wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtas972    11

wez podlacz go z prostownika na krotko i zobacz czy zakreci jesli tak to wian akumulatorow a jak nie to wina rozusznika proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@MAT912-kable mogą być w połowie przerwane-przejdzie 30 amper a 300 już nie(w miejscu przerwania częściowego powinno być gorące)-jak są te klemy oryginalne-zatopione,śniedzi nie widać a w środku syf.przejście masy na bloku zardzewieje-efekt jak przy klemie.

rozrusznik sprawdza się na końcu-"brak świateł zaczynamy sprawdzać od żarówki"-taka jest kolejność.

celę raczej bym odpuścił-rano odpalił a za chwilę już nie.

komutator jak wyglądał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim 3-P miałem taką sytuacje że przypuśćmy wczoraj wieczorem go zgasiłem a dzisiaj rano było tylko "tyk tyk" przy rozruszniku i nic więcej... zmieniłem akumulator na nowy i już 3 lata chodzi bez problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mówię co może być,a co może być rzadziej-a co jest,skąd mam wiedzieć-"co ja wróżka jakaś"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

@MAT912-kable mogą być w połowie przerwane-przejdzie 30 amper a 300 już nie(w miejscu przerwania częściowego powinno być gorące)-jak są te klemy oryginalne-zatopione,śniedzi nie widać a w środku syf.przejście masy na bloku zardzewieje-efekt jak przy klemie.rozrusznik sprawdza się na końcu-"brak świateł zaczynamy sprawdzać od żarówki"-taka jest kolejność.celę raczej bym odpuścił-rano odpalił a za chwilę już nie.komutator jak wyglądał?

Nie twierdzę na 100% że to cela czy kable bo nie mam zdolnosci wykrywania awarii na odległosć ale to że rano zapalił a za chwilę już nie to jeszcze nie swiadczy że się cela nie mogła oberwać, kable kolega twierdzi że sprawdzał. <_< brak swiateł zaczynamy sprawdzać od bezpiecznika, chyba że miałes na mysli brak swiateł w jednej lampie. :P

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

MAT912-my tu piszemy a kolega czyta-przez ten czas by już pewnie posprawdzał i doszedł do przyczyny-nic dodać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

W sumie to jeśli nie potrafisz zdiagnozować usterki w tak prostym obwodzie to pewnie z naszymi radami też nie dasz rady więc po prostu poproś kogoś bardziej doświadczonego i niech ci pokaże co i jak sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
shiftmp3    1

A wiec tak panowie sprawdzałem aku wszystko z nimi ok maja odpowiednie natężenie klepy przeczyściłem i nadal nic :/ sprawdziłem szczelność obwodu jest ok, dziś sprawdzę elektromagnes przełożę od ciapka, jak to nie pomorze to jeszcze raz sprawdzę kable mam gdzieś nowe to przełożę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes3p    0

to co jest dziwne to przyjmuje prąd normalnie i na aku jest odpowiednie natężenie :/ próbowałem odpalić go na tzw zwarcie na bendiksie i lipa malutkie iskrzenie i nic więcej, na zaciąg odpalił na strzała. Dokładnie jak by aku siadło to by próbował odpalić ale by nie zakręcił.

 

Miałem ten sam przypadek, identyczny!!!

puknij w rozrusznik 2-3 razy np. kluczem, czy młoteczkiem i odpali z guzika... To są szczotki do wymiany, są już zjedzone albo jakaś się przesunęła, albo uszkodziła... U mnie w 3P to były szczotki, po wymianie, pali (2 lata) do dzis bez problemów... :)

podzr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

mówił że szczotki sprawdził-zakładamy że szczotki są dobre(jak sprawdził tego nie wiemy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niech kolega idzie po jakiegoś sąsiada, i niech sprawdzi wszystko jeszcze raz bo chyba to nie twoje powołanie. oczywiście bez obrazy


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz9525    0

Już po problemie był za wczesny zapłon rozrząd był dobrze ustawiony tylko miałem na psrzęgiełku przestawione 1 ząb do tyłu bo jak ustawiłem jak powinno być to chodził jak na filmiku kręciłem pompą w tę i we te zero rezultatu w końcu ustawiłem jak powinno być i chodzi jak zegarek(trochę skomplikowanie :D) pali od strzała nie jest taki zrywny :( ale mocny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stillo    0

Witam :)

Mam problem z odpaleniem C360 po prawie dwóch latach postoju.

Podłączyłem aku paliwa nalałem, przy próbie odpalenia tak jakby rozrusznik przeskakiwał słychać tylko "ty ty ty...". Odpalić "na chama" przy użyciu śrubokręta też nie przynosi skutku...ledwo co iskrzy na zwarciu.

Słabe aku?

Traktor jest bardzo rzadko używany a chciałbym go czasem "przepalić"

Edytowano przez stillo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stillo    0

Akumulatory naładuj,mogły sie zawiesić szczotki w rozruszniku

w jaki sposób "odwiesić" te szczotki? dźwięk jest taki jakby jakieś zębatki przeskakiwały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stillo    0

http://w184.wrzuta.pl/film/11h2hTiuAVs/recording-422279192

http://www.filesonic.pl/file/1973084024/recording-422279192.3gp

 

wkładam kluczyk, wciskam zapłon i tylko słychać to co powyżej...

 

aku nie potrafią się naładować :/ cały czas amperomierz wskazuje że ładuje. Zostawię prostownik na 24h i może się naładują do pełna.

Edytowano przez stillo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stillo    0

wina leżała po stronie akumulatorów, podłączyłem akumulator z auta i odpalił za 3x po prawie dwuletniej przerwie. Jaki akumulator 12V polecacie, tak żeby był w miarę dobry i niedrogi(traktor jest używany sporadycznie a aku wyciągany i chowany do domu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Centre,może byc najtańsza czyli power start,88ah wystarczy-ok.300zł u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj