Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#901 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 18 marzec 2012 - 13:51

Problem z odpalaniem. odpowietrzyć go na pompie i filtrach wymień zaworek http://www.nokaut.pl...owej-c-360.html

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 22:32
  •  

#902 Share zeti60

zeti60

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja i rolnictwo

Napisany 24 marzec 2012 - 19:39

Problem z odpalaniem. witam mam pytanko odnosnie c 360 mam problem z odpaleniem mianowicie długo musi krecic rok temu miałem robiony remont wymieniłem tłoki wał pompe po reg. jedynie co nie zrobiłem to głowice i tu moje pytanie czy głowice mają az taki wpływ na to ze tak ciezko pali? :mellow:

#903 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 24 marzec 2012 - 20:06

Problem z odpalaniem. też bym się zastanawiał nad pompą paliwową
a ja mam takie pytanie jak na pompie jest śruba od ustawiania dawki paliwa / obrotów i ona jest przykręcona tak żeby ciągnik mniej palił to może przez to że jest za bardzo przykręcona źle palić ursus c-360?? (pompa paliwowa)

#904 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 24 marzec 2012 - 21:45

Problem z odpalaniem. @PIOTREK44-śruba od dawki a śruba od obrotów to zupełnie co innego.
dawka rozruchowa i dawka paliwa to również dwie różne sprawy.

#905 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2012 - 17:56

Problem z odpalaniem.

witam mam pytanko odnosnie c 360 mam problem z odpaleniem mianowicie długo musi krecic rok temu miałem robiony remont wymieniłem tłoki wał pompe po reg. jedynie co nie zrobiłem to głowice i tu moje pytanie czy głowice mają az taki wpływ na to ze tak ciezko pali? :mellow:

Oczywiście, że głowice mają duży wpływ na odpalanie.
A wtryski robiłeś? Wymieniałeś lub sprawdzałeś?

#906 Share zeti60

zeti60

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja i rolnictwo

Napisany 26 marzec 2012 - 17:32

Problem z odpalaniem. wtryski tez były robone tylko te głowice musze oddac do regeneracji i sie zobaczy ale dzieki za odp :)

#907 Share MateuszC330

MateuszC330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 01 kwiecień 2012 - 19:17

Problem z odpalaniem. Witam!
Mam problem z rozrusznikiem w c360 3p. Pech chciał że mam akurat to gówno szybkobieżne. Ale głupi byłem jak kupowałem ciagnik że niezamieniłem rozrusznika na oryginalny a była taka opcja przez sprzedającego. Zaraz po kupnie w miare dobrze chodził ten rozrusznik potem sie zaczął zacinać to go rozebrałem i przeczysciłem i posmarowałem. Przez dwa trzy miesiace był spokoj, a teraz ma taką przypadłość że kręci tylko że zazębi ładnie ale tylko na dosłownie na sekunde a potem słychać że sie odzębia i kreci na sucho. Ponowna próba jest taka sama itp. Mam juz dosc tych gówien nie ma to jak oryginalny rozrusznik tylko ciezko go dostać bo jak wiadomo rózni sie od tego do c360. Jak wiecie głowica jest inna no i zębnik ma 10 a nie jak w c360 11 zebów. Jakby ktoś miał do sprzedania używke to chetnie kupie bo nowego za 600zl nie usmiecha mi sie kupowac.

#908 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 kwiecień 2012 - 20:24

Problem z odpalaniem. to prawdopodobnie będzie bendix. Slizka sprzegło jednokierunkowe po zazebieniu z wieńcem. Efekt taki jak by rozrusznik pracował luzem.

Edytowany przez seweryn20, 02 kwiecień 2012 - 08:32.

KPK Kumurun Team

#909 Share JUMIKO

JUMIKO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 02 kwiecień 2012 - 06:34

Problem z odpalaniem. Mateusz, prawdopodobnie przedobrzyłeś z tym smarowaniem i dlatego ślizga Ci się tzw. bendix. Proponuję rozebrać rozrusznik wypłukać porządnie bendix kilkakrotnie w benzynie. Miałem tak w zwykłym rozruszniku i pomogło a jeżeli nie to wymiana tegoż ustrojstwa. Rozruszniki szybkoobrotowe są delikatne i nie wolno nimi długo kręcić.

#910 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 kwiecień 2012 - 09:59

Problem z odpalaniem. Wszystko to prawda co piszecie, miałem ten sam problem z szybko obrotowym rozrusznikiem, do tego jeszcze zaczął niszczyć wieniec. Wywaliłem go, założyłem z powrotem zwykły i się problem skończył. :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 22:32
  •  

#911 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 kwiecień 2012 - 10:06

Problem z odpalaniem. Mam w mtz-cie szybkoobrotowy. Ostatnio bendix wymieniałem bo ślizgał tak że już nie możliwe było zapalenie. Wieniec w jednym miejscu dobre 5mm wydarty a zęby na rozruszniku bez zużycia. Prawdopodobnie silnik rozrusznika zanim się zazębi ma już duże obroty i w tyłek od uderzenia dostaje sprzegło i bardziej miękkie zeby wieńca. Powinien zaczynać krecic dopiero po zazębieniu to nie wyrzadzał by tyle szkód.
KPK Kumurun Team

#912 Share MateuszC330

MateuszC330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 02 kwiecień 2012 - 16:20

Problem z odpalaniem.

Mateusz, prawdopodobnie przedobrzyłeś z tym smarowaniem i dlatego ślizga Ci się tzw. bendix. Proponuję rozebrać rozrusznik wypłukać porządnie bendix kilkakrotnie w benzynie. Miałem tak w zwykłym rozruszniku i pomogło a jeżeli nie to wymiana tegoż ustrojstwa. Rozruszniki szybkoobrotowe są delikatne i nie wolno nimi długo kręcić.

tylko że ja go smarowałem gdzieś pół roku temu... tym preparatem w spreyu co zawiera smar w sobie. I potem chodził elegancko przez jakies 100mtg czyli 4-5 miesięcy. A teraz na wiosne mu odbiło.... szukam oryginała bo mnie ten wkurza i jeszcze ciort go wie jakiej firmy może jakieś chińskie to wiadomo że padlina

#913 Share Jacek3p

Jacek3p

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 kwiecień 2012 - 13:21

Problem z odpalaniem. w którym miejscu znajduje się sitko w pompie wtryskowej 3p ? prosze o odpowiedź pilne ...

#914 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 12 kwiecień 2012 - 19:23

Problem z odpalaniem. Sitko znajduję się pod przewodem wejściowym do pompy, czyli pod pierwszym przewodem patrząc od prawej strony. Musisz wykręcić tam przewód i to w co sie wkręca przewodzik, klucz 22 albo 24 bodajże o ile dobrze pamiętam. Będzie tam sitko, zaworek i sprężynka, albo sprężynki. Na forum gdzieś było rozrysowane jak to wygląda, ja dawno temu to rozkręcałem.

#915 Share Pszczolt

Pszczolt

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 kwiecień 2012 - 19:58

Problem z odpalaniem. Ja z kolei mam taki problem z 3P że wraz ze wzrostem temperatury silnika są coraz wieksze problem z zapłonem i wydaje mi sie ze spada moc ale to moze mi sie tylko wydawac. Ostatnio wożony byl obornik to w polowie dnia trzeba bylo naprawde długo krecic zeby odpalil. Wymieniane byly wszystkie filtry, wtryskiwacze. Nastąpiła moze mała poprawa ale dalej jest nie tak jak powinno. Z góry dziękuje wszystkim za rady

#916 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 kwiecień 2012 - 21:44

Problem z odpalaniem. Ja bym obstawiał pompę wtryskową, a dokładnie jej głowice - rozdzielacz.
Jak będziesz miał ciepły silnik i będą problemy z zapaleniem to polej ja wodą jak pomoże to pompa do regeneracji.

