Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#741 Share Rycho80

Rycho80

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Iława

Napisany 12 październik 2011 - 19:29

Problem z odpalaniem. Pompa paliwowa daje paliwo, sprawdź czy nie zostawiłeś gdzieś szmaty w kolektorze dolotowym. Rozmawiałem dziś z mechanikiem to opowiadał o przypadku że po remoncie silnik chodził tylko na wolnych obrotach i zero mocy. Trzech mechaników do niego podchodziło cuda nie widy wyprawiali,a to się okazało że szmata została w kolektorze ssącym.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 10:49
  •  

#742 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 październik 2011 - 19:39

Problem z odpalaniem. Cześć kolego MAT :rolleyes: Tu masz zdjęcie jak to powinno prawidłowo wygladać.

http://obrazki.elekt..._1267342912.jpg

Pompa jest połaczona z rozrządem przez sprzęgło kłowe z wicietym jednym zębem a to sprzęgło jest znów założone na wałek pompy na klinie. Sprawdz poczatek wtrysku paliwa i bedziesz wiedział czy pompa podaje w odpowiednim momecie. Jesli tak to pozostają fazy zaworów. Widziałem magika który dokręcił pompe mimo że zęby na sprzęgle były zle ustawione. Tu masz racje kolego wiesmag.

Edytowany przez seweryn20, 12 październik 2011 - 19:41.

KPK Kumurun Team

#743 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 październik 2011 - 19:44

Problem z odpalaniem.

cześć MAT.
na sprzęgle pompy idzie przestawić-spotkałem już się z tym-sprawdź początek wtrysku.na kręceniu rozrusznikiem w ogóle ciut dymu idzie z tłumika-jakiego koloru.i jak kręci rozrusznikiem-ciężko czy lekko-jak za wczesny wtrysk to kręci ciężko,jak późny kręci lżej-sprawdź początek wtrysku.jeśli kół rozrządu jesteś pewien

No witam, witam kolegę :) wszystko tak jak piszesz, tylko coś mi tu nie pasuje tam jest tolerancja ale nie aż taka ażeby w ogóle nie chciał chodzić.
O miedzy czasie i kolega Seweryn przybył, również witam :D

Edytowany przez MAT912, 12 październik 2011 - 19:47.


#744 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 październik 2011 - 19:50

Problem z odpalaniem. Jak przestawi ząb to chodził będzie ale więcej to już może być problem szczególnie przy za wczesnym właśnie z paleniem. Ogólnie uważam że do sprawdzenia jest wszystko. Z grubsza zawory też by sprawdził. Czy mijanka jest wtedy gdy tłok buja się pod głowicą. Ale przestawienia o ząb na zaworach to nie wyczai.
KPK Kumurun Team

#745 Share dudas

dudas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2011 - 19:52

Problem z odpalaniem. A no nie zostawiłem żadnej szmaty w kolektorze ;) co do kręcenia to ciężko mu troche, wtryski sam sprawdziłem podczepiłem wtrysk pod pompe i przekręciłem silnikiem i wtrysk robił mgiełkę. skoro pompa jest przestawiona to jak ja wrócić do poprzedniego stanu?

#746 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 październik 2011 - 19:54

Problem z odpalaniem. no hej seweryn-wszędzie jak to mówisz są tacy magicy-ja celowo i po sprawdzeniu początku wtrysku szlifowałem ząbek na kółku pompy,bo tak czasami trzeba zrobić-ale spotkałem że ktoś wybił na połowie obwodu tego kółka zęby-dosłownie na połowie obwodu-i tak nie zapalił-ten był zdolny.

#747 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 październik 2011 - 19:57

Problem z odpalaniem. Wiesmag dokladnie o takiego modela mi chodziło.

Nie miałem na mysli sprawdzenia wtryskiwaczy tylko kąta początku wtrysku paliwa. Początek tłoczenia paliwa na pierwszej sekcji ma sie pokrywać ze znakami na kole zamachowym i okienku.


KPK Kumurun Team

#748 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 październik 2011 - 19:59

Problem z odpalaniem. A to masz rację jak najbardziej, tak robią że na siłę skręcają że z tego szerokiego ząbka robią się dwa :lol: i tu może być coś takiego że przestawiony jest o dwa trzy ząbki. O małej tolerancji na kołnierzu to miałem na myśli poprawne złożenie.

#749 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 12 październik 2011 - 20:07

Problem z odpalaniem. wyciągnij pompę paliwową i tam jest takie sprzęgieł-ko gdzie jeden ząbek jest inny i celujesz w to pompom w pompie też jest własnie inny ząbek to nie powinno inaczej wskoczyć, chodź wybitny znawca mechaniki mógł wsadzić to na "hama" i dokręcić wtedy pękł seger i się dokręciło a zapłon źle więc wyjmij pompę i zamontuj od nowa. dla ułatwienia odpalania dokręć rurki od wtrysków dopiero jak podczas startowania pokaże się w nich ropa. a nie samo startem nowy silnik traktuj!!! pozdrawiam

#750 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 październik 2011 - 20:16

Problem z odpalaniem. któryś z was chłopaki gdzieś w jakimś temacie(całkiem niedawno)po kolei napisał jak się sprawdza początek tłoczenia,sam kiedyś też komuś tłumaczyłem-lecz nie mogę znaleźć-jakiś odnośnik by mu się przydał,bo tak to dużo pisania.
pompa do wyjęcia,sprzęgło pompy do sprawdzenia-na początek.
jakby przestawił o ząb wałek rozrządu to może ciężko palić,ale zapali-chyba że na wale przestawił.a może ktoś punktakiem kiedyś szalał-różne są historie,znając naszych kombinatorów,wyobraźnia nie starcza jakie cuda można spotkać-naspawany w garażu wał widziałem,żyletkę pod panewką-bo żal kilka złotych żeby zrobić porządnie i cieszyć się latami.
co to samostart-coś słyszałem,ale jeszcze w ręku tego nie miałem-stara 28 to gazetkę mu do czytania dawałem-ten to taki model był,317 też czasami w mrozach,H9 21 miał webasto.

Edytowany przez wiesmag, 12 październik 2011 - 20:24.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 10:49
  •  

#751 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 12 październik 2011 - 20:21

Problem z odpalaniem. Miałem właśnie pisać o tym ząbku, bo kiedyś przywieźli pompe do zwrotu bo ogień komimem walił, nawet jej nie dotykaliśmy bo dzień wcześniej "tymi rencami" :lol: była składana i wiedzieliśmy że jest pewna, pojechałem na miejsce zamontowałem i od pierwszego gada, czyli mechanik który zakładał pompe musiał być starym kawalerem bo po palcu wkładał chyba :lol: , a co do rozrządu to zostawiajcie stare koła zebate i porównujcie nowe do starych i ustawiajcie wg. starych kółek
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#752 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 październik 2011 - 20:26

Problem z odpalaniem. Początek wtrysku ustawia się następująco http://instrukcja.pl...e_355268394.jpg

#753 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 październik 2011 - 20:40

Problem z odpalaniem. kiedyś to instrukcje pisali-nie to co teraz.
ja dodam że niech najpierw obserwuje koło zamachowe-bo może znaków w okienku nie zastać.

#754 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 październik 2011 - 20:48

Problem z odpalaniem. Instrukcję jak Instrukcję ale katalogi, kiedyś było na obrazku dokładnie pokazane gdzie co przychodzi i dokładnie opisane od czego jest np. ta tulejka a teraz nie dość że nie namalują to napiszą tulejka i szukaj wiatru w polu :lol: do puki nie rozbierzesz.

#755 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 14 październik 2011 - 14:52

Problem z odpalaniem. W tej instrukcji ustawiania zapłonu zapomnieli dodać że gaz ręczny ma być zaciągnięty do końca i pompa dobrze odpowietrzona.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#756 Share Gospodarz100

Gospodarz100

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 październik 2011 - 21:51

Problem z odpalaniem. Sprubui zrowic w ten sposub poluzuj nakretki mocujace pompe wez pompe w obie rece i obkrecaj nia a ktos w tym momecje niech kreci rozrusznikiem w ten sposub ustawiasz zapłon.

#757 Share zimnyLECH

zimnyLECH

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2011 - 05:56

Problem z odpalaniem. O Jezu,kolejny pseudo mechanik i w dodatku analfabeta.

#758 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2011 - 12:52

Problem z odpalaniem.

Sprubui zrowic w ten sposub poluzuj nakretki mocujace pompe wez pompe w obie rece i obkrecaj nia a ktos w tym momecje niech kreci rozrusznikiem w ten sposub ustawiasz zapłon.


To i zawory pewnie też ustawiasz na pracującym silniku? :P :lol:

#759 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 15 październik 2011 - 13:08

Problem z odpalaniem. mistrz ustawiania zapłonu-dobre.

a te znaki na zamachowym to dla takich idiotów jak my pewnie nacięli,bo prawdziwi fachowcy pompą kręcą :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 10:49
  •  

#760 Share MateuszC330

MateuszC330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 19 październik 2011 - 19:27

Problem z odpalaniem. Witam!
Mam taki problem z c360 3p. Ciągnik posiadam od roku. Gdy go kupiłem miał problemy z odpalaniem zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku. Wymieniłem głowiczke i membrane pompki paliwowej bo zaworki nie trzymały potem wtryski aż w końcu okazało sie że to popma wstryskowa więc dałem do regeneracji. Po zamontowaniu pompy wtryskowej ustawiłem jescze luzy zaworowe i ciągnik ładnie pali. Przychodziła wiosna i ciepło więc perkins palił od strzała nawet po nocy w lecie co mnie zadowalało. Ale teraz było kilka chłodnych nocy gdzie temp spadała do 0 albo -5 . i tu sie rodzi problem. A mianowicie żeby po nocy zapalił trzeba kręcic rozrusznikiem tak z 10 sekund przynajmnniej. Dodam że rozrusznik mam załozony przez poprzedniego właściciela ten planetarny. Niby ładnie kręci. Dym podczas próby odpalenia leci taki jakby biały. Podczas wymiany pompy ustaiwłem ją żeby znak na korpusie rozrządu zgrywał sie z tym na pompie. Tak myśle że wina moze leżyc po kąccie wtrysku. Może by tak delikatnie przyspieszyć bo pompiarz mi mówił żeby sie nie sugerować tym znakiem tak bardzo. Tylko moje pytanie czy stojąc na przeciw ciągnika od przodu żeby przyspieszyc to przesunąć pompe przeciwnie do wskazówek zegara czy zgodnie.? Dodam że ja tylko odpali to juz potem odpala od strzała. Ale jak postoi dłuższy czas czyli powiedzmy z 10 godzin to od nowa trzeba kręcic z 10 sekund. Troche mnie to dziwi bo temp około 0 to przecież nie powinien aż tak cięzko palić.

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360