Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#821 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:52

Problem z odpalaniem. często dzieje się tak że zawór przelewu pompy nie trzyma-dotyczy wszystkich pomp-właśnie mogą być takie objawy,rzadko kto na to wpada.
zaczynamy najpierw od pierdołów-często siadają a nikt nie podejrzewa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:14
  •  

#822 Share Piotrek1975

Piotrek1975

    ROLNIK.PL

  • Members
  • PipPipPip
  • 1328 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska/WZW
  • Zainteresowania:Bydło rasa Simentalska,boks, uprawa ziemi.

Napisany 24 styczeń 2012 - 10:32

Problem z odpalaniem. Wlaśnie jak kolega wyżej napisał od pierdołów trzeba zacząc sitka przewody. Mi zgasł przy załadunku obornika turem odkreciłem filtr dałem nowy odpowietrzałem aż akumlator siadł i nic. odkręcałem pompe i przyszedł sąsiad i mówi zeby dmuchnąć w przewód ten co idzie z baku do pmpki bo on tak miał przy mf 3060 . tak zrobiłem był jakis syf i po sprawie.

#823 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 24 styczeń 2012 - 11:56

Problem z odpalaniem. Rozebrałem pompkę zasilającą membrana jest czysta, odkręciłem rurkę która idzie od filtra paliwa i pompować zacząłem pompką bardzo znikomą ilość podawała. Właśnie wtedy pomyślałem że jest wąż przytkany odczepiłem wąż od pompki ale paliwo leciało jak powinno ze zbiornika, ale na pompce między końcówką a pompą jest symering- uszczelka i była troszkę "rozdupiona" i był bardzo mały prześwit kupiłem nową uszczelkę założę i będę próbował go odpowietrzać i zobaczę co dalej. Mam nadzieje że to ... :unsure: :unsure:
Jak zrobię to zdam relację co i jak wszystkim dziękuję za to że udzielili się w temacie :)
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#824 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 24 styczeń 2012 - 16:54

Problem z odpalaniem. A kto Ci takich głupot nagadał ,że 3p nie można na zaciąg odpalać ? :)

U nas w 3p było coś podobnego , ciągnikowi brakowało mocy a później gasł , o ile dobrze pamiętam (miałem wtedy góra 6 lat) to powodem był zapchany przewód od nadmiaru paliwa idący do zbiornika (?)

Ile Twój 3p ma obecnie mth ?

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#825 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 24 styczeń 2012 - 19:33

Problem z odpalaniem. zrobiłem dzis tak jak mówiłem pompka podaje równo paliwo i dużą ilość tyle ile powinna odpowietrzyłem go i zapalił zostawiłem go na jakies 1,5godz na chodzie raz na wysokich obrotach średnich i jałowych nie zgasł i po zgaszeniu jego i po próbie ponownego uruchomienia ciągnik elegancko palił. Uważam za problem rozwiązany:) dziękuje wszystkim za rady ;)

@pawlus224 nie wolno zaciągać go ponieważ pompa rotacyjna smarowana jest paliwem nie olejem podczas "zaciągu" pompa kręci na sucho co do MTG to nie mam pojęcia juz 5 razy zmieniałem napęd od licznika motogodzin i po 5-10 MTG przestaje kręcić się znów i odpuściłem sobie bo szkoda mi kasy na coś co nie działa;/
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#826 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 24 styczeń 2012 - 19:40

Problem z odpalaniem. A co za różnica przy rozruchu dla pompy czy wał silnika napędzany jest z rozrusznika czy od kół?? Żadna.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#827 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 24 styczeń 2012 - 20:18

Problem z odpalaniem. -parę obrotów pompie nie zaszkodzi(chodzi o zaciąg)byle by jakieś paliwo w niej było,a jak będzie w niej sucho to i nawet zaciąganie nie pomoże,choćby zaciągał cały dzień i tak się nie odpowietrzy.
co innego z pompami boscha-niektóre modele same ciągną paliwo-nie mają pomp podających,ale to raczej w samochodach.

#828 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 24 styczeń 2012 - 20:43

Problem z odpalaniem. W sprzedaży są elektryczne pompki zasilajace do ciągników, tylko ponad 300zł to trochę dużo
http://allegro.pl/po...2041077752.html
Wygoda kosztuje :)

Edytowany przez zorzyk2, 24 styczeń 2012 - 20:47.


#829 Share Art

Art

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 25 styczeń 2012 - 21:08

Problem z odpalaniem. Witam. Mam problem z odpaleniem 3p w chłodne dni(już jak jest -1) tzn. puszcza biały dym a nie chce zapalić, jak jest cieplej jest dobrze. Pompa była robiona, pracuje na niej jakieś 10mth, ale tak samo było przed jej naprawą, wtryski też są dobre. Może ktoś poradzi co może być.

#830 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 25 styczeń 2012 - 22:06

Problem z odpalaniem. najpierw spróbuj przyśpieszyć wtrysk-górą pompy do silnika.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:14
  •  

#831 Share Art

Art

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 26 styczeń 2012 - 21:30

Problem z odpalaniem. próbowaliśmy ale nie ma żadnej reakcji

#832 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 26 styczeń 2012 - 22:06

Problem z odpalaniem. Pewnie kompresji nie ma, zmierz ciśnienie sprężania, następnie wlej do każdego cylindra z 5cm3 oleju i zmierz od nowa, jeżeli jest z olejem sporo wyższe to gary do wymiany
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#833 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 26 styczeń 2012 - 22:50

Problem z odpalaniem. @bobytempelton-nawet z wielkimi chęciami,diagnostyki na odległość nie zrobisz,nie da się.wiesz tylko że jasny dym-i kompresja i wtrysk za późny,albo jedno i drugie,a czy pompa jest na znakach-tam trzeba było jakiś dekel odkręcić(już nie pamiętam).

#834 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 26 styczeń 2012 - 23:09

Problem z odpalaniem. Biały dym jest też oznaką zapowietrzonego układu wtryskowego co się wiąże ze zbyt marnym rozpyleniem paliwa, niedostateczną temperaturą samozapłonu związaną z zbyt niskim ciśnieniem sprężania, czyli nieszczelne zawory, a najprędzej wyłechtane tuleje.
na odległość to pewne że nie pomogę, mogę naprowadzić, choć niektórym nawet zdjęcia nie pomogą...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#835 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 27 styczeń 2012 - 11:29

Problem z odpalaniem. wiesmag ma racje według mnie to jest opóżniony zapłon
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#836 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 styczeń 2012 - 12:17

Problem z odpalaniem. 2Patryk3802-bobytempelton też ma rację,tylko że on zakłada najgorsze,co nie znaczy że źle zakłada.
on coś z pompą wyrabiał,może być że ją źle wstawił-ale nie musi-takie gdybanie.

#837 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 27 styczeń 2012 - 19:28

Problem z odpalaniem. tak wiem że zakłada najgorsze ale według mnie samo za siebie mówi skoro robił przy pompie i ma problem teraz to żle zrobił hehe:) wystarczy wystarczy według mnie ściagnąć dekielek na obudowie rozrządu i zajrzeć czy dobrze ustawiona jest a nawet przesunąć pompę górą w strone silnika
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#838 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 27 styczeń 2012 - 23:06

Problem z odpalaniem. Z tego co dobrze pamiętam to kąt wtrysku w 3p ustawia się poprzez ustawienie na znaki pompy względem obudowy rozrządu. Wiec to widać na pierwszy rzut oka także żadnego dekielka sciągać nie musi. Po drugie jak ten silnik odpalał kiedyś, bo wiem, że jak u mnie w MF 255 zawsze ale to zawsze było go ciężko odpalić przy niskich temperaturach, zawsze musiała być sprawna świeca płomieniowa. Także proponuję zamontować takie cudo do 3p od MF 255. Istnieje również legenda, że w tych silnikach na takie długie kręcenie z białym dymem przy niezuzytych tulejach i tłokach pomaga wymiana wałka rozrządu, ale ja w to osobiście nie wierzę, aczkolwiek sam chyba spróbuję to sprawdzić wymieniając wałek w MF.

#839 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 28 styczeń 2012 - 08:45

Problem z odpalaniem. te silniki muszą przy rozruchu mieć" strzała",szybko obrócić-jak kręci nawet długo a wolno to można sobie tylko pogwizdać,także aku i rozrusznik na cacy.
świeca płomieniowa,nawet żarowa nikomu nie zaszkodzi.
a gdzie pompa miała znaki nie pamiętam(coś tam było)-20 lat przy takiej nie grzebałem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 15:14
  •  

#840 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 luty 2012 - 10:25

Problem z odpalaniem. Witam. Mam problem z ursusem c 360 3P. Chciałem go dzisiaj zapalić a on nic żadnego odgłosu nie dał. Akumulator jest dobry. Chciałem go na "krotko" odpalić ale tylko w rozruszniku się ruszy a bendiks nie zaskakuje. Czy bendiks mógł zamarznąć ?

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360