wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

mtracz    76

Pompę wtryskową demontowałeś z ciągnika przy remoncie?

Robiłeś coś przy rozrządzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi1986    0

Witam.

Podepne sie bo sprawa w tym temacie.

Potrzebuje pomocy.

Posiadam 4011, traktor zimny pali bez najmniejszego problemu nawet na mega mrozie.

Natomiast od jakiegoś czasu po rozgrzaniu ciagnika i zgaszeniu nie jestem w stanie uruchomi c go ponownie.

Problem jest taki ze rozrusznik pyka i nie jest w stanie obrucic wałem ani o minimetr!

Oczywiście zmieniałem juz tuleje na rozruszniku ( i to 2 razy).

Po częściowym ostygnięciu (powiedzmy po stoi z 10-15 min) zapalam jak gdyby nigdy nic!

 

Gdzie moze byc jakaś przyczyna no i od czego zaczać?

Dodam ze nie wiem jakie jest ciśnienie oleju ale raczej niskie i remont wału był jakies 8 lat temu robiony. zastanawiam sie czy moze to miec zwiazek z panewkami.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To zależy ile ma mtg silnik po kapitalce i jakich warunkach.Jak nie dużo po kapitalce i silnik jest w świetnej kondycji to lej z orlenu lub z lotosu 15W40 a jak ma sporo motogdzin przepracowane to 20W50.Ja u siebie leje  20W50 z orlenu lepsza lekpkość w lecie uszczelnia  i dobrej klasy jakościowo olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefan4321    0

Mam problem z silnikiem perkins czterocylindrowy. Raz odpala od strzala a raz trzeba krecic kilka sekund zabim zalapie, nie wazne czy zimny czy cieply.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Z czego co czytałem specyfikacje oleju  to olej do -27 stopni   http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/PLATINUM_ULTOR_DIESEL_20W-50.aspx       masz tu specyfikacje szczegółową,klasa oleju CF wiec wysoka    a tak wygląda opakowanie    http://www.motohurtownia.com/pol_pl_Platinum-Ultor-Diesel-20W-50-3082_1.jpg   Jak kupujesz olej zwracaj uwagę kiedy został wlany do  baniaka żeby nie był za bardzo stary 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    685

Hej, mam problem z 60 a konkretnie strasznie ciężko pali. Nowy aku a ledwo co przekręci. Dziś linka i szarpanie. Zapaliła po przejechaniu 700 metrów. Aku przełożony do innej 60 i odpala normalnie. Najpierw nic nie widać z wydechu, z czasem biały dym i potem z trudem ale zapala. Filtr paliwa wymieniony. Co sprawdzić w następnej kolejności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kąt wtrysku,może któryś wtryskiwaczy jest uszkodzony  uległ uszkodzeniu, przejrzyj jeszcze rozrusznik może być jeszcze że pompka zasilająca nawaliła przejrzyj układ paliwowy po prostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Przed odpaleniem przepompuj układ pompką ręczną i wyczuwaj czy pompka stawia opór czy nie bo jak nie stawia to siadł zaworek utrzymujący ciśnienie paliwa w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    685

problem po części rozwiązany, pomogła wymiana tulejek rozrusznika ale nadal są problemy z odpaleniem. Rozrusznik kręci, z komina leci biały dym i albo zapali albo nie a jak już zapali to jakby przerywał, dopiero po około minucie wchodzi na obroty. O czym to może świadczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ale biały czy niebieski.Niebieski lejące końcówki wtryskiwaczy i nieszczelność zaworów a biały woda na tłoku czyli uszczelki pod głowicami albo pęknięte głowice ale ale to musi ubywać wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Od kiedy niebieski dym wtryskiwaczy?  Zazwyczaj jak są uszkodzone to leją to czarny dym bo zbyt duża dawka a co z nieszczelnością zaworów to sie zgadzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie zbyt duża dawka bo ona się nie zmienia jak wtryskiwacze leją ale źle rozpylone paliwo które się nie spala jak należy. Pompa bez względu na wtryskiwacze daję w zależności od obciążenia stałą dawkę mniej więcej minus przecieki  a nie od ciśnienia wtrysku.

Niebieski najczęściej spalany olej. Czasem gdy silnik ma kilka niesprawności ciężko jednoznacznie zdiagnozować. Szary kąt wtrysku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Wiesz co oznacza czarny dym? Myślisz że jak wtryski leją to nie może być biały? 

Na niebiesko jak dymi to musi być olej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Najczęściej biały jest wtedy gdy jest mała temperatura silnika.Akmaly teraz mi powiedz  jeśli  biały  dym z spowodowany przez wtrysk to  przez dokładnie? Jakie uszkodzenie wtrysku jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie będzie biały a już na pewno nie pod obciążeniem.

Fizycznie jest niemożliwe żeby spalone paliwo dawało biały dym. Szary, czarny tak.  Jeśli już z komina wali białym to albo w momencie odpalania gdy w ogóle nie dochodzi do zapłony w cylindrach a paliwo jest wtryskiwane lub gdy żre płyn z chłodnicy. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Oczywiście że jest możliwość. Jeśli zacina się iglica we wtryskiwaczu będzie biały dym i to jeszcze jaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Rzadko kiedy jest przypadek żeby iglice się zacinały to chyba muszą być filtry po zawalane że nie od filtrowało i się zacina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Ja dzisiaj wyciagalem wtryskiwacze w 3512 problem byl z jedna koncowka bo lala ,Objawy to po wcisnieciu gazu do oporu silnik ,szatkowal, nie chodzil rowno a po zgaszeniu z tlumika przez chwile wydobywal sie dymek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj