Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#921 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 02 maj 2012 - 20:00

Problem z odpalaniem. odstojnik masz odpowietrzony ? sprawdź filtry

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:30
  •  

#922 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 02 maj 2012 - 20:22

Problem z odpalaniem. @kzarczyn-nie możesz uszczelnić na podkładkach?-wymień również oczko-po kilku mocniejszych przykręceniach lubi się odkształcić,i puszcza podkładka-oczko.

o tan jednokierunkowy zawór to chodzi ci o ten na pompie podającej?-z jednej i drugiej strony ręcznej masz takie korki.

ale puki masz nieszczelność przy zaworze przelewowym to nadal będą takie same objawy.

#923 Share kzarczyn

kzarczyn

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 03 maj 2012 - 12:05

Problem z odpalaniem. Dzięki Wiesmag. A już myślałem, że w końcu udało mi się uszczelnić układ paliwowy.
Czy da się to oczko wymienić w domowych warunkach, ewentualnie jak, czy trzeba cały przewód kupować?
Zawory jednokierunkowe po bokach pompki ręcznej wystarczy wyczyścić czy się je wymienia?

#924 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 03 maj 2012 - 12:14

Problem z odpalaniem. Zobacz w jakim są stanie. Z czasem ich powierzchnia jest uszkodzona przez zanieczyszczenia zaciągane z baku. Tyle że ja bym się z tym powstrzymał na nich nie jest wymagana stuprocentowa szczelność. Jak doprowadzisz wszystkie połączenie do szczelności pewnie przestanie się zapowietrzać. Głównie na przewodach przed pompką się skup.
KPK Kumurun Team

#925 Share kzarczyn

kzarczyn

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 06 maj 2012 - 20:40

Problem z odpalaniem. Witam
Sprawa wygląda następująco. Cały układ paliwowy szczelny. Jedynie na przelewie pompy wtryskowej delikatnie się sączy paliwo (jedna kropla na godzinę, ale to raczej za mało). Odpowietrzam pompę wtryskową, na tej śrubce na pompie. Traktor odpala bez problemu, chodzi chwilę normalnie, zaczyna tracić obroty i w końcu zgaśnie. Jak zgaśnie to wystarczy odpowietrzyć na pompie i znowu chwilę chodzi normalnie. I tak praktycznie co 200 metrów.
Dodatkowo zauważyłem, że jak pompuje się pompką ręczną to nie stawia ona oporu. Kiedyś jak się pompowało pompką ręczną to po chwili zaczynała ona stawiać opór i paliwo aż z pompki leciało, a teraz można pompować i nic takiego nie występuje. Zawory jednokierunkowe czyste i wyglądają raczej OK.
Podejrzewam, że paliwo się cofa i pompa nie da rady jej zaciągać więc jest jakiś problem z zaworami jednokierunkowymi.
W czym może tkwić problem. W pompce zasilającej czy w pompie wtryskowej?

#926 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 maj 2012 - 20:53

Problem z odpalaniem. Zdejmij wężyk od zbiornika i zobacz czy całym leci paliwo, być może jest jakiś syf w kraniku.

#927 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 06 maj 2012 - 21:25

Problem z odpalaniem. Lub spróbuj dmuchnąć w wężyk i zobacz czy będzie bąblować w zbiorniku bo może faktycznie jest coś w kraniku jak pisze kolega @MAT912 a jeśli jest to czeka cię płukanie (czyszczenie) zbiornika.

#928 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 07 maj 2012 - 09:15

Problem z odpalaniem. Jak nie może zaciągnąć paliwa i po chwili zgaśnie to pompując ręczną pompką gdy pociągniesz do góry podciśnienie wciąga ją spowrotem. Jak są zaworki nieszczelne może to być nie wyczuwalne. Ten opór o którym mówisz najbardziej jest wyczuwalny gdy paliwo przepychasz już przez zaworek powrotny w pompie. Często też brzęczy metalicznym dźwiękiem. W pompce nie wyczujesz oporu pracy zaworków bo są tam bardzo delikatne sprężynki. Zakręć kranik i do osobnego pojemnika podłącz się zasilaniem i powrotem. Odpowietrz, zapal i obserwuj przelew. Jak z czasem znów zgaśnie z braku paliwa to przelewem przestanie płynąć intensywnie paliwo jeszcze w czasie pracy silnika. Ogólnie nie zdziwie się jak bak będzie do płukania.
KPK Kumurun Team

#929 Share pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 07 maj 2012 - 18:40

Problem z odpalaniem. Czy jeśli przy naciśnięciu startera słychać jakieś bulgotanie, gotowanie w akumulatorze to znaczy że to jego koniec? Kolega przyjechał do mnie i już nie odjechał ładowaliśmy dwie godziny i nic...

