Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#601 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 05 grudzień 2010 - 22:15

Problem z odpalaniem. Alternator najlepiej załóż z Poloneza (najłatwiejszy w ewentualnej naprawie), dobrze pasuje. Na Allegro bywają koła pasowe do niego, pasujące do paska od C-360. A akumulatory dobrze naładuj bo mogą zamarznąć. Nie ładuj zamarzniętych bo mogą wybuchnąć, gdyby zamarzły to najpierw rozmroż.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:26
  •  

#602 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 05 grudzień 2010 - 22:19

Problem z odpalaniem. Koło pasowe jakieś mam( od starego alternatora) który był założony przed prądnicą ale jego ewentualna naprawa raczej nie ma sensu i poszukam jakiegoś innego.

Ciągnik stoi w murowanym garażu a teraz nie nadają dużych mrozów więc mam nadzieje że nic się z akumulatorami nie podziejeDodany obrazek
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#603 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 05 grudzień 2010 - 22:23

Problem z odpalaniem. Ja mam założony alternator i regulator napięcia od poloneza ale mam tak że akumulator od poloneza i mogę jeździć na pełnym oświetleniu i bez problemów pali. ;)

#604 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 06 grudzień 2010 - 10:06

Problem z odpalaniem. W każdym polonezie był alternator z wbudowanym regulatorem napięcia? ,żeby wiedział czego szukać...Dodany obrazek
Dużo trzeba przerabiać w instalacji ciągnika?
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#605 Share suzuki21l

suzuki21l

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 412 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie, gm. żagań
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanizacja rolnictwa, motoryzacja i jazda na motocyklu

Napisany 06 grudzień 2010 - 10:43

Problem z odpalaniem. ja miałem w te żniwa podobny problem z kombajnem, z dnia na dzień rozrusznik nie ma siły kręcić, to oczywiście myśl że aku trza podładować, podładowałem i nic, porzyczyłem aku od kolegi gdzie wiedziałem że 100% sprawny dalej nic, rozebrałem rozrusznik okazało się że szczotki już były za krutkie, poprostu o 2 za dużo się nie stykły i z dnia na dzień problem, zakup nowych i przepięknie kręci

#606 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 06 grudzień 2010 - 13:39

Problem z odpalaniem. Jesli masz zalozone 2 aku to sprawdz cz ktorys nie padl. A jesli masz mozliwosc to sprawdz na innym rozruszniku lub wez swoj np. do sasiada, czy dobrze kreci. Przy dobrych aku swiatla nie powinny ciagnac az tyle pradu zeby nie mozna bylo go odpalic.

Polska B

 


#607 Share kosiarka

kosiarka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 06 grudzień 2010 - 16:12

Problem z odpalaniem. Kup sobie maal butle z gazem i palnikiem u gory tak zwana "polowa" czy jak stawiasz na 5 minut pod miska i pali od strzała :)

#608 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 06 grudzień 2010 - 16:29

Problem z odpalaniem. Przed wymianą rozrusznika kolego sprawdź:
1. Porządnie naładuj akumulatory
2. Sprawdź wszystkie połączenia w układzie rozruchu (klemy, przewód masowy) sprawdź także czy przewody się nie grzeją przy klemach i połączeniach, jeśli tak to należy je wyczyścić, lub odciąć kawałek i zarobić przewód na nowo.
PS: Klemy i przewody z soli dobrze czyści się w gorącej wodzie. Wystarczy je zamoczyć na ok. 15-30min i są czyste.
3. Sprawdź stan szczotek oraz tulejek w rozruszniku, oraz czy nie jest zabrudzony opiłkami i resztkami ze ścierania szczotek. Jeśli tak to wymyj go dokładnie benzyną, wymień tulejki i nasmaruj je.
4. Sprawdź czy teraz odpala, jeśli nie to należy szukać przyczyny dalej w akumulatorach lub rozruszniku.
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

#609 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 06 grudzień 2010 - 16:49

Problem z odpalaniem. Więc w mojej c-360 jest alternator 45A 14V. Jak znajdziesz 60A to będzie idealny. Mi mały starcza bo przeważnei ciągnie jedną przyczepę a halogenów na dachu nie mam więc nie potrzebuje dużo prądu naraz.

#610 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 06 grudzień 2010 - 20:45

Problem z odpalaniem.

W każdym polonezie był alternator z wbudowanym regulatorem napięcia? ,żeby wiedział czego szukać...Dodany obrazek
Dużo trzeba przerabiać w instalacji ciągnika?

Alternator z wbudowanym regulatorem był montowany w Polonezach od 1993 roku.
W instalacji: 30 alternatora łączy się z + akumulatorów na rozruszniku, 67 regulatora do szczotek alternatora, 15 regulatora do kontrolki ładowania i do kostki między szczotkami a śrubą 30 alternatora. W przypadku alternatora z wbudowanym regulatorem, kontrolkę ładowania łączy się z potrójnym stykiem na szczotkotrzymaczu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:26
  •  

#611 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 07 grudzień 2010 - 19:42

Problem z odpalaniem. Panowie a co sądzicie o alternatorze z Opla vectry?Z tych starszych wersji w okolicach 93 roku? Pytam ponieważ mam takiego na oku.Który byłby lepszy ten czy od poldka?
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#612 Share LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 07 grudzień 2010 - 20:12

Problem z odpalaniem. Jeśli chcesz zamontować alternator od opla to na pewno sam go nie podłączysz, musisz mieć dobrego elektryka(chyba że jesteś dobry w te klocki), a jeszcze jest sprawa mocowania.
KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#613 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 07 grudzień 2010 - 21:21

Problem z odpalaniem. Aha czyli odpada.Dodany obrazek Nie ma co czekać tylko muszę kupić od polonezaDodany obrazek
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#614 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2010 - 21:40

Problem z odpalaniem. @LOST nie opowiadaj farmazonów. Alternator z Vectry jeśli podejdzie z mocowaniem jest najprostszy w podłączeniu. Potrzebuje tylko 2 kable. Główny od ładowania i plus przez kontrolkę do wzbudzenia. Mam założony w 60 z Golfa. Działa idealnie. Szczerze jak teraz patrze na te przedpotopowe badziewia z osobnym regulatorem to śmiech mnie bierze. Moja rada - jedź na szrot i szukaj alternatora z Golfa I czy II diesla pasuje idealnie.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#615 Share prometeusz

prometeusz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj pom
  • Zainteresowania:szeroko rozumiana mechanika, sport, żużel( Apator czy jak kto woli unibax)

Napisany 07 grudzień 2010 - 22:47

Problem z odpalaniem. LukaszP ma rację nowszy alternator boscha najłatwiej podłączyć, tam nie ma czego spiepszyć, 2 kable, regulator wbudowany, kupisz za grosze na szrocie

#616 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 grudzień 2010 - 23:05

Problem z odpalaniem. Panowie, polonezowski alternator z wbudowanym regulatorem, też wymaga tylko 2 kabli. Co do Opla Vectry, to montowano w nich alternatory Boscha i Delco. Do Delco były problemy z częściami (nie wiem jak jest z tym dzisiaj).

#617 Share prorok

prorok

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie,Iwonicz
  • Zainteresowania:Rolnictwo,akwarystyka

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:11

Problem z odpalaniem. Wreszcie kupiłem alternator .Panowie potrzebują pomocy przy podłączeniu.Jakbyście byli tak mili to byłbym wdzięcznyDodany obrazek

Link do fotki;http://www.agrofoto....619-alternator/
Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

#618 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:22

Problem z odpalaniem. Dodany obrazek
źródło: http://www.elektroda.pl

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#619 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:32

Problem z odpalaniem. To coś między żarówką a aku to co to ? ;) Na foto to zastępuje stacyjkę ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 19:26
  •  

#620 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 11 grudzień 2010 - 20:44

Problem z odpalaniem. Sorry za wprowadzenie w błąd, źle zobaczyłem. Asharot ma rację. Prorok jeśli można wiedzieć ile zapłaciłeś za alternator ?

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360