wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

marcin974    30
U mnie nie ma problemu z odpalaniem C 360. Zrobiłem mały tuning z tatą :rolleyes:. Zamontowaliśmy w nim świecę żarową (taka sama jak w U. 4514) i teraz zimą jest na płynie i odpala nawet w najcięższe mrozy.

ale koledze latem nie chce palic.

A ja tam sie do Ciebie jesienią odezwe jak to zrobiles musimy go przezucic na plyn bo ostatniej zimy byl raz zamrozony (blok pekl), raz zagotowany :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

Wtryski nowe. Tak ciężko kręci, byliśmy u mechanika on też nie wie co tu może być :rolleyes:


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Pytałem sie taty który uczył sie za mechanika maszyn rolniczych że na 99% jest to Pompa paliwowa musi mieć małe ciśnienie na sekcjach i dlatego musi długo kręcić żeby podała paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
Pytałem sie taty który uczył sie za mechanika maszyn rolniczych że na 99% jest to Pompa paliwowa musi mieć małe ciśnienie na sekcjach i dlatego musi długo kręcić żeby podała paliwo.

powodów moze być wiele

- jakość paliwa

zapchany filtr paliwa

jakość naładowania akumulatora

zapchany filtr powietrza dolot...

 

i wiele innych aż po pompę.....ale aby ustalić ze to pompa trzeba uruchjomić ciągnik i zerknąc jakie spaliny ida z omina-wydechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

a nielepiej samostartem;p


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    1

Moja c360 kiedyś tak średnio (czytaj z samostartem), ale zeszłej jesieni zrobiliśmy w niej remont cylindry, tłoki, pierścienie, zawory (oczywiście szlifowanie), nowe końcówki wtryskiwaczy i teraz pali od strzału (oczywiście ta zima się nie liczy więc czekamy na mocniejszą). Kiedyś jeździła na wodzie w układzie chłodzenia (oczywiście zimą do zapalania wlewało sie gorącą) ale jak zobaczyłem ile tam jest kamienia to płyn, płyn i jeszcze raz płyn.

Jeśli chodzi o usprawnienie to kiedyś jak były silne mrozy to miałem problem z zetorem bo on ma zbiornik paliwa pod schodami i w paliwie wytrącała się parafina więc zrobiłem podgrzewacz paliwa z wulkanizatora (takiego do dętek na 12Volt) i założyłem go na przewód zasilający filtry - i po problemie z zapychaniem filtrów parafiną przy wielkim mrozie.


No to się narobiło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztafek#8482;    248

u mnie to wygląda w ten sposób że c360 raczej pali bez żadnych sterydów(czyt. samostart itp). Najważniejsze żeby miała dobrze doładowane akumulatory. Zawsze mam spuszczoną wode z układu bo wiadomo czym grozi zostawienie jej na noc przy mrozie. Rano przychodze wlewam wode ( niekoniecznie ciepłą) zakręce raz i jeśli nie odpali to za drugim razem już startuje. Ewentualnie jeśli nie chce zapalić to na 15 minut podłączam prostownik i po tym zabiegu już odpala od "kopa"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Martwy    0

ja tam mam zamiar na zimę wymienić akumulatory na 2 6v 210aH dobry alternator rozrusznik z przekładnią planetarną założyć 2 świece żarowe skrzynki z akumulatorami wyłożyć watą szklaną i zalać płynem powinien palić i w -40C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Mi fajnie pali bez problemu. Podładuje się akumulator albo założe od kombajnu i jazda.


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ja czasem uzywam maszynki do grzania takiej okrągłej-podkładam pod miskę olejową na ok 10 min przed odpaleniem olej się nagrzewa w misie-potem ciepła woda - dodatkowo w c-328 dopinam trafo do świec żarowych -podgrzanie powietrza i start niema bata aby nie odpalił-pomijam ze dbam o akumulatory sciagam w zimie i doładowywuje i rozładowywuje tak aby aku pracowały nie zasiarczały sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Pół minuty dosłownie grzeje rurki prowadzące rope do wtrysków acetylenem w wersji mini, zdarzy sie też podładować aku, ale po zagrzaniu paliwa jeżeli tylko raz rozrusznik obróci tak by paliwo wtrysło to zapala, gorzej jak rozrusznik nie kręci ;]

robie to w c330 ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    49

A unas to goraca woda albo samostart;p


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Ja w C360 mam odprężnik wiec nie mam problemu z odpaleniem


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Moja C360 odpala bez problemu bo ma odpreżnik


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

@Martwy-policz ile to będzie cię kosztowało!akumulator 210ah- który nigdy nie będzie doładowany(oryg.165ah, max185ah)

,rozrusznik planetarny. świece to dobry pomysł ,ale podstawa to głowica i zawory! dopilnuj żeby była dobra i naładowane akumulatory-trach i pali.remont głowicy zwróci ci się w paliwie i mocy.Swoją c-355 palę w zimie do wycinaka co drugi dzień bez kłopotu ,tzn:samostartu,linki i prostownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moja 360 też pali bez problemu, dwuletnie akumulatory, alternator z żuka a tuz przed odpaleniem naciskam lekko włacznik do momentu aż kontrolka lekko zgasnie i czekam ok 30 sekund po czym bez problemu odpalam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    24

U mnie (bez przeróbek) to odpala jak w lecie, czyli bez różnicy. Za to jak odśnieżałem podwórko, to spalił jakby z 5 ha przeorał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arczi    0

zalewam gorącą wodą i pali jak brak!!!!! a jak padną akumulatory to tesciową do linki i niech ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lpluto    2

Gdy jest chlodno ciezko odpalic C360(bez goracej wody nie da rady). Pompa byla wymieniona oraz wtryski, co moze byc przyczyna??? Slyszalem ze moze byc to wina przestawionego rozrzadu ,ale czy on moze sie samoczynnie przestawic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj