Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#801 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 09 grudzień 2011 - 20:59

Problem z odpalaniem. ale autor tematu pisze że jak jest ciepły to chodzi równo, bez żadnych strzałów w tłumik itp. pompa i koniec

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 20:25
  •  

#802 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 09 grudzień 2011 - 22:58

Problem z odpalaniem. @jasho napisz najważniejszą rzecz- czy lekko odpala na rozgrzanym silniku to rozwieje wszystkie watpliwości , jak odpala to pompa tzn. dawka rozruchowa(dźwignia i sprężyna do poprawki) , jak nie to rozrząd
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#803 Share jasho

jasho

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2011 - 23:12

Problem z odpalaniem. A więc Tak rozrząd według schematu ustawiłem nowe koła porównywałem ze starymi. Jak się rozgrzeje to nie kopci Pali na Rys a siły mu w ogóle nie brakuje jest zrywny natomiast jak postoi z 3 godziny to znowu ciężko go zapalić i kopci strasznie na biało czarno . Co do Pompy to nie wymieniał sekcji bo powiedział że są idealne wyregulował tylko dawkę i powymieniał uszczelniacze nie wiem czy coś jeszcze robił ale właśnie objawy są takie jak napisał bobytempelton że odpali i po 2 sekundach zgaśnie jak jest zimny

#804 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 10 grudzień 2011 - 12:09

Problem z odpalaniem. no to teraz jasne że rozrząd ok-może po prostu cięgło za mało się cofa spróbuj odłączyć i cofnąć do końca, powinieneś usłyszeć lekkie pyknięcie w pompie .

#805 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 10 grudzień 2011 - 12:33

Problem z odpalaniem. A może po prostu pompka zasilająca nie trzyma ciśnienia.
Spróbuj po dłuższym postoju pod pompować bez odpowietrzania aż odezwie się zawór zwrotny.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#806 Share jasho

jasho

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2011 - 13:11

Problem z odpalaniem. Koledzy a wiec tak wszystko jasne zmienillem pompe na inna i pali na rys. Teraz pytanie dlaczego na mojej pompie nie dziala pompka nowa pompiarz na menzurkach ustawil dawke stwierdzil ze sekcje sa dobre zaworki zalal nafta i powiedzial ze trzymaja, i dlaczego jak pochodzi chwile to pozniej jest dobrze.

#807 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 10 grudzień 2011 - 13:15

Problem z odpalaniem. bo taki pompiarz kolego takich pseudo mechaników jest od groma zmień pompiarza i tyle. nie ma gość pojęcia do tego myśli że jak sprawdzi sekcje to już wszystko. pozdrawiam

#808 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 10 grudzień 2011 - 15:23

Problem z odpalaniem. Całą pompe wymieniłeś razem z regulatorem tzn na wymianę, bo z tymi pompami to jest tak że większość pompiarzy tzn 80% wyrównuje i reguluje dawki dawki, zmieni jakiś zaworek i czasem jakąś sprężyne zmieni, zmiana sekcji to ostateczność w ich mniemaniu, bo wg. nich w regulatorze nie ma się co zepsuć, 2 godz roboty i 300 zl do kieszeni,
natomiast gdy ja pare lat temu bawiłem się z pompami w renomowanym zakładzie to każdy się dziwił że regeneracja pompy (nie mylić z regulacją)tj. do c360 kosztuje niekiedy do 700zł, czemu bo wymienialiśmy wszystkie spężyny, podtarte dźwignie,musowo pompkę,niekiedy listwe i wałek nawet, sekcje z górnej półki za 50-80zł , zaworki itd, i jak ktoś przyjechal z reklamacją to wsiadało się w samochód i montowało ją się samemu, i zawsze chodzila :)
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#809 Share Filipkowski15

Filipkowski15

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pisz
  • Zainteresowania:Rolnictwo, sport , motoryzacja:)

Napisany 01 styczeń 2012 - 17:23

Problem z odpalaniem. Witam. Mam taki problem otóż jakiś czas temu w mojej c 360 robiłem wtryski bo kopciła na niebiesko, kupiłem nowe końcówki mechanik ustawił je na 160 atm i przywiołem zakręciłem i tu zaczeły sie problemy ciągnik gorzej odpala niz wczesniej i twardo pracuje, fakt dymu nie ma ale cięzko pali w temperaturach około zera nie wiem jak będzie w lato. I tu moje pytanie w czym tkwi ta przyczyna czy wtryski ustawione są na za duze ciśnienie czy cos innego ??? Dodam jeszcze że pompa była 2 lata temu u pompiarza i posprawdzał ją mówił że jest dobra że nie potrzebana jest regeneracja. Jak teraz go zimnego zapalam to kręce tak 10 sekund i dopiero zapala, a przy kręceniu leci biały dymek. Jak juz sie rozgrzeje pali na dotyk. Prosze o pomoc koledzy.

#810 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2012 - 18:14

Problem z odpalaniem. Ciśnienie o ile na tyle nastawił jest właściwe.
Najprawdopodobniej pompa wtryskowa do sprawdzenia.
Weź pompę i wtryski i zawieś do pompiarza.
A przy okazji pożycz gdzieś przyrząd do pomiaru ciśnienia w cylindrach.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 20:25
  •  

#811 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:06

Problem z odpalaniem. Witam, mam problem z Ursusem 3p Byłem dziś w lesie i ciągnik porobił jakieś 2 godziny i zgasł tak jak by paliwa brakło, a było 50l zacząłem odpowietrzać, wyjąłem filtr paliwa myśląc ze pewnie zasyfiony i to wynikło że ciągnik zgasł(zmieniany miesiąc temu filtr), filtr był brudny trochę. Załozyłem nowy odpowietrzyłem wszystko (pompa filtr przewody) i zostały wtryski kręciłem kręciłem aż rozładowałem akumulatory. Kolega przyjechał lekko szarpnął ciągnik zaskoczył, wiem ze nie wolno 3p ciągać ze względu na pompę rotacyjna. I pojechałem dalej robić , pochodził 2 godziny i to samo i już na zaciąg nie zaskoczył, próbowałem znów na zaciąg jakieś 20-30 m tak na oko i dałem se spokój bo szkoda pompy i wału mi ale pytanie mam co może być? dodam ze końcówki nowe i pompa była na "regeneracji" w PKS ale powiedzieli ze pompa jest ok, pompka zasilająca też nowa. Paliwo leje przez lejek który ma bardzo gęste sitko. Jeżeli jest taki temat proszę moderatora o przeniesienie korzystałem z opcji "Wyszukaj" Z góry Wszystkim dziękuje
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#812 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:29

Problem z odpalaniem. W pompce zasilającej nad membraną wyczyść sitko

#813 Share JANCZAK1176

JANCZAK1176

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:34

Problem z odpalaniem. Ja stawiam na uszczelkę pod głowicom pompa siada powoli a to stało się nagle oznaki zgasł , zapalił i koniec ani dymu i nic .

#814 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:46

Problem z odpalaniem. Zapomniałem dodać że ciągnik dymi na siwo - biało nie wiem jak określić ten kolor. dymi na jałowych obrotach. Jeden znajomy remontuje 40tki 60tki i powiedział mi że prawdopodobnie sekcja w pompie padła. To powiedzcie mi od czego mam zacząć? co robić by dostrzec co mu jest? chodzi mi by go nie rozkręcać daremnie...

Edytowany przez Patryk3802, 23 styczeń 2012 - 21:48.

Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#815 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:51

Problem z odpalaniem. Radzę Ci zajrzyj do tej pompki :rolleyes: miałem identyczne objawy i pomogło. Albo pompka siada,mówisz że jest nowa to nic nie znaczy ,sam zmieniam nieraz po roku na nową. Zdejmij kopułkę z pompki pięć sekund roboty i dostrzeżesz te sitko

Edytowany przez pawel885, 23 styczeń 2012 - 21:53.


#816 Share Patryk3802

Patryk3802

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, powiat wołowski

Napisany 23 styczeń 2012 - 21:59

Problem z odpalaniem. Jutro z samego rana zajrzę do pompki tak jak mówisz i zobaczę jak nie będzie to to nie wiem co robić dalej ;/
Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

#817 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:00

Problem z odpalaniem. Sekcja w pompie? w tej pompie nie ma sekcji, ale dzwoniło mu dobrze tylko nie wiedział co, w pompach rozdzielaczowych gdy jest już zużyta głowica rozdzielacza i po rozgrzaniu jej gdy materiał jest pod wpływem rozszeżalności cieplnej czyli lekuchno się powiększa to silnik może poprostu zgasnąć, czy nierówno pracować, na zdiagnozowanie głowiczki jest prosta metoda, trzeba gdy silnik zgaśnie polać zimną wodą głowicę rozdzielacza, schłodzić ją, jak pomoże to wiadomo już co, kolega wyżej też dobrze pisze, w membranie niekiedy są mikro dziurki.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#818 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2721 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:07

Problem z odpalaniem. Pompka ma sitko można powiedzieć że to takie filtrowanie wstępne, bo właściwy filtr paliwa jest za pompką (przynajmniej u mnie). Jak te sitko się zabije syfem to nowy filtr ani nowa pompa paliwa nie pomoże więc radzę zacząć od rzeczy które nic nie kosztują

#819 Share przemexxx

przemexxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto
  • Zainteresowania:mój kanał na yt ;) http://www.youtube.com/user/Przemextyn?feature=mhee

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:22

Problem z odpalaniem. miałem kiedyś to samo, na końcówkach metalowych przewodów idących do pompki są uszczelki gumowe, one są bardzo delikatne często "krakcieją" lub się podwijają, i w tedy włażą w wężyk i odcinają paliwo. Tez miałem 3p i tak się często działo. Wymień je prawdopodobnie to będzie to.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 20:25
  •  

#820 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:44

Problem z odpalaniem. Ten sposób z schłodzeniem głowiczki pompy rozdzielaczowej od razu pozwala postawić właściwą diagnozę. Czasami silnik zachowuje się jakby zapowietrzał, pompa się zagrzewa i gaśnie, zimna woda i jedziemy dalej. W zasilającej wystarczy paproch by podparł jeden z zaworków i silnik nie dostaje paliwa.

Edytowany przez zorzyk2, 23 styczeń 2012 - 22:45.


Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360