Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#881 Share mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1051 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borki Kosy Siedlec Mazowieckie

Napisany 27 luty 2012 - 20:59

Problem z odpalaniem. No niestety ale mocno się kolego mylisz pisząc ze pierwszy rysunek jest prawidłowy bo prawidłowe jest ustawieni z drógiego linka, otórz oba kola pompy i wałka rozrządu są identyczne i maja podwójne oznaczenia , na wałku rozrządu schodzą się zęby z podwójnymi znaczkami kropkami, i tu ząb z koła pośredniego z dwoma kropkami ma trafić pomiędzy zęby z dwoma kropkami z wałka rozrządu, natomiast znak O na zębie na kole pośrednim ma trafić na znak O na kole pompy też pojedyńczy a nie pomiedzy zęby z podwójnymi kropkami. bo one są od wałaka rozrządu i tu nie maja znaczenia, a pojedyncza kropka trafia pomiędzy dwie kropki z wałem korbowym , poto są trzy różne oznaczenia , zeby się ze sobą schodziły. Jeśli o ustawinie konta wtrysku chodzi ,i silnik, jak i koło zamachowe są napewno od 360tki to kresek masz dwie i początkiem wtrysu na pierwszym cylindrze powinieneś trafić na dolną albo pomiędzy nie bo to jest tolerancja ,22 to ideał 24stopnie(gorna kreska ) to dopuszczalna odchyłka. znajdziesz też znak (0 I I ) to nie jest ten on chyba oznacza górne martwe położenie tłoka 1 i 4

Edytowany przez mariusz(ZDUN), 27 luty 2012 - 21:12.

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 23:13
  •  

#882 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 27 luty 2012 - 21:11

Problem z odpalaniem. Zrób tak a na pewno będzie dobrze.

http://zapodaj.net/1...2ff7d9.jpg.html


Do ustawienia wtrysku nie trzeba rysunku. Trzy krechy pojawią się gdy bedziesz kręcił silnikiem w prawo i na pierwszej od dołu ma być początek wtrysku ale jak zmieścisz się między pierwszą a trzecią to jest wystarczająco dobrze.
KPK Kumurun Team

#883 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 21:16

Problem z odpalaniem. Aha rozumiem jak ustawić juz rozrząd ale nie wiem jak dokładnie ustawić kąt wtrysku. dajcie taki prowizoryczny schemat, nie wiem np za pomoca poziomych kresek. o tak np.

------------

-----------
Ja nie wiem, wy tak mi podajcie w ten sposób jaki jest ten układ kresek.

#884 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 luty 2012 - 21:23

Problem z odpalaniem. Proszę bardzo http://instrukcja.pl...e_355268394.jpg i fotka http://pokazywarka.p...#zdjecie3035470 {jest to zdjęcie z internetu - nie moje}

Edytowany przez MAT912, 12 marzec 2012 - 21:05.


#885 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 21:43

Problem z odpalaniem. dzieki ta dolana kreska z tych "kresek na kole" oznacza 24 stopnie?? tak??

#886 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 luty 2012 - 21:45

Problem z odpalaniem. Tak, dolna 24 stopnie.

#887 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 14:16

Problem z odpalaniem. Aha dzieki. ale moze jeszcze powiecie które ustawienie wybrac bo narazie jest 1 posta za pierwszym jeden za drugim. licze na dalsze propozycje.

#888 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2012 - 14:41

Problem z odpalaniem. I trzeci który ja ci posłałem ze zdjęciem jak to dokładnie ma być.
KPK Kumurun Team

#889 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 18:01

Problem z odpalaniem. OK

Pnowie. Sprawdzałem i nie moge odnaleźć znaków na kole zamachowym. ten rysunek przedstawia te znaki: http://pokazywarka.p...zdjecie3035667.

Czy na kazdym kole zamachowym znaki sa w tym samym miejscu. jeśli tak to możecie mi podac odległości kresek od tego rogu przerwy ( jakis docisk, sa takie trzy, widać na samym dole na zdjeciu). Możecie zmierzyć i podać?? bede wdzięczny.

Edytowany przez jaro606, 28 luty 2012 - 18:02.


#890 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2012 - 18:31

Problem z odpalaniem. Nie są w tym samym miejscu. Znajdz GMP, cofnij się mniej więcej o szerokosć okienka i szukaj. Lub odkręć przewód z pierwszej sekcji jak zacznie podawać paliwo to mniej wiecej to miejsce, szukaj.

Edytowany przez seweryn20, 28 luty 2012 - 19:30.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 23:13
  •  

#891 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 luty 2012 - 18:35

Problem z odpalaniem. Witam, witam ,kolega Seweryn ma jak najbardziej racje, zrób tak jak radzi.

#892 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 18:47

Problem z odpalaniem. No spróbuje.

#893 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2012 - 19:31

Problem z odpalaniem. A witam witam. Z tymi znakami jest róąnie. Znajomy nie ma ich wcale nabitych na kole. Tylko GMP bo reszta wypadła na wycięciu na docisk. tak to kiedyś robili niestety.
KPK Kumurun Team

#894 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 19:40

Problem z odpalaniem. No panowie wyczyściłem benzyna koło zamachowe i kreski znalazłem, ale te tylko dwie obok siebie na krawędzi tak jak na rysunku wyżej, ale nie ma kreski GMP. Jak by ktos mół podac odległosc od tej dolnej kreski( tej na samej dole) to mógłbym sobie nanieść punkt GMP- przyda sie przy ustawianiu zaworów.

#895 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2012 - 19:55

Problem z odpalaniem. Nie przyda ci sie do ustawiania zaworów. W ogóle do niczego ci się nie przyda. Poza tym na GMP ustawił byś tylko 1 i 4 cylinder. A zawory ustawia się na mijanke. Wystarczające, dokładne, zgodne z instrukcją, krótko mówiąc w sam raz.
KPK Kumurun Team

#896 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 20:15

Problem z odpalaniem. Napisze ci tak. jeśli tłoki 1 i 4 są w GMP to oby dwa zawory sa zamkniete( suw sprężania) ale wiemy że 2 i 3 tłok bedzie w GMP jak pokrecimy kołem 1/2 obrotu w prawo. chodzi mi o to ze jak będe maił GMP na 1 i 4 tłoku zaznaczone na kole to łatwo znajde sobie punkt GMP na 2 i 3. poprosu odlicze 1/2 odległości kola od GMP na 1 i 4. Przynajmniej taka zasada jest ja wyczytałem w Dieslach, a 60 to Diesel. Na takich zasadach ustawiałem ostatnio T-25 i wszystko jest OK.

#897 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 luty 2012 - 20:21

Problem z odpalaniem. No tak masz racje. Tyle że na mijanke masz bez kłopotu, bez szukania znaków na kole itp itd. Ogólnie nie jest potrzebny GMP na wale. Ale jeśli taka metoda ustawiania ci pasuje.... też jest dobrze. Tylko musisz patrzyć na którym cylindrze jest wtrysk paliwa bo można pomylić z mijanką lub wyliczać według kolejności pracy 1,3,4,2.
KPK Kumurun Team

#898 Share jaro606

jaro606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 20:25

Problem z odpalaniem. Nie jestem znawca- dlatego pytam, ale wiem że za pomoca punktów na kole można ustawić luzy na zaworach. jeśli mamy punkt GMP 1 i 4 tłoka (czyli DMP 2 i 3), to po drugiej stronie koła w odległości równej 1/2 obrotu mamy DMP 1 i 4 tłoka (czyli GMP 2 i 3)

Chyba dobrze myslę?? A ja tam wole zawory ustawiac idealnie w tym momencie co ma byc to robione, wiem że robicie to nieraz w inny sposów ale chce zrobić to na znaki.

Podacie Ile jest równna ta odległość od tej dolnej kreski do punktu GMP??

#899 Share Piotrek14

Piotrek14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia
  • Zainteresowania:Rolnictwo , mechanika

Napisany 17 marzec 2012 - 17:32

Problem z odpalaniem. Witam
Moją c360 odebrałem z remontu od mechanika w lutym, od tego czasu zaczeła strasznie źle odpalać. Dzwoniłem do mechanika czy on nie przestawił jej przypadkiem na zapłonie, twierdził ze nawet nie ruszał go. Czy pompa wtryskowa może być winna słabemu odpalaniu? Inny mechanik mówił że ta pąpka ręczna może opóźniać paliwo ale raczej to nie możliwe bo podczas odpalania spaliny normalnie wydostają sie z tłumika. Czy gdyby to była wina pąpy wtryskowej to czy na tym mogę jeździć ? ;)
Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 23:13
  •  

#900 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 17 marzec 2012 - 20:43

Problem z odpalaniem. Weż sprawdz czy Ci paliwo trzyma bo jest tak że paliwo ucieka.A moze zaworek na pompie nie trzyma tak jak u mnie.Możesz na tym jeżdzić tylko że Ci będzie ciążko palił.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360