Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#621 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:45

Problem z odpalaniem.

To coś między żarówką a aku to co to ? :) Na foto to zastępuje stacyjkę ?

Yes ;)
Zdjęcie zapożyczone z www.elektroda.pl

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 04:02
  •  

#622 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 12 grudzień 2010 - 08:23

Problem z odpalaniem. Panowie zawracam gitarę ale dało by radę przełożyć to na instalację w 60?Ten rysunek bardzo pomógł i wiele wyjaśnij ale ale jak by dało radę to było by super. Te dwa kable od prądnicy to gdzie mają iść do alternatora?
Może głupie pytania ale nie chce nic rozwalićDodany obrazek

Za alternator dałem 50zł z regulatorem Dodany obrazek
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#623 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 12 grudzień 2010 - 20:48

Problem z odpalaniem. Da radę.
Kabel z 16 prądnicy (szczotki) łączysz do 15 alternatora (kostka między szczotkami a srubą 30).
Kabel z 18 prądnicy (wzbudzenie) łączysz do 67 alternatora (szczotki).
Kable z 16 regulatora prądnicy (oba) łączysz do 15 regulatora alternatora.
Kabel z 18 regulatora prądnicy łączysz do 67 regulatora alternatora.
Kabel z 19 regulatora prądnicy zostawiasz luzem po uprzednim zaizolowaniu.
Śrubę 30 alternatora łączysz z + akumulatorów na rozruszniku.
Regulator musisz dobrze połączyć z masą.

#624 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 13 grudzień 2010 - 12:33

Problem z odpalaniem. Wielkie dzięki o to mi chodziło..Dodany obrazek

Podłączyłem już wszystko tylko mam jeszcze jedno pytanie...mianowicie;

Czy ten kabel 19 regulatora prądnicy(który należy odłączyć) w moim przypadku jest on dość gruby, prawdopodobnie jest to pozostałość po starym alternatorze mogę wykorzystać do podłączenia śruby 30 tej na alternatorze.Na schemacie ten właśnie kabel idzie od regulatora do rozrusznika.Górna śruba to plus akumulatorów na rozruszniku? bo czym więcej nad tym siedzę tym mam coraz wiecej wątpliwości taki już jestem Dodany obrazekDodany obrazek

Edit;

Już wszystko zrobione.Teraz światła święcą jak należyDodany obrazekMam nadzieje że z ładowaniem też nie będzie problemuDodany obrazek

Chciałem podziękować Wszystkim Użytkownikom za pomoc przy wyborze i podłączeniuDodany obrazek Nie podaję nicków bo nie chcę nikogo pominąć.Jeszcze raz wielkie dzięki...Na kolegów z Af zawsze można liczyć....Dodany obrazekDodany obrazek

Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#625 Share kamilfadro

kamilfadro

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 19 grudzień 2010 - 19:10

Problem z odpalaniem. Ja mam zalany płynem i odpala bez problemu przy -15

#626 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 22 grudzień 2010 - 20:41

Problem z odpalaniem. rzadko kto wie że pompy przy rozruchu dają tak zwaną dawkę rozruchową.cofnięcie cięgna do 0 aż pyknie w pompie(słychać powinno)ją załącza,po 90 którymś pompy został zmodernizowane na automatyczne.kupiłem takową i w zimę na płynie przy -15 palił na dotyk,2 obroty i chodził.przed;kręcenie,ciepła woda,normalnie wariactwo a z silnikiem nic nie robiłem.

#627 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2010 - 21:54

Problem z odpalaniem. Witam. Pomóżcie mam problem z odpaleniem Ursusa c-360. Silnik ma problemy żeby zapalić nawet po jednodniowym postoju (temp.-5). Rozrusznik kręci dość szybko z tłumika wydostaje się biały dym a silnik nie chce zapalić dodam że akumulator jest naładowany, pompa była regenerowana rok temu w profesjonalnym zakładzie, paliwo jest zalane zimowe dobrej jakości. A gdy się uda go uruchomić nie chce się wkręcić na obroty dopiero po jakiś 5-10 sekundach pracy wychodzi na 800obr. nie wiem co się dziej pomóżcie dzięki za wszystkie odp.

#628 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 22 grudzień 2010 - 22:36

Problem z odpalaniem. objawy pasują na dawkę rozruchową,to nic że pompa po regeneracji,może cięgno za mało się cofa,zdejmij i cofnij ręką musi tak delikatnie stuknąć w pompie(zaskoczyć).silnik ok., kąt zapłonu ok.,rozrząd ok.,paliwo malina,musi palić.u mnie to silnik był do remontu ale dawka rozruchowa dobra,to w mrozach palił(dymił,słaby,olej brał,ale palił)

#629 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2010 - 12:23

Problem z odpalaniem. cięgło się cofa za każdym razem.

#630 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 grudzień 2010 - 13:15

Problem z odpalaniem. może tylko do śruby dochodzi,tak też bywało,co ci zależy ośką sprawdzić,to słychać,stary typ pompy tak miał,na nowym typie pompy dojechany silnik zapalał,bo za każdym razem dawka się włączała.jak ci pompę robili,to sekcje,zaworki i wszystko,mało jaki sprawdza dawkę rozruchową,a to ma cholerny wpływ na rozruch.w rotacyjnych pompach jest trochę inaczej,jest zmiana wyprzedzenia kąta wtrysku dodatkowo.kombinuj może akurat,ja takich rzeczy dużo poprawiałem gościom,tyle że potem dużo luzu na ręcznym gazie mieli,kilkoma przez to zupełnie ciągnik odmieniło.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 04:02
  •  

#631 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2010 - 13:37

Problem z odpalaniem. sprawdzałem i wszystko jest ok cięgło dochodzi (słychać takie stuknięcie jakby się coś w pompie zamykało) jeden mechanik przestawiał mi dawkę paliwa bo mi strasznie dużo paliła może to powoduje że nie chce zapalić ?

#632 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 grudzień 2010 - 14:11

Problem z odpalaniem. dawkę wtryskową to ci na tej śrubie na zewnątrz ustawił,to nie to,jak słychać to jesteś bliżej,ale czy blisko?jest to powiązane z regulatorem,tam się na listwie przestawia,otwiera,a potem zwalnia jak trochę obrotów załapuje.trudno coś tak z pisania doradzić,może nawet warto by było z pompą do pompiarza,z powrotem i znowu mu że nie pali,u nas jest taki że nawet sam wstawi,sprawdzi kąt i jak wtedy nie pali to na stół,wtedy to każdy już zapala bez problemów.jak resztę masz ok.pompa jak nic,przecież cudów nie ma,są w 360 niedokładności w kołach rozrządu i czasami trzeba przestawić na kołach i sprzęgiełku bo na pompie regulacji braknie,często pompę do silnika przestawiałem a wtrysk za puzny.popatrz czy pompę do silnika można przysunąć,sprawdz kąt.co tam stwierdzisz napisz pomyślimy.

#633 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2010 - 20:22

Problem z odpalaniem. sprawdzałem i pompy nie da się do silnika przysunąć. Byłem dziś u mechanika i powiedział mi że to mogą być głowice. A jeszcze jedno jak się uda odpalić to przez jakieś 10 minut dymi na niebiesko i nierówno chodzi po tym czasie zaczyna chodzić równo i przestaje dymić. Ja przypuszczam że to jednak będą te głowice i że któryś wtryskiwacz leje napisz co o tym sądzisz.

#634 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 grudzień 2010 - 21:24

Problem z odpalaniem. to że wtrysk leje to nierówno łapie i dymi chyba na niebiesko a olej czarno,wtryski sprawdzić co za problem?samemu sprawdzisz(pompa tłoczkowa i idzie).ciśnienia nie ustawisz ale sprawdzisz rozpylenie,wykręć,przykręć do rurki ale do góry końcówką i zakręć,odpowietrzy się i widać jak rozpyla(dwa trzy obroty)i już wiesz,jak jakiś będzie lał to na warsztat daj wszystkie(końcówki powinno wymieniać się kompletami,jak kasy mało to te co leją ale ciśnienie to na wszystkich sprawdzą).głowice można wyjąć i na łeb(żeby prosto i o zawory nie opierały)nafta ale prawdziwa,a nie olej świetlny,jest sucha i jakby zawór jakiś nie trzymał przeleci w kila sekund,no do minuty i już widać,kilka kropel bo po głowicy rozlejesz,kapniesz się jak to zrobić.żeby tylko w rowek zawór-gniazdo.jak nafty nie dostaniesz to czysta benzyna nie mieszanka też ewentualnie może być,tylko w rowek i zobacz czy nie ubywa.zawór który trzyma to nie ubędzie nawet przez kilka godzin.luz zaworu na prowadnicy to tylko minimalne ilości oleju wtedy spala na kompresję nie ma wpływu,chyba że pierścienie zapieczone lub popękane.głowice to można w kolektory nalać i zawór z drugiej strony mokry się zrobi,wtedy w poprzek głowicę stawiasz,raz na jednej i drugiej stronie.rozumiesz coś z tego czy zakręcony jesteś?

