 razem a z komina idą kłęby dymu. W tym roku wykręciłem wtryski i dałem do przeglądu fachman powiedział że są OK. Co może być przyczyną że ciągnik trudno odpala jak się już rozgrzeje to odpala za 1 razem.

#1123 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2013 - 08:07

Problem z odpalaniem. Pompka ręczna nie ma wycieków?
Zawór zwrotny paliwa wymień dla pewności o ile stary,groszowe sprawy.
Jak przepompujesz ręcznie czujesz opór pompki?

#1124 Share --U--R--S--U--S--

--U--R--S--U--S--

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Nie pamiętam

Napisany 21 marzec 2013 - 10:17

Problem z odpalaniem. kąt początku wtrysku (zapłon) dobrze ustawiony ? przeważnie z tym jest problem

#1125 Share luqasz17

luqasz17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wronowice/Łask

Napisany 21 marzec 2013 - 20:44

Problem z odpalaniem. Alamo pompka ręczna czuć opór podczas pompowania i była zmieniana w tamtym roku gdy robiłem pompę.

URSUS wtryski dwa tygodnie temu odbierałem fa
chowiec powiedział że są dobrze ustawione

#1126 Share --U--R--S--U--S--

--U--R--S--U--S--

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Nie pamiętam

Napisany 22 marzec 2013 - 14:47

Problem z odpalaniem. źle mnie zrozumiałeś kąt początku wtrysku zmienia się przez obrót pompy wtryskowej według osi w lewo lub w prawo zależy jaka jest potrzeba
jak ustawić kąt początku wtrysku to już Ci muszą wytłumaczyć koledzy doświadczeni nie chcę nikogo wprowadzać w błąd

Edytowany przez --U--R--S--U--S--, 22 marzec 2013 - 14:54.


#1127 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2013 - 17:03

Problem z odpalaniem.

Alamo pompka ręczna czuć opór podczas pompowania i była zmieniana w tamtym roku gdy robiłem pompę.

Od tamtej regeneracji ten problem?

#1128 Share luqasz17

luqasz17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wronowice/Łask

Napisany 22 marzec 2013 - 19:32

Problem z odpalaniem. Nie tak gdzieś z 3 miesiące po regeneracji, na mój rozum coś z zapłonem ale mogę się mylić
Cytowanie poprzedniego posta. +1 punkt ostrzeżeń

Edytowany przez danielhaker, 24 marzec 2013 - 15:42.


#1129 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2013 - 08:45

Problem z odpalaniem. Odkręcić przewód pierwszej sekcji (od strony chłodnicy),dodać recznym gazu,zdjąć pokrywę okienka na skrzyni,poszukać kreski na obudowie skrzyni (lewa strona okienka,środek) łyżką obracać kołem zamachowym zgodnie z obrotami silnika,na kole zamachowym będą punkty,0-I-II, paliwo z sekcji ma wyskoczyć blisko II kreski (jak będziesz zbliżał się do tych punktów to obserwuj jednakowo sekcje) być może potrzeba będzie dwóch pełnych obrotów silnika ponieważ dla czwartej sekcji ten znak też wskazuje.

#1130 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 29 marzec 2013 - 13:04

Problem z odpalaniem.

I trzeci który ja ci posłałem ze zdjęciem jak to dokładnie ma być.

Mógłbyś jeszcze raz wstawić link z prawidłowym ustawieniem rozrządu bo ten wcześniej się nie wyświetla.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:12
  •  

#1131 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 29 czerwiec 2013 - 22:32