#917 Share Korpi

Korpi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2012 - 21:19

Problem z odpalaniem. Odnośnie tego szybko obrotowego ustrojstwa tez mogę się wypowiedzieć. 2 lata temu 60 ciężko paliła, pomyślałem że to rozrusznik bo jak go wcześniej rozbierałem widziałem mocno już zużyty wirnik, w ogóle cały był taki spalony. Pojechałem więc do sklepu a sprzedawca zaproponował mi szybko obrotowy. Że niby dużo lepszy, że ciągnik na tym łatwiej zapala, mały pobór prądu. Skoro miał być taki dobry i był dużo tańszy od oryginalnego to kupiłem. Jeździłem na nim z pół roku i okazało się że prawdziwą przyczyną ciężkiego rozruchu były akumulatory. Wymieniłem je i wszystko było w porządku. W tym roku gdy chciałem wyjechać w pole ciągnik coś ciężej palił, myślałem że to dlatego że remont głowic zrobiłem. Aż tu do ostatniej soboty chce zapalić i nic. Słychać cykanie ale nie zakręci. Myślałem że akumulatory, podładowałem a on dalej nic. No to wykręcam rozrusznik. Po rozebraniu okazało się że szczotek praktycznie nie ma a komutator na wirniku cały spalony i stopiony, akurat miesiąc po zakończeniu gwarancji. Założyłem oryginalny mocno zużyty a pomimo to zapala od strzała. Nikomu tego nie polecam. Chyba że ktoś ma za dużo kasy i stać go żeby kupić co 2 lata wywalić 300zł na nowy rozrusznik.

#918 Share kzarczyn

kzarczyn

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 01 maj 2012 - 21:31

Problem z odpalaniem. Witam
Mam problem z 4011. Padł mi guzik od odpalania, i od dwóch dni pale traktor śrubokrętem przy rozruszniku. Zawsze palił od strzała.
Wczoraj. Nie chciał odpalić, po odpowietrzeniu i długim kręceniu z wielkim bólem odpalił, ale długo nie chciał wejść na obroty, max 800.
Jak wszedł na obroty to już jeździł i pracował normalnie.
Dzisiaj rano odpalił od strzała, i chodził normalnie. Postał pół dnia na słońcu i już nie odpalił.
Rozrusznik kręci jak głupi, ropa jest, filtry czyste, odpowietrzony. Dymu w czasie kręcenia nie ma wcale.
Po poluzowaniu przewodów od wtrysków ropy nie widać.
Jakieś sugestie co to może być?

#919 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 01 maj 2012 - 21:48

Problem z odpalaniem. zapowietrzony-ale nie przez powietrze,tylko paliwo swobodnie ucieka przez przelew,i na sekcjach za mało-sprawdź (wymień )zawór przelewowy.trochę ciśnienia w pompie musi być-a opisujesz że raz zapala a raz nie-raz trzyma ciśnienie i po kilku dniach zapali,a raz po chwili są problemy-to by pasowało z zaworkiem.
najpierw zaworek,jeśli nie pomoże to będziesz się martwił-zawór to drobnostka,a wielu się na nim potyka-jeden to jeździł od pompiarza do pompiarza,ale nigdy z zaworkiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 22:32
  •  

#920 Share kzarczyn

kzarczyn

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 02 maj 2012 - 19:54

Problem z odpalaniem. Witam
Dzięki za pomoc. Rano wykręciłem zawór przelewowy, rozebrałem, rozciągnąłem sprężynkę, odpowietrzyłem układ i zapalił bez problemu.
Potem kupiłem nowy zawór, wymieniłem i było ok.
Potem okazało się, że delikatnie cieknie na połączeniu zawór-przewód. Na nowych podkładkach nie mogę tego dokręcić aby nie ciekło.
Po dłuższym postoju znowu to samo, ledwo zapalił i nie mógł wejść na obroty, po odpowietrzeniu jest ok.
Dodatkowo zauważyłem, że ręczna pompka paliwa nie robi się twarda przy pompowaniu. W którym miejscu jest zawór jednokierunkowy odpowiedzialny za niecofanie się paliwa?
Czy takie objawy pasują do zapowietrzającego się układu paliwowego?

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360