#635 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2010 - 21:28

Problem z odpalaniem. Niebieski dym to spalanie oleju. Problem z zapaleniem kiepska kompresja. Dymienie na niebiesko do puki się silnik nie zagrzeje i uszczelni (pierścienie).
Winne mogą być także głowice, kompresja ucieka przez nieszczelne zawory, a olej przez zużyte prowadnice zaworów dostaje się do komory spalania.
A jak z mocą silnika i dymieniem przez korek wlewu oleju(odmę).
Zdejmij przykrywkę z klawiatury i zobacz co się dzieje przy odpaleniu, przez krotki czas. Żeby dużo oleju się nie rozchlapało.

Edit:
To ja coś dodam odnośnie sprawdzania zaworów, to można płynem hamulcowym, dobrze penetruje i nie paruje więc nie ubędzie go przy próbie.

#636 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 23 grudzień 2010 - 22:39

Problem z odpalaniem. teraz zima i mu tam tak szybko nie będzie parować (w pokoju chyba tego robić nie będzie),powinna być nafta,z płynem nie słyszałem,ale czy płyn nie jest za tłusty jak poleje koło zaworu,tam tylko film się zrobi,bo w kolektory lać płyn to z litr pewnie,coś drogo by było,po setce w każdy(chyba że jak ja mam DA1 który już nigdzie nie wleję)ale niech próbuje.co do benzyny to tak jak teraz jest to na noc zostawiałem.też się nada.pewnie że tak przy wybitych prowadnicach olej bierze(mówmy po ludzku,a nie jak w podręczniku)ale nie ma to wpływu na kompresję,oleju też aż tak dużo nie bierze,no chyba że wybite jak u starej "ku".z tym dymieniem to tak za bardzo nie pamiętam,bo dawno a dawno u mnie nic nie dymiło(węgla nie liczę),na zimnych to tylko mgiełka i to kilka sekund,kompresje mam wszędzie super.co do dymienia przez korek to może on nie mieć porównania,każdy silnik coś dymi,do komory korbowej,ja wiem ile może i ty pewnie też,a ile już nie powinien(coś tam zawsze przez zamki pójdzie).po za tym ciężko mi tak z pisania o wszystkich objawach dyskutować,jak widzę to jest na żywo inaczej.jeden gościu pompę kilka razy robił i nie palił mu a zaworów ustawić nie umiał.jak jest wyczucie w palcach to i wtryski na rurkach wyczuć trochę idzie,tylko trochę.

#637 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2010 - 23:25

Problem z odpalaniem. Zgadza się jak się widzi to co innego, chociażby ten dym nie tylko kolor ale także zapach dużo by powiedział, Czy np. czuć go spalonym olejem. bo tak jak wspomniałeś niebieski dym może świadczyć o układzie paliwowym potwierdziło by to dymienie na czarno na obrotach, także trzeba mieć wyczucie bo silniki z pompa tłoczkową skazane są na większe zadymienie.
Ale nie wiemy czy i ile oleju mu zjada, a to już by dużo dało.
A także dlaczego kolega robiąc pompe nie robił wtrysków jednocześnie, przynajmniej nic nie wspomniał.
Koledzy z forum wspominali aby robiąc pompę ustawiać wtryski pod sekcję, a kolega miał taka możliwość bo sam oddawał pompę do pompiarza, co innego jak się kupuje po regeneracji, ale wtryski się robi i ustawia na ciśnienie nominalne.

#638 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2010 - 18:11

Problem z odpalaniem. dymu nie czuć spalonym olejem, silnik nie bierze ani grama oleju trzyma stały poziom. A wtryski były wymieniane przy regeneracji pompy a silnik rzeczywiście dymi na czarno podczas szybkiej jazdy na 5 na 2400 obr. np. z załadowanym rozrzutnikiem gdy podczas lekkiej pracy tego nie ma nawet na wyższych obrotach

#639 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2010 - 18:23

Problem z odpalaniem. W takim wypadku pozostaje sprawdzenie początku konta wtrysku i głowic.

Co do twojego dymienia to raczej wszystko ok(z tego co mówisz) bo pod obciążeniem to normalne że będzie dymił.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 04:02
  •  

#640 Share burza95

burza95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2010 - 21:28

Problem z odpalaniem. No niby tak ale wcześniej tego dymienia nie było przy takim samym obciążeniu. A co do mocy silnika to jest jak dal mnie nie za mocny z pługami na 3 idzie na chmura dymu za nim na 2 radzi sobie spokojnie nawet pod spora górkę. A powiedzcie mi ile można zawołać za założenie instalacji elektrycznej do c360( klient przywozi całą wiązkę ja mam aby założyć)

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360