#930 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 07 maj 2012 - 18:54

Problem z odpalaniem. Sprawdź w jakim stanie jest elektrolit, czy jest przezroczysty czy może na dnie jest już szary. Najlepiej sprawdź go miernikiem może któraś z cel się oberwała.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:30
  •  

#931 Share kombinator18

kombinator18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 888 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:N-ce

Napisany 08 maj 2012 - 21:24

Problem z odpalaniem. nastepny problem z zemsta stalina czyli c 40-11 na cieplym silniku nie pali

Rozrusznik odpada zalozylismy drugi sprawny i tez nie chciała odpalic.
Aku nowe.
Wał itd. dopiero co po remącie.
Kable nowe.

Wyglada to tak jak sie rozgrzeje to ruszy cwierc obrotu i koniec nie daje rady ukrecic.
Co moze byc przyczyna ?
Na zimnym to pali od zeba.
DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

#932 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 maj 2012 - 21:48

Problem z odpalaniem. Kolego kombinator18 ile ta 40 ma motogodzin po remoncie jak do 100 to na rozgrzanym łapie lekko na panewka i ma ciężko zakręcić.Żeby to sprawdzić to wystarczy odczekać do 30 minut po zgaszeniu.Jak odpali to sprawa rozwiązana :) Poydrawiam

#933 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 maj 2012 - 21:54

Problem z odpalaniem. ciężko ma na ciepłym?przyciera się się na tłokach,taki ciasny.
powolutku go docieraj,i nie pozwalaj mu nabrać temperatury.
po paru godzinach powinien już się dotrzeć,i będzie chodził.

były takie ciasne że potrafiły zablokować-później chodziły latami.

#934 Share kombinator18

kombinator18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 888 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:N-ce

Napisany 08 maj 2012 - 21:55

Problem z odpalaniem. tzn zatrze sie czy sie nie przejmowac ??

ale ma juz powyzej 100 mth

Edytowany przez kombinator18, 08 maj 2012 - 21:57.

DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

#935 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 maj 2012 - 22:05

Problem z odpalaniem. rozumiem że tuleje(komplety) wymieniałeś-tłoki się trochę dopasują i będzie chodził-to co się z nich zetrze będzie w oleju-pamiętaj.

zimny jest dobrze-tłoki się najwięcej rozszerzają pod wpływem temp.i się w tulei przycierają.

#936 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 maj 2012 - 11:54

Problem z odpalaniem. Nie chce mi się wierzyć żeby po 100mth jeszcze się coś zacinało. Jak nie będzie miał rozrusznik siły pokręcić to zakręć ręcznie za koło zamochowe. Zobaczysz jaki stawia opór.
KPK Kumurun Team

#937 Share kombinator18

kombinator18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 888 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:N-ce

Napisany 09 maj 2012 - 12:47

Problem z odpalaniem. rozruch mam na 100 % dobry bo zalozylem nowy do sprawdzenia.

Co moze w takim wypadku stawiac taki opor ?
DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

#938 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 09 maj 2012 - 13:24

Problem z odpalaniem. wcześniej nie mówiłeś że ma 100 godzin-na tłokach góra do 5-10 godzin.
gdzieś przyłapał-może w kanałach coś było.

#939 Share kombinator18

kombinator18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 888 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:N-ce

Napisany 09 maj 2012 - 13:53

Problem z odpalaniem. Napewno nic nie było z kanałami zajmowales sie chyba z dwie godziny by je dokladnie wyczyscic i wszystkie przewody olejowe nowe.
Cisnienie oleju 5 prawie na czerwone wchodzi.
Czyzby jakas tuleja lub tlok byl wadliwy ? Tłoki machle wiec nie czajnatał.
Glowice mam nie robione nic jest mozliwosc ze cos z glowicy wycieka np. woda i poprostu nabiera sie i blokuje ?
DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:30
  •  

#940 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 09 maj 2012 - 16:41

Problem z odpalaniem. Możliwe że żle dotarłes silnik i tak jak wcześniej było napisane że tłok się rozszerza pod wpływem temperatury.Najlepiej zdejmij głowice i zacznij kręcić i zobaczysz co jest.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360