Problem z odpalaniem. Koledzy pomóżcie
Dziś cholera coś się stało z ciągnikiem, gdy chciałem go zapalić , to kręcił ale nie dał rady wskoczyć na obroty, później jeszcze raz zakręciłem to był jeszcze słabszy a za 3 razem pokręcił sekunde i pad :huh:
Następnie wzieliśmy go na zaciąg, to po pokonaniu 40m przy większej prędkości jakoś zapalił i normalnie pracował , nie gasiliśmy go przez cały dzień , praca była taka jak zawsze
Następnie gdy go zaparkowałem spowrotem do garażu i po próbie odpalenia ponowie jakoś zapalił normalnie , i tak jeszcze 2 próby i było ok choć odpalenie jest teraz jakieś dziwne , jakby kręci , ale cięzko jest mu wskoczyć na obroty
Wykluczam tu akumulatory prądnicę i rozrusznik , może to być coś z silnikiem ? Dodam że jak tydzień temu nim jeździłem to było wszystko w porządku :mellow:

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#1132 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2496 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2013 - 07:58

Problem z odpalaniem. Zmień zaworek zwrotny na pompie paliwowej tam gdzie od chodzi nadmiar paliwa do zbiornika a jak nie pomoże to zawory czy nie są za ciasne i wtryski do sprawdzenia przeczyścić cały układ paliwa.Mogła też pompa paść.A nie kopci czasem ostro na siwo bo mogły uszczelki paść ale to by wody musiało ubywać.

#1133 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 30 czerwiec 2013 - 11:51

Problem z odpalaniem. NIe kopci na siwo, a wody jest tyle ile trzeba, nie możliwe aby pompa padła, bo później po skończonej pracy jakoś odpalił
Moje domysły ciągną mnie do wtrysków że coś musiało się stać, jedni mówią że coś z rozrządem, ale tam nikt nie zaglądał, i nie możliwe żeby po kilku dniowym staniu takie coś się przestawiło

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#1134 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 lipiec 2013 - 07:41

Problem z odpalaniem. Wtryski całkowicie odpadają.Sprawa jest prosta,to układ paliwowy..jak pompujesz ręczną pompką czujesz opór?jak tego nie ma to nie odpali

#1135 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 01 lipiec 2013 - 21:08

Problem z odpalaniem. Nie jest zapowietrzony, paliwo jest w układzie , wystarczyło odkręcić pompkę i raz machnąć i paliwo się lało, więc to wykluczam

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#1136 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 01 lipiec 2013 - 21:14

Problem z odpalaniem. Sprawdź filtry paliwa, jak są zatkane to pompka też stawia opór. Poluzuj śrubę od zasilania pompy i zacznij ręcznie pompować ,jak paliwo słabo tryska to wina filtrów

#1137 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2496 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 lipiec 2013 - 21:39

Problem z odpalaniem. Filtry nie majątek i jak dawno nie wymieniane to trzeba by zmienić i dopiero pisać co dalej a nie szukać dziury w całym.

Edytowany przez KRISTOFORn, 01 lipiec 2013 - 21:42.


#1138 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 02 lipiec 2013 - 18:14

Problem z odpalaniem. Wszystko było zmienione nie dawno, także filtry odpadają

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#1139 Share IvanK

IvanK

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 16 sierpień 2013 - 22:09

Problem z odpalaniem. Witajcie.

Chciałbym ułatwić sobie zapalanie w swojej 60tce..

Chciałbym zamontować świecę żarową tylko nie bardzo mam pojęcie jak..
Trochę szukałem i wszędzie mowa o płomieniowej.. lepsza?gorsza? Co wybrać?

Chciałbym abyście mi doradzili oraz dali jakieś wskazówki jak do tego się zabrać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 06:12
  •  

#1140 Share xerion3800

xerion3800

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 928 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czarna Woda
  • Zainteresowania:Rolnictwo i mechanizacja

Napisany 16 sierpień 2013 - 23:16

Problem z odpalaniem. Świeca płomieniowa według mnie jest łatwiejsza w montażu. W moim Case Dawid Brown świeca jest w kolektorze ssącym i tyle. Więc jak chcesz coś takiego zamontować to tylko wiercisz otwór w kolektorze, wspawujesz kawałek gwintu i wkręcasz świecę. A z podłączeniem to byś musiał przerobić jak w ciapku. Że na pierwszym stopniu grzeje a na drugim odpala.
Zapraszam na mój kanał na YouTube!
https://www.youtube.com/user/clasxerion3800

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk