Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem.


1423 odpowiedzi na ten temat

#361 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 23 wrzesień 2009 - 21:34

Problem z odpalaniem. W końcu ciapek ma 2 cylindry więc spalanie wyższe niż na 4 cylindrach(C-360) byłoby niedorzeczne...
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:02
  •  

#362 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 23 wrzesień 2009 - 21:44

Problem z odpalaniem. c 330 przy lekkich pracach spala średnio około 2.8 litra na godzine wiem bo nieraz sprawdzałem co do c 360 nie bede sie wypowiadał
ale w lekkich pracach napewno spali więcej
nie sa to przerażające róznice ale napewno więcej
co innego ciężka naprawde ciężka praca wtedy wręcz się wyrównują

Opus meum est


#363 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 23 wrzesień 2009 - 22:18

Problem z odpalaniem. Kurde 2,8 litra na h czy mtg? Bo jak dla mnie wydaje się to przy dużo. Rok temu pisałem że przy siewie C-360 paliła 2,7 litra/h a w tym roku w zgrabiarce paliła 2,5 litra/h.I tu sobie jaj nie robię.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#364 Share stillo

stillo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Informatyka,SAT

Napisany 24 wrzesień 2009 - 11:05

Problem z odpalaniem. Dzisiaj niestety już nie odpalił :/ po prawie 1 dniu postoju.

Za pierwszym razem jakoś kręcił rozrusznikiem, 2,3..5 to już porażka, teraz nawet wiatrakiem z chłodnicy nie zakręci.Robi tylko takie "tyk,tyk".
Co dziwne kontrolka naladowania akumulatorów świeci na bardzo mocny czerwony, jak próbuje odpalać to zgasa.

Wczoraj odpalilem za 2gim razem ale też z problemami.
Mam takie pytanie, Akumulatory ładowaly się średnio po 12h ładowarka która ma opcje ladowania 140mh 6V i to jest u niej max na 6V.Amperomierz pokazywał prąd ładowania, na pustych 18A gdzie ładował prądem 8V. Po czterech minutach ladowarka przestawala ladować, napiecie spadlo do 6V i znowu zaczynała.Po 5h ładowanie na amperomierzu pokazywało 12-15A.Czy akumulatory były maksymalnie naładowane po 12 godzinach?

Jak juz odpale traktor(teraz aku znowy sie ladują ale w traktorze rozłączone)to na jak długo zostawic włączony traktor żeby sie naładowały do maxa?
Da się ładować nierozłączający tych akumulatorów?
Przypuszczam, że aku sa do wyrzucenia, ale aktualnie nie mam na nowe :)

#365 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 24 wrzesień 2009 - 11:20

Problem z odpalaniem. Masz prostownik na 12V? podlacz taki i ustaw ladowanie na ok 10-15A. Poladuj kilkanascie minut i pruboj podpalac. Sam piszesz, ze napiecie tragicznie spada. Wiec akumulatory -szrot. Jedynie dorazne ladowanie z rana. Nawet jak pradnica je naladuje to i tak po kilku godzinach straca ladunek.

Jak masz mozliwosc zalozenia zwyklego akumulatora 12V powyzej 65Ah od samochodu to zakladaj i w droge.

#366 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 24 wrzesień 2009 - 12:06

Problem z odpalaniem. dokładnie jak pisze kolega
dobry akumulator 100 Ah 12 V
ja mam taki piszą że za słaby w c 330 wytrzymał mi ostatni 10 lat i dobrze było
poza tym 2 x 6 V jest drożej niż 1 x 12 V
może mniejsza pojemność ale taniej wychodzi

Opus meum est


#367 Share stillo

stillo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Informatyka,SAT

Napisany 24 wrzesień 2009 - 13:55

Problem z odpalaniem. aku po 2h ładowania, odpala bez wiekszego problemu.
Co to jest za rurka obok filtru paliwa(takie te dwa okragłe) bo mi kapie ??paliwo?? ta rurką.
Poza rurką cieknie chłodnica i ucieka powietrze w prawej tylnej oponie i gdzieś mi olej z silnika wyleciał bo zostało go delikatnie poniżej dolnej kreski na mierniku.Poza tym narazie jest ok :)

Aku załadowałem 2h, traktor pochodził ok 1h, zgasilem, zaczepilem przyczepke i już nie odpalil...Na wiosne się pomyśli na nowymi akumulatorami chociaz te maja niecałe 6 lat.Aku z auta mi troche szkoda chociaz mam diesla, jakby już i ten się zepsuł to nie miałbym czym do pracy jezdzic :)

#368 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 24 wrzesień 2009 - 18:02

Problem z odpalaniem. A masz slad żeo lej z silnika uciekł czy silnik jest suchy. Jak suchy no to jest problem, ciagnie olej i kapitalka by sie przydała. Ale przy twojej eksploatacji to tanij wyjdzie dolać olej co jakiś czas niż kapitalkie robić...
Mój Wladimirec podbija świat

#369 Share stillo

stillo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Informatyka,SAT

Napisany 24 wrzesień 2009 - 18:26

Problem z odpalaniem. Olej w silniku jest ale troche za mało, silnik jest trochę spocony.Jutro chcę kupic olej i dolac a na wiosne wymienić.
Jakie jeszcze oleje musialbym wymienić(cena,rodzaj i ile l)?
Jakie filtry(rodzaj i cena)?

Wie ktoś co to za rurka o której pisze wyżej?
Jaki olej trzeba wlać,tam gdzie jest bardzo mokro, czyli z tylu pod tym gdzie się narzędzia podłącza?

#370 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 24 wrzesień 2009 - 19:31

Problem z odpalaniem.

aku po 2h ładowania, odpala bez wiekszego problemu.
Co to jest za rurka obok filtru paliwa(takie te dwa okragłe) bo mi kapie ??paliwo?? ta rurką.
Poza rurką cieknie chłodnica i ucieka powietrze w prawej tylnej oponie i gdzieś mi olej z silnika wyleciał bo zostało go delikatnie poniżej dolnej kreski na mierniku.Poza tym narazie jest ok :)

Aku załadowałem 2h, traktor pochodził ok 1h, zgasilem, zaczepilem przyczepke i już nie odpalil...Na wiosne się pomyśli na nowymi akumulatorami chociaz te maja niecałe 6 lat.Aku z auta mi troche szkoda chociaz mam diesla, jakby już i ten się zepsuł to nie miałbym czym do pracy jezdzic :)



ta rurka jest z pompy wtryskowej po to gdy pompa już umiera i paliwo dostaję się do oleju smarującego pompę to nadmiar ucieka na zewnątrz (zero ekologi :)) ale fakt jest taki że sekcje w pompie masz już do wymiany w twoim przypadku przy małej eksploatacji nie opłaci się kupować nowej lepiej zaryzykować i może będziesz miał szczęście że ktoś ci to w miarę dobrze zregeneruje ale rób od razu wtryski tez bo też z pewnością żyją ostatkiem sił razem wyniesie cię to gdzieś ok 500-600 zł tylko końcówki wtrysków kup w agromie i tylko z WZM polskia firma ale za to ceniona na świecie no i to są najlepsze końcówki jakie można dostać do ursusa koszt niewielki z 20-25 zł za sztukę tańsze są nawet za 5 zł ale to chińska jakość, a olej lepiej zmień od razu bo po takim staniu to on może mieć już praktycznie zerowe smarowanie w sumie nie musisz szaleć z olejem bo do takiego ciągnika myślę że superol ci wystarczy chociaż jak byś chciał to można go zalać jakimś dobrym 15w 40 lub 15w 50 tylko czy jest sens jak będziesz go mało używał a mała ilość oleju teraz świadczy że musi go trochę brać a koszt dobrego oleju to powyżej 10 zł a superolu jakieś 5- 6 zł a raczej go nie będziesz przeciążał więc szkoda kasy, a to że ciągnik zapalił ci za pierwszym razem świadczy że silnik ci jeszcze polata bo kompresja na bank jest dobra jak odpalił tak jak mówisz, a co do aku jak byś kupował to nie kupuj dwóch tylko jedną 12 taką ze 120aH chociaż na 90 też dar radę odpalać bo te ciągniki dość dobrze palą i nie jest ci potrzebna duża pojemność aku wystarczy żeby dawał duzo prądu na raz bo nawet zimą dwa razy obróci silnikiem i ciągnik pali więc po co ładować kasę w dwie 6 jak można kupić jedną 12 a i tak problemów z paleniem mieć nie będziesz no chyba że są u ciebie zimy jak na syberi :)
sorry za wypracowanie i braki przecinków ale myślę że coś ci to pomoże

Ps: aku można ładować obydwa na raz bez rozłączania w taki sposób że kabel z prostownika + podłączasz do końcówki na elektromadnesie w rozruszniku do tej śruby do której jest przykręcony kabel bezpośredni z aku a - dajesz na masę ( gdzie chcesz) tak aby było przejście prądu

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:02
  •  

#371 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 24 wrzesień 2009 - 21:16

Problem z odpalaniem.

Jaki olej trzeba wlać,tam gdzie jest bardzo mokro, czyli z tylu pod tym gdzie się narzędzia podłącza?

Chyba ci chodzi o podnośnik. Puszczają ci prawdopodobnie uszczelniacze na oringach i dlatego leci. A olej to wlej hipol 6. Ale na początek to sprawdź ile oleju jest.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#372 Share stillo

stillo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Informatyka,SAT

Napisany 24 wrzesień 2009 - 22:10

Problem z odpalaniem. Pompe wtryskową miałem w aucie regenerowaną...koszt nowej astronomiczny :/

z tej rurki jakiś syf lecial :) podlozylem słoik z ciekawości sprawdzając co to jest, taka jakby zabrudzona ropa.Leciało z tej rurki gdy traktor stał na górce(przodem w dół) o dziwo po 30 minutach kapało sporadycznie a po godzinie już nie kapie.Może to kapało dlatego że przepompowałem troche paliwa ręczną pompką? :)

Na wiosnę pomyśle o aku na 12V bo ładowanie dwóch jest trochę męczące a poza tym wyjdzie taniej jeden niż dwa.
Traktor moim zdaniem jak na swój wiek bardzo ładnie odpala(rozładowane aku doładowałem 1,5h i odpalił za pierwszym razem).

Myślałem też, że może prądnica nie ładuje aku i dlatego się rozładowują ale prądnica ładuje(na wolnych obrotach 5.9V na lekkim gazie 6.1V a podgazowany 6,4-6,8V więc chyba jest ok)

#373 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 25 wrzesień 2009 - 08:25

Problem z odpalaniem. Sprawna pradnica, wspolpracujaca ze sprawnymi alumulatorami powinna podawac napiecie 13,8-14,5V. Tego ni eprzyskoczysz. Poprawne ladowania akumulatora i utrzymanie go w dobram stanie jest uwarunkowane od tego napiecia. Identyczna sytuacja jest w kazdym samochodzie czy innym urzadzeniu z instalacja o napieciu 12V. Poprawne napiecia ladowania akumulatora wg. wszelkich instrukcji powinno miescic sie w zakresie 13,8-14,5V. Idealnie jezeli bez wzgledu na obciazenie i na obroty silnika alternator/pradnica daje 14-14,4V. wtedy jest najlepiej.




Takie wyniki mozesz uzyskac jedynie przy sprawnym akumulatorze i poprawnie dzialajacym alternatorze. Z doswiadczenia wiem, ze montowane oryginalnie pradnice w ursusach raczej slabo sie spisuja juz po wlaczeniu swiatel mijania. Ale bez odbiornikow pradu jeszcze daja rade.

Twoje wyniki w granicach 6V to o poloowe za malo!! Pamietaj , ze 2 akumulatory 6V polaczone szeregowo daja napiecie wypadkowe 12V. Aby je doladowac poprawnie trzeba i zapiac napiecie ok 14V. Tyle na temat tego nie przyskoczysz.

#374 Share Rafalkongo

Rafalkongo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 05 październik 2009 - 20:46

Problem z odpalaniem. Witam mam pewnien problem mam na oku 60 jest ona gzieś z 1981 roku. w polu pracowała kila lat potem wstawiano ja do garażu i jeszcze przez 5 lat była odpalana 2 razy w roku był wymienany olej i tak dalej. A od 15 jest wogule nie odpalana stoii w garażu .Panowie mam pyatnko czy taki ciągnik można doprowadzić do stanu uzywalnośći ile to będzie kosztowac i czy to sie opłaca i co trzeba by zrobić żeby ja uruchomić bardzo was prosze o pomoc:

#375 Share ahme999

ahme999

    Leniwiec

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka

Napisany 05 październik 2009 - 20:58

Problem z odpalaniem. mogła przyrdzewieć na tulejach i panewkach-odpalić?hmm? może się uda ale pa kupnie bediesz musiał pewnie zmienić tuleje. na panewkach niby nie powinna bo został tam olej. co do skrzyni i mostu to wszystko się obetrze, dalej...sprzegło-mogło przyssać tarcze więc nie wciśniesz pedału-rada?- zaczep go0 na hol i tarpaj delikatnie drugim ciągnikiem do tyłu do przodu i puści...
a tak z ciekawości-jaka cena stoi na ten ciągnik?
-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

#376 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 05 październik 2009 - 21:02

Problem z odpalaniem. trudno powiedzieć bo jak były wszystkie oleje pozalewane i nie padał na nią deszcz to skrzynia most podnośnik mogą być ok. silnik jak nie dostał wody to też nie musi być zardzewiały od środka ewentualnie mogą być zapieczone pierścienie, z pewnością po takim czasie mogły zbutwieć elementy gumowe jak symeringi ale to wyjdzie dopiero w pracy, dobrze oceń go zewnętrznie posprawdzaj oleje sprawdz czy silnikiem da się obrócić ( śrubokręt i kręc za wieniec koła zamachowego przez okienko) sprawdz jak wchodzą biegi jak skręca kierownica , jeśli masz możliwość to zalej trochę paliwa przepompuj przez układ i spróbuj zapalić pewnie trzeba na zaciąg ale jak możesz to spróbuj bo może się okazać że mimo tylu lat postoju jak ciągnik był dobrze garażowany i nigdzie go woda nie pozalewała to ciągnik odpali i będzie jeździł jak nie zapali to też nie jest tragedia, moim zdaniem jak był olej w skrzynim i moście to nie musisz sie o nie martwić, gorzej z silnikiem ale to też nie jest tragedia bo nawet jak byś musiał zrobić remont to podejrzewam że tylko tłoki tuleje panewki i układ paliwowy bo jeśli był olej w silniku to wał korbowy i rozrząd powinny być ok

#377 Share karola44

karola44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 06 październik 2009 - 08:21

Problem z odpalaniem. Wychodzi na to, ze masz na oku prawie nowy ciagnik. Jezeli cena jest ok dl aciebie, a po doliczeniu ewentualnych poprawek( wiadomo elementy gumowe, pompa wody, kika kabelkow, ostatecznie te nieszczesne tuleje i tloki ciaz uznajesz, ze warto, to bym bral.

Dobra jedno ale. Dlaczego ona tam stoi tyle latek. I czy masz jakies info jak byla uzytkowana przez te 5 lat? Bo maszyne mozna zarznac w godzine.

#378 Share Kondzik100

Kondzik100

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 01 listopad 2009 - 14:36

Problem z odpalaniem. Mam juz od dawna taki problem ze jak jest ciepły nie chce odpalić to znaczy stęka i rozrusznik nie moze przekręcić . Miałem tak przed remontem jak i po remoncje silnika wiec na pewno nie jest gdzieś przytarty czy coś innego . Niewiem czy to wina rozrusznika czy akumulatorów . Co o tym myslicie . Czekam na różne propozycjie . Pozdrawiam

#379 Share odyniec

odyniec

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Lubie sport a przedewszystkim jazde moimi ciągnikami

Napisany 01 listopad 2009 - 14:53

Problem z odpalaniem. Witam
ja w T25 to samo miałem naładowałem akumulatory i nic to nie radziło więc kolega zaprop[onował i kupno nowego rozrusznika więc kupiłem nowy Litewski szybkoobrotowy z przekładnią planetarną i problem się skończył teraz to bez ruznicy czy zimny czy ciepły tak samo pali :D Pozdrawiam :)***

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem. Dzisiaj, 07:02
  •  

#380 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 listopad 2009 - 15:04

Problem z odpalaniem. miałem to samo w zetorze-rozrusznik do regeneracji, tam jest jakiś drucik czy coś podobnego który pod wpływem ciepła sprawia że coś się przywiesza :D

Podobne tematy zapalaniem ursusa ursus c 360