Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#841 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 06 luty 2012 - 10:32

Problem z odpalaniem. Zajrzyj do akumulatora czy nie zamarzł, a bendiks mógł zamarznąć.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:30
  •  

#842 Share pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 06 luty 2012 - 10:36

Problem z odpalaniem. Spróbuj czymś puknąć w rozrusznik. Moja astra czasami tak się zachowuje ale jedno uderzenie kluczem załatwia sprawę.

#843 Share Kas

Kas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:NNM

Napisany 12 luty 2012 - 12:33

Problem z odpalaniem. Z góry ,przepraszam posiadaczy 3p ale to porażka !Tam pompka zasilająca(ręczna)nie istnieje!!! Jak się zapowietrzy to ręce opadają.

#844 Share Piotrek1975

Piotrek1975

    ROLNIK.PL

  • Members
  • PipPipPip
  • 1328 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska/WZW
  • Zainteresowania:Bydło rasa Simentalska,boks, uprawa ziemi.

Napisany 12 luty 2012 - 17:39

Problem z odpalaniem. Mam 3P i z pompką zasilającą tak to porażka, jeszcze we dwie osoby to jakoś idzie ale samemu odpowietrzyć cały układ paliwowy to paluszki obolałe od pompowania na dodatek jest po drugiej stronie. No ale tak łatwo do nieba sie nie idzie. :o

Edytowany przez milanreal1, 14 luty 2012 - 01:01.
cytowanie poprzedniego posta


#845 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 luty 2012 - 20:07

Problem z odpalaniem. mówicie porażka-może
ja tam nie miałem z odpowietrzaniem żadnych problemów-jak już to się w ogóle zdarzyło to 2 min i odpalałem bez problemu-może do tego źle podchodzicie?

w wielu typach silnika(nie tylko perkinsa i to 3p) są pompy membranowe i nie ma z tym najmniejszych problemów.
tylko użytkownicy 3p mają jakieś problemy-jesteście pewni że odpowietrzacie krok po kroku tak jak producent opisywał?
jakoś w kombajnach z silnikami perkinsa jest dokładnie taki sam zestaw(pompka membranowa i wtryskowa typu lukas),z jedną błahą różnicą:zbiornik jest poniżej tego zestawu.
koparko ładowarki-podobnie-i jakoś nie narzekają.

według mnie sami robicie sobie problemy-nieumiejętnym odpowietrzaniem.

#846 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 12 luty 2012 - 22:22

Problem z odpalaniem. Mi też jakoś MF sam odpala po wymianie filtra i innych pierdół. Zawsze odpowietrzam w kolejności: filtr paliwa, dół pompy wtryskowej, góra pompy wtryskowej, którykolwiek wtryskiwacz (luzując przelew nad nim).

#847 Share Piotrek1975

Piotrek1975

    ROLNIK.PL

  • Members
  • PipPipPip
  • 1328 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska/WZW
  • Zainteresowania:Bydło rasa Simentalska,boks, uprawa ziemi.

Napisany 13 luty 2012 - 07:38

Problem z odpalaniem.

Mi też jakoś MF sam odpala po wymianie filtra i innych pierdół. Zawsze odpowietrzam w kolejności: filtr paliwa, dół pompy wtryskowej, góra pompy wtryskowej, którykolwiek wtryskiwacz (luzując przelew nad nim).

Ja też tak odpowietrzam najpierw filtr paliwa potem pompę z tym że najpierw górę pompy potem dół i znów górę tak wyczytałem gdzieś w instrukci odpowietrzania Perkinsa. Nie chodzi mi że nie mogę odpowietrzyć ale o to że przechlapane go odpowietrzać ta pompka ma słabą wydajność pompowania, w zetorze jak braknie mi paliwa to leję i 5/6 ruchów pompką i pali a w 3P to tsza se troszkę popompować. :P

#848 Share rafi19731973

rafi19731973

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POS
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 13 luty 2012 - 22:42

Problem z odpalaniem. Jeszcze zalecane jest odpowieczanie świecy płomieniowej.

#849 Share Piotrek1975

Piotrek1975

    ROLNIK.PL

  • Members
  • PipPipPip
  • 1328 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska/WZW
  • Zainteresowania:Bydło rasa Simentalska,boks, uprawa ziemi.

Napisany 14 luty 2012 - 07:04

Problem z odpalaniem.

Jeszcze zalecane jest odpowieczanie świecy płomieniowej.

Może i zalecane jak jest świeca :D

#850 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2012 - 11:36

Problem z odpalaniem. Jeśli ktoś ma problem z odpowietrzaniem niech zamiast pompki mechanicznej założy pompkę elektryczną na przewodzie zasilającym.
Przekręci stacyjkę i paliwo samo będzie się pompować.
Niedawno był taki temat na forum. Koszt pompki coś 70zł był. Więc jak komuś padnie oryginał może się pokusić.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:30
  •  

#851 Share mlody192

mlody192

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2012 - 17:46

Problem z odpalaniem. Witam wszystkich. Niedawno rodzice zakupili ciagniki c4011, ale silnik, skrzynia biegow, przekladnia kierownicza jest od c-360. Mam problem z odpalaniem. Kilka dni temu, gdy temperatura byla okolo 0 stopni, dlugo krecil i za 3 lub 4 razem odpalil-podczas krecenia rozrusznikiem wydobywal sie jasny dym. Po odpaleniu nie wchodzil przez kilka sekund na wysokie obroty. Gdy juz chwile byl uruchomiony, to potem odpalal dobrze i dobrze wchodzil na obroty. Gdy dzis sprawdzilem mu zaplon tak jak w instrukjcji (tylko niewiem czy dobrze, gdy u mnie na bloku silnika niema kreski tylko byla mala kropeczka okolo 1,5 cm od dolu okienka), to stwierdzilem, ze zaplon jest mocno opozniony-paliwo w rurce unosilo sie gdy tlok byl w gornym polozeniu, a moze sie cofal juz. Po poluzowaniu pompy wtryskowej zbytnio nie dalo sie nia obracac-powinna sie swobodnie obracac w celu regulacji zaplonu?? Tylko niewiem czy uda sie tak mocno zaplon przyspieszyc. Teraz krecac rozrusznikiem wydobywa sie bialy/jasny dym lecz ciagnik nie chce odpalic. Niewiem czy cos przestawilem czy tez pompa sie tak mocno zapowietrzyla, gdy luzowalem przewody od paliwa.

#852 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 18 luty 2012 - 18:38

Problem z odpalaniem. To go musisz odpowietrzyć ręczną pompką paliwową a jak nie pomoże to przy pompie wtryskowej jest śruba to odpowietrzania ale pompka powinna załatwić sprawę może mało paliwa albo kranik zamknięty lub filtr paliwa zanieczyszczony ale musi się minimalnie odpowietrzyć albo, jak nie to we filtrze paliwa zamarznięte paliwo jest i pompa nie może pociągnąć

#853 Share mlody192

mlody192

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2012 - 19:11

Problem z odpalaniem. We wtorek odpalil, a bylo troche chlodniej. Pompka pompowalem, dodatkowo poluzowalem nakretki na wtryskach by sie odpowietrzyl, ale mimo to krecil, dymil na bialo ale nie odpalil. Poluzujac pompe wtryskowa powinna sie bez problemu dac ragulowac na "fasolkach" by zmienic zaplon ?? Jesli wtrysk na pierwszy cylinder nastepuje w GMP lub chwile po nim to da sie tak przyspieszyc zaplon ?? Czy tez moze byc przestawione na kolach zebatych ??

#854 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7587 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 luty 2012 - 19:29

Problem z odpalaniem. Więc tak. Dla ścisłości jeśli ta 4011 ma silnik i skrzynie z 60-ki to nie jest to już 4011.
Wracając do tematy przeczyść okienko papierem żeby się upewnić odnośnie znaku. Jeśli wtrysk następuje w GMP to znaczy na ostatniej kresce OSTATNIEJ.... zaczyna tłoczyć paliwo. To zdecydowanie za puźno. Jesli nie mieści się to w regulacji na pompie to prawdopodobnie jest źle złożona na sprzęgiełku. Do wyjęcia pompa. To że dumi przy kręceniu to dobry znak. Paliwo dostaje.
KPK Kumurun Team

#855 Share mlody192

mlody192

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2012 - 19:41

Problem z odpalaniem. Krecac kolem zamachowym pojawiaja sie trzy kreski kolo siebie, potem pojawia sie oznaczenie OT (gdzies wyczytalem, ze to GMP) i potem pojawia sie jeszcze jedna kreska. O ile kojarze to poczatek wtrysku byl miedzy OT a ta ostatnia kreska. Na bloku szukalem i oprocz kropki o srednicy okolo 1 mm nic innego nie widzialem. Wszystkie Ursusy 4011, 355 i 360 mialy kreske nabita? Z tym Ursusem za wiele nie mialem doczynienia, bo uzywalismy dotychczas Ursusa C-330. Wyczytalem w internecie, ze ktos mial takie same objawy przy odpalaniu zimnego silnika i okazalo sie to wina opoznionego zaplonu-mam nadzieje, ze to u mnie pomoze.

#856 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7587 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 luty 2012 - 19:53

Problem z odpalaniem. Więc ciebie interesują tylko te trzy kreski koło siebie. Najlepiej żeby początek tłoczenia był na pierwszej czyli patrząc w okienko na dolnej ale wystarczająco jest jeśli zmieścisz się między 1 a 3 to tolerancja. Sprawdzaj przy gazie danym na maksa i kręc silnikiem tylko w prawo tak jak pracuje. Jak będziesz zapalał to daj mu mniej gazu. Moja 4011 nie chciała w zimie zapalić jak kręciło się z gazem w podłodze. A jak złapała to silnik kulał. Gaz na około 1/3 i ładnie łapała. Spróbuj.
KPK Kumurun Team

#857 Share mlody192

mlody192

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2012 - 20:04

Problem z odpalaniem. Sprobuje w poniedzialek, ale predzej wyciagne pompe i sprobuje maksymalnie przyspieszyc zaplon na "fasolkach". A jesli ta regulacja na tych trzech srubach okaze sie za mala to co wtedy ?? Pozostaje tylko rozebraniem przedniej oslony i sprawdzenie cech na kolach zebatych ?? Czy jest mniej skomplikowane wyjscie w celu przyspieszenia zaplonu ?? Dziekuje za wszelka pomoc.

#858 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7587 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 19 luty 2012 - 07:20

Problem z odpalaniem. Nie. Za dużo roboty. Wystarczy wyjąc pompe i sprawdzić czy na sprzęgle jest dobrze złożona. jeślin tak to możesz odkręcić sprzęgło z pompy i spiłować jeden ząbek i nadgonisz tą strate. A chcąc to zrobić na glanc to trzeba by zobaczyć czy przypadkiem rozrząd nie jest źle złożony.
KPK Kumurun Team

#859 Share STANK

STANK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 441 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie

Napisany 19 luty 2012 - 12:19

Problem z odpalaniem. sprzęgiełka przy pompie 40-stki ,czy 60-tki inaczej niż prawidłowo trudno założyć ,chyba ze ktoś się bardzo stara ,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:30
  •  

#860 Share mlody192

mlody192

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 luty 2012 - 12:52

Problem z odpalaniem. Gdy wyciagne pompe, to wspomniane sprzegielko bedzie przy pompie ?? Gdy obracalem walem i porownywalem dzialanie zaworow na 4 cylindrze w GMP to raczej wydawalo mi sie, ze dobrze chodza. Ale zeby pewnie dokladnie sprawdzic rozrzad to trzeba dostac sie do przedniej pokrywy i sprawdzic znaki na kolach zebatych ?? Orientuje sie ktos jaki jest zakres regulacji zaplonu przy kreceniu pompa ?? O ile stopni maksymalnie mozna przyspieszyc lub opoznic zaplon ??

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360