wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

Ja nie pisałem że rozsadzi to ty tak myślisz.

Po prostu jeżeli nie będzie działał zawór przelewowy (przy nowej pompce) to ciśnienie tłoczenia (prawidłowe1,7-2,5 kgcm2)wzrośnie powyżej zalecanego ,spowoduje to zmianę dawki podawanej przez sekcje.

Wcale nie wzrośnie, najpierw dokładnie sprawdz zasadę działania pompki zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilF1    1

U mnie C-360 jest trochę niepewny zimą jak stoi na dworze (czasem pali czasem nie) <_< Więc jeśli na drugi dzień ma być użyty zimą to jest zostawiany na noc w oborze (akurat się mieści) i wtedy bez problemu zapala :lol: Zostawiony na dworze czasem ma problemy na noc ma spuszczaną wodę a na drugi dzień przed użyciem ma nalaną letnią wodę i pali :D Ogólnie nie ma z nim większych problemów co do odpalania zimą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

do -10 bez problemu nawet na plynie,git akumulatory,rozrusznik na tulejkach nie zciuchany,czyste filtry i dobre paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

2 lata temu zrobiłem u mechanika pompe wtryskową, bo ropa dostawała sie do oleju, kopcił niebieskim dymem no i był słaby i cięzko palił, po założeniu było lepiej ale nadal nie odpalał zbyt szybko. Rok pózniej zrobiliśmy kapitalny rwemont silnika. Nadal odpalał słabo. Tego lata był słabawy, ciężko palił no i za mocno kopcił. Po podorywce pojechaliśmy do wrsztatu innego i wymieniliśmy pompe znowu. Załozyliśmy ustawiliśmy według punktów no i był silniejszy, troszke lepiej palił( jak jest ciepły to pali na dotyk) i nie kopcił. Teraz znowu cięzko pali, jest dosyc słaby, tzn jak oram to na 2 idzie normalnie, ale na 3 to nie zabardzo idzie i kopci mocnop, nawet jak załozyłem 2skibowy płóg., jak stoi na wolnych obrotach to co jaks czas puści kłębe niebieskiego dymu, no i jak sprawdzałem ręką ciśnienie na rurkach od wtryskiwaczy to mocno pulsowało tylko przy dwóch. co może byc przyczyna że tak jest, że sie tak robi????????? Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Mnie przychodzi do głowy drożność filtra powietrza .

Zakładam że wtryskiwacze i zawory są sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Tak nawet tydzień temu wyregulowaliśmy jeszcze raz zawory i sprawdzaliśmy wtryski a poza tym rok temu zakłaałem nowe polskie końcówki wtrysków. To co z tym filtrem no i jak on może wpływać na toze jest za słabe ciśnienie w dwóch wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ręką może nie poczułeś,a jeżeli faktycznie tak jest to wina sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

drganiem rurek się nie sugeruj bo ich długość, sztywność zamocowania a nawet kształt wygięcia ma wpływ na to jak drgają. nie jest to żaden odnośnik. powinieneś faktycznie sprawdzić ten filtr powietrza i cały układ dolotowy czy nie jest oblepiony brudem. sprawdz dokładnie wszystkie ustawienia. pompa, zawory. jeśli masz możliwość to porównaj z innym ciągnikiem skok zaworów. żeby wykluczyć poważne zużycie wałka rozrządu, choć w ten sposób będzie ciężko to sprawdzić. powinieneś sprawdzić kompresję, filtry paliwa a nawet zbiornik. a to że puszcza dyma na wolnych...? według mnie to pompa albo regulator obrotów. to że jest nowa nie świadczy o tym że jest ustawiona prawidłowo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

na moje to może być wina regulatora obrotów choć z tym dymieniem to stawiał bym na wtryski ale skoro mówisz że sprawdzałeś to ok. proponował bym sprawdzić poziom oleju w pompie wtryskowej a najlepiej spuścić to co jest i wlac świeży (1l).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

domyślam się że zawory i pompa jest na glanc skoro co chwilę to kontrolujecie.. trudno ocenić co jest powodem problemów na podstawie tekstu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Przy dużym mrozie prostownik i gorąca woda w blok i zapala.Ogólnie zapala bez problemu.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Kolega @milanreal1 ma rację. Lepiej lać letnią i przelać ze 3 razy niż po gorącej wymieniać tuleję(chodź tuleja nie zawsze pęknie). Albo można też knota dać tyle że w 60 jest to trochę utrudnione.Ale dobry aku rozrusznik układ paliwowy i nic nie trzeba robić. Moja(znaczy dziadka ale go nie ma o moja ;) )i wuja elegancko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Moja pali dobrze, bo jest po remoncie i stoi w garażu który trzyma lekki plus (1-2st.C) gdzieś tak do -10, ale żeby nie męczyć akumulatora (mam tylko jedną 'setkę' 12V), to jak coś wolę wlać mocno ciepłą wodę i wtedy jest easy...

Na szczęście już po zimie, a do następnej daleko.


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

moja chodziła całą zimę na płynie i odpalała przy tych największych mrozach (35 stopni) z rana i opala bez żadnego kręcenia odpala jak w lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chyba w to nie uwierzę, przy -35 stopniach zamiast oleju masz smolę, akumulator ma jakieś 40% mocy a z paliwa robi się kasza. No i w którym miejscu w kraju są takie mrozy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

U mnie takie były tej zimy. W mojej wsi było -32, a niedaleko ode mnie, w Barcinku -37, czyli jak wtedy podała TVP było to najzimniejsze miejsce w kraju w tym roku...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

paliwo się leje zimowe i przy największych mrozach nic mu się nie stanie u nas był taki mróz na Mazowszu niedaleko płońska jeśli się ktoś orientuje jeżdżę an oleju superol cc też rzadszy jaki zaleca się na zimę nie było żadnego problemu z odpalaniem jeśli w tą zimę też będą mrozy to wam nagram odpalenie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek4312    0

przed mrozem spuszczam wode a przed odpaleniem leje gorącą i pali


Zapalniczka- 2 zł
Benzyna- 50 zł
Widok palącej się szkoły- bezcenne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaldo    2

moja 60-tka odpala w zimę z lekkimi problemami tzn najpierw muszę po nocy na mrozie rozgrzać ale tak czy inaczej odpali prędzej czy puźniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ale ludzie bajki piszą

- 35 stopni

na płynie i odpala jak w lecie

Ty się jeden z drugim zastanawiasz co piszesz??

przecież na - 35 to i ta zimowa sie zaczyna zmarzać

u nas w kraju sami złodzieje to i w paliwie połowa to woda

czemu tak często siadaja filtry

układy paliwowwe

bo wode nam sprzedają złodzieje

niema szans żeby na -35 odpalił traktor jak w lato niemaszans


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

może dlatego że większość nie dba o higienę pracy przewozi paliwo w brudnych bankach itd. ale z tymi -35 i łatwym odpaleniu to